NOD Lijst 16-25 Juli 2019 tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door jannn, 24 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb zoiets hij gaat maar mooi mee :p Hij is bang een traject in te moeten maar Ik denk zelf dat het een progesteron issue is. Dus dat is goed op te lossen. HA zei daarvoor moeten we toch naar de gynaecoloog. Wij samen zijn goed vruchtbaar. Daar ligt het niet aan. Het bewijs loopt en ligt x4 hier thuis :)

2. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zeker dubbel.
    Die zorgen worden alleen maar erger vond ik zelf. Ik heb echt veel meer zorgen/angsten gehad bij de 4e dan bij bijv 1e of 2e.

3. mamavanJorn

mamavanJorn Actief lid

27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Lijkt me wel moeilijk als je niet op één lijn zit. Gelukkig hoeft er nu nog niets besloten te worden en duurt het nog even voordat het december is. Ja precies het is 4x gelukt, dat lukt vast en zeker nog een keer!

@Lootje die zorgen heb ik ook al. Wij hebben besloten niet voor de NIPT te gaan. Ik krijg sowieso een 13 en 18 weken GUO in het UMCG en als er ook maar iets wat e.v.t. op een afwijking zou kunnen duiden te zien is, dan ook direct een vruchtwaterpunctie. Dit wordt al een hele stressvolle zwangerschap en we hebben geen zin om daar nog meer stress en angst bovenop te gooien. Ook zouden we, als er iets te zien is met 13 weken, de uitslag van de vruchtwaterpunctie eerder binnen hebben dan die van de NIPT. Maar als mijn vorige zwangerschap gewoon goed was gegaan, dan had ik nu ook weer voor de NIPT gekozen.

4. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Hou op schei uit haha, nu wil ik op 7 DPO ook gaan testen :p

Dielle vindt dit leuk.
  5. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Lastig, maar misschien is het niet nodig en zo wel (wat ik niet voor jullie hoop) dan bedenkt je man zich misschien toch nog... Dikke knuffel!

Dielle vindt dit leuk.
  6. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Ovulatietest nog altijd negatief. Zou ik hem met de test gemist hebben? Kan dat überhaupt? Maar dat is ook onlogisch want temperatuur is ook nog niet omhoog... we wachten maar af, kan toch niks anders doen. Wil ook op de wachtbank. :(

7. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Had je hem al veel eerder verwacht? Ik weet niet of je 'm kan missen, ik lees wel vaak meisjes die vaker dan een keer per dag zo'n test doen. Als jij hem dan maar 1x doet, dan kun je m misschien toch net missen? Bedoel, waarom zouden anderen er dan twee doen, wat is daar het nut van?

8. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Oké, kom ik weer met mijn speculaties. Ik voel nu, as we speak, sinds een minuut of drie, heel licht wat steekjes onderin mijn buik, ergens een beetje meer naar rechts. Te licht om echt pijnlijk te zijn, gevoel genoeg dat het me opvalt. Nu vraag ik me dus direct weer af of dit iets ergens mee te maken kan hebben (moet ik niet doen, I know, maar het is ZO lastig om hier niet continu mee bezig te zijn). Aan de andere kant, ik heb twee uur geleden Mc Donalds gegeten, zal het daar gewoon van zijn? :p

Kabouter32 en SjH vinden dit leuk.
  9. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Vorige maanden had ik er wel steeds een, altijd met 1 per dag. Als cyclus gelijk is met vorige maand zou ik morgen eisprong moeten hebben maar dus nog geen teken van.

Denk dat ik gewoon te ongeduldig ben.

10. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Kan beide kanten op... spannend hoor!

11. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Gemist zal je em niet hebben gezien je tempkaartje. Hopelijk komt je ei gauw!

12. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Oké nu vind ik het echt spannend worden. Al dagen beetje zeurend gevoel in mn onderbuik. Stabiel tempkaartje. Zou het??
    Maar weet ook dat het allemaal niets zegt. Nog 2 daagjes wachten...

Bijgevoegde bestanden:

Deniseje3, Kabouter32 en CupCake88 vinden dit leuk.
  13. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Spannend, duimen!!!!:thumup:

14. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Spannend @Lootje!! Ik duim ook heel hard!

Ik ben even wat minder actief vanwege vakantie.. En tijdens menstruatie nog niet veel te melden haha. Over een paar dagen weer thuis dus nog even genieten!

15. Kabouter32

Kabouter32 Actief lid

28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

Sunny37 vindt dit leuk.
  16. mamavanJorn

mamavanJorn Actief lid

27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Vandaag 3dpo en nog steeds diarree (ja sorry, vies I know). Dat krijg ik altijd vlak voor m'n LH piek en na de eisprong verdwijnt het weer. Nu dus niet. Verder behalve moe zijn en wat steken rechtsonder, geen klachten. Ik had dat ook met m'n jongste. Ook gewoon zo'n gevoel dat ik zwanger ben, niet qua kwaaltjes ofzo, maar echt een gevoel. Ook dat had ik met m'n jongste. Ik ga het zien over een week, voor nu geniet ik er lekker van :)

CupCake88, Dielle, SjH en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Kabouter32

Kabouter32 Actief lid

28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    Jeetje wat is er veel gekletst in de laatste twee dagen. Heb alles een soort van bij gelezen, maar denk niet dat ik ga onthouden wie/wat/wanneer etc :p
    Moest wel erg lachen om de McDonalds opmerking :roflmao:

Ben zelf maandag weer begonnen met ovulatietesten en ze waren meteen al vrij donker, niet positief maar wel donker. Normaal pas zo donker ca. 1 dag voordat ie positief is. Zo meteen weer testen, maar als ik af moet gaan op vorige cycli dat ik testen gebruikte verwacht ik morgen pas een positieve ovulatietest. We hebben het in ieder geval zondag en dinsdag al gezellig gehad en vanavond sowieso maar weer, of ie nou positief is of niet. ;)

SjH en Wickie vinden dit leuk.
  18. Evy94

Evy94 Lid

16 jul 2019
    60
    11
    8
    Vrouw
    Ik heb dat nu al 5 cyclus achter elkaar, na mijn eisprong dagelijkse steekjes zowel links als rechts. Voor mijn eisprong nergens last van. Ze zullen wel druk bezig zijn daar haha.

Ik tel mijn DPO altijd nadat ik mijn piek heb geconstateerd in de ovulatietesten, is dat dan niet goed misschien? Heb maar een LF van +/- 10 dagen.

19. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Wij lopen gelijk, zelfs qua ‘klusdagen’, ook zondag, dinsdag en vanavond ook maar weer in afwachting van een positieve test :D

Kabouter32 vindt dit leuk.
  20. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Klinkt spannend, duimen!

mamavanJorn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina