Helaas een negatieve test vanochtend. Ben ik dan toch gek? 11 dpo nu. Het kan nog natuurlijk, maar toch. We gaan zo alsnog richting camping, dan ga ik het even proberen los te laten.
Nou duidelijker kan bijna niet hihi. Nu wachten tot mijn man vanavond thuis is. Hopelijk is dat dan niet te laat, want zo te zien zit ik nu echt op de piek.
ik had afgelopen zaterdag duidelijk mijn ei. donderdag, zaterdag en zondag geklust, ik ben benieuwd. Voor nu op een heeeeeeeeeeeuule lange wachtbank.... gelukkig zit ik niet alleen op de wachtbank hihaho
@SjH ook een goede afleiding, hardlopen. En duim voor je mee dat je niet mee kan doen met het nieuwe seizoen! @Lalalaura ja tot die 1e echo kruipt de tijd voorbij, zo irritant! Ik weet nu al dat voor m'n man en mij de tijd tot de 18 weken GUO echt killing gaat zijn. Maar zal het hopelijk allemaal waard zijn. Nog een weekje wachten voor jou, succes! @Siamara ah nee, balen! Maar het kan idd nog! @Tan89 heel knap dat je die afspraak hebt gemaakt, dapper van je! En het is niet meer dan logisch dat het soms gewoon even te veel wordt, vooral na zo'n lange tijd. Ik hoop dat het deze ronde raak is! En klagen mag hier altijd @Dielle veel klusplezier de komende dagen! @Evy94 Succes met wachten! Hopelijk kun je jezelf wat bezig houden. Ik heb volgens mij nog geen eisprong gehad, had een kleine temperatuur daling vanmorgen. Maar goed, ik zet mezelf wel op 2dpo, reken altijd vanaf de positieve ovulatietest. Vanmorgen nog wel geklust, misschien doet het nog wat.
Ik zit elke keer te kijken hier, of mensen al testen hebben gedaan. Vind dat echt spannend :O Ik moet zelf nog wel even wachten. Had donderdagavond positieve ovulatietest, dus denk dan dat het nu 2 of 3 DPO is?
Sorry meiden, ik ben even afwezig geweest. Wil er deze maand wat minder mee bezig zijn, het werd me allemaal iets te veel. Gelukkig wel een goed (en emotioneel) gesprek met mijn man gehad. We hebben besloten dat we samen stoppen met alcohol, om de kansen positief te beïnvloeden. Spannend Hij bood gelukkig zelf aan om zelf ook te stoppen, toen ik zei dat ik wilde stoppen met alcohol drinken vanaf nu. Super lief!! Ik lees morgen alles na en zal nog reageren waar nodig Maar voor nu wil ik jullie nog mededelen dat ik net stiekem op werk een ovu test heb gedaan (want laat thuis dus moest echt even op kantoor) en hij is (bijna?) positief!! Vroeg deze maand, ik zit nu op CD12. Normaal zou ik nog een Clearblue digital doen, maar die heb ik nu niet bij me Misschien dus morgen pas echt mijn piek, maar wij duiken gewoon vanavond het bed al in
Ik denk dat ik ook teveel bezig ben met alles. Ik ben me n partijtje misselijk vandaag. Nu al twee keer vandaag dat het me echt overvalt. En dan denk ik ergens stiekem direct: zou het? Terwijl ik net zo goed “gewoon” misselijk kan zijn. Heeelp wachten duurt lang haha
@Wickie super goed van jullie! Dat krijg ik bij m'n man echt niet voor elkaar haha. Wij hadden de deal dat hij na de afbreking zou stoppen met roken, meneer rookt nog steeds... en de ovulatietest ziet er goed uit, veel klusplezier de komende dagen! @Sunkiss dat heb ik ook, denk dat dat opzich wel normaal is als je bezig bent om zwanger te worden. Ja duurt heel lang dat wachten, hopelijk is het niet voor niets deze ronde!
