Bedankt allemaal. Veel rusten en op tijd mijn medicatie nemen is het enige wat ik nu kan doen. En dan hopen dat het volgende maand wat vlotter wil lopen.
@SjH en @Kabouter32 yay eindelijk op het wachtbankje. Hopelijk met een mooi resultaat straks, succes!
Voor mij is het afgelopen deze ronde. Ik heb hoofdpijn, rugpijn en temp is gezakt. Dus waarschijnlijk morgen ongesteld. Ik heb een afspraak bij de fertiliteitsarts, hopelijk lukt het om zwanger te worden met een beetje hulp.
Ik lees zo de rest bij, maar ik kom net terug van een dagje pretpark en ik wilde morgenvroeg pas weer een test doen (want vanochtend ook al gedaan en toen zag ik heel vaag iets op een Kruidvat test maar pas na afleestijd dus ongeldig), maar heb al de hele dag zo’n last van pijnlijke borsten dat ik het toch niet kon laten. Net snel over een actiontest geplast en kijk dit! Ik zie het toch goed of niet?
@GhostRocker heel veel beterschap!! Hopelijk knap je snel op! @Sunkiss ik zie hem ook! Spannend.. Hopelijk loopt ie snel op!! Nu heb ik ook zin om te testen (ga ik niet doen veel te vroeg..) maar wel alleen met het gewenste resultaat haha
Het is nog vroeg, maar zie wel een streepje, dus voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk gaan de testen mooi oplopen!
@Ddtje ah nee, balen wel fijn dat je een afspraak hebt, hopelijk lukt het met een beetje hulp! @Sunkiss duidelijk een 2e streep, gefeliciteerd! @Tan89 haha je bent niet de enige Is het normaal dat je op 6 dpo flink opgezet bent? Pff voelt vervelend die druk.
Zoo ik moest even grondig bijgelezen! @Sunkiss dat ziet er super mooi uit! Voorzichtig gefeliciteerd! @GhostRocker beterschap!!! @Liva89 ook gefeliciteerd! Yesyes toch weer wat roze in de lijst
@GhostRocker. Beterschap! @Sunkiss. Dat is zeker een streepje, gefeliciteerd! Morgen ben ik jarig en woensdag is mijn NOD (staat verkeerd in de lijst). Ik ga denk ik morgenochtend testen. Twijfel nog wel, een positieve test zou een heel leuk verjaardagscadeau zijn, maar er is natuurlijk ook een grote kans dat ie negatief is..
** NOD-lijst iedereen op roze! ** 7 augustus (1) Sunny37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 8 augustus (1) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde na 3 mk's 13 augustus (3) Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 23 15 augustus (1) Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 16 augustus (3) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 augustus (2) Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 6 Evy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 19 augustus (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 augustus (2) Tan89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 22 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 21 augustus (1) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 22 augustus (0) 23 augustus (1) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 25 augustus (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) 31 augustus (1) CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Totaal (18) Wachtbankje (11) Zwanger (1) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (1) ______________________________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 31 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 ** Zwanger in augustus (1) ** Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 __________________________________ ** Afspraken ** 13 augustus - Deniseje3 - eerste echo 13 augustus - Lalalaura - eerste echo 13 augustus - MolliMuis - eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Even mijn NOD aangepast. Die is donderdag (niet woensdag zoals ik net zei )
** NOD-lijst iedereen op roze! ** 7 augustus (1) Sunny37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 8 augustus (1) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde na 3 mk's 13 augustus (3) Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 23 15 augustus (1) Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 16 augustus (3) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 augustus (2) Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 6 Evy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 19 augustus (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 augustus (2) Tan89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 22 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 21 augustus (1) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 22 augustus (0) 23 augustus (1) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 25 augustus (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) 31 augustus (1) CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Totaal (18) Wachtbankje (11) Zwanger (1) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (2) ______________________________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 31 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 ** Zwanger in augustus (1) ** Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 __________________________________ ** Afspraken ** 13 augustus - Deniseje3 - eerste echo 13 augustus - Lalalaura - eerste echo 13 augustus - MolliMuis - eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)