Vervelend he dat wachten @Sunkiss elk dingetje wat je voelt ga je (over)analyseren. Succes met wachten! @Siamara nog geen goed nieuws bij jou he? Jeetje, het klonk allemaal zo veelbelovend. Ik hoop nog steeds hoor! Ik hoor wel eens verhalen van mensen die pas NA 14 DPO positief testen. @Dielle mooie knaller van een test! Ik merkte zelf dat ik er teveel mee bezig was doordat ik vorige maand in mijn 'wachtweek-voor-nod' ineens in huilen uitbarste toen er iemand in mijn omgeving een zwangerschap aankondigde. Niet in haar bijzijn maar wel heel hard alleen in de slaapkamer. Ik kon niet blij zijn en schrok zo van mezelf. Ik was zo intens jaloers Toen mijn menstruatie starte, kwam die klap opnieuw. Huilen, verdrietig. Toen heb ik het er met mijn man over gehad en kwamen we gelukkig snel tot een besluit om allereerst de moed niet te verliezen er voor elkaar te zijn maar ook dat we er best voor open staan om het geluk misschien nog een klein handje te helpen: in de vorm van stoppen met alcohol. Allebei. Dat is nu dus een week, haha. Maar het voelt goed. We doen dit samen, en ik sta er weer positief in. Ben wel benieuwd wat de wachtweken dit keer met me doen. Ik ga wel op vakantie (dus zal wat minder posten hier denk ik), hopelijk is dat voldoende afleiding.
** NOD-lijst iedereen op roze! ** 1 augustus (1) CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 augustus (1) Sunny37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 8 augustus (1) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde na 3 mk's 13 augustus (2) Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 augustus (3) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 augustus (3) Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 6 Evy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 19 augustus (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 augustus (1) Tan89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 22 21 augustus (2) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 22 augustus (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) 23 augustus (1) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 Totaal (17) Wachtbankje (4) Zwanger (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (1) ______________________________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 31 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 __________________________________ ** Afspraken ** 13 augustus - Deniseje3 - eerste echo 13 augustus - Lalalaura - eerste echo 13 augustus - MolliMuis - eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zo ik mag op het wachtbankje denk ik... Vanochtend een tempdaling, geen kans meer gehad om ovutesten te halen dus op de gok! Vanmiddag toen ik thuis kwam van het werk lag mijn man al klaar in bed hahaha sorry voor de details.. Ik hoop dat we nog op tijd waren, maar ga er alsnog vanuit dat het deze maand niks word.. Is de lijst wel compleet? Zitten er nog maar 4 dames op het wachtbankje?
Hier nog geen sprake van ‘wachtbankje’, mijn ovulatietest was nog steeds negatief net... verwacht morgen een positieve (als cyclus hetzelfde is als vorige maand, maar zou ook best dag later kunnen zijn), wij hebben dus nu een ‘klusrustdag’, gister wel geklust voor de zekerheid
Ik lees mee, maar heb mezelf niet op de lijst gezet. Het werd me ook allemaal even teveel. Ik wil wel alle zwangeren feliciteren vooral @Lalalaura omdat we al vaker in hetzelfde NOD groepje hebben gezeten. Verder wil ik iedereen heel veel succes wensen!❤️ Ik zit zelf nu op 5/6 dpo, heb mijn eisprong niet bijgehouden. Na zoveel rondes en echt alles geprobeerd te hebben zit ik er echt doorheen en had ik er totaal geen zin in... Volgend week een afspraak bij de gyn voor de volgende stap. Maar goed genoeg geklaagd, misschien is het deze ronde wel gelukt. Mijn zoontje heeft al twee keer(na vermoedelijke eisprong) gezegd dat er een baby in mijn buik zit. Terwijl ik nooit met hem over een baby heb gehad, waar hij het vandaan heeft weet ik niet Hopelijk een goed teken
** NOD-lijst iedereen op roze! ** 1 augustus (1) CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 augustus (1) Sunny37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 8 augustus (1) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde na 3 mk's 13 augustus (2) Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 augustus (3) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 augustus (3) Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 6 Evy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 19 augustus (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 augustus (1) Tan89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 22 21 augustus (2) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 22 augustus (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) 23 augustus (1) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 Totaal (17) Wachtbankje (6) Zwanger (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (1) ______________________________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 31 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 __________________________________ ** Afspraken ** 13 augustus - Deniseje3 - eerste echo 13 augustus - Lalalaura - eerste echo 13 augustus - MolliMuis - eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)