Wat vervelend @GhostRocker heel veel beterschap gewenst! @Sunkiss die zie ik hoor! Voorzichtig gefeliciteerd. Ik heb vandaag weer getest op 7 of 8 dpo met een "early" en deze was helaas helemaal wit. Al heb ik wel zo gevoel heel dit weekend ook gegeten voor twee (vreetbuien) en me buik staat is opgezet.
Hoe rekenen jullie dat trouwens? Gisteravond toen ik naar bed ging ongesteld geworden. Cyclusdag 1 dan op zondag of maandag? Ik neig naar vandaag.
Ik reken altijd vanaf de dag dat er voldoende bloed is. In jouw geval zou ik vanaf zondag rekenen als je meer dan een beetje spotting hebt gehad. @Evy94 8 dpo is ook nog vroeg voor een positieve test, spannend!
Ik heb ook vanaf heel vroeg getest ook al wist ik dat je dan nog niks kon zien, maar gewoon omdat ik het niet kon laten en omdat ik allerlei dingen voelde. Dus hou hoop!
snap ik. Niet leuk! Ik reken altijd eerste dag dat het goed doorzet. Als het pas gisteravond begon zou ik denk ik vandaag als 1 tellen maar dat hangt er vanaf of het eerst wat minder of gelijk heel veel is
Hoe goed ik het deze maand kon loslaten hoe slecht ik het nu de laatste week kan laten haha. 9 dpo nu en een testje gewaagd... Heel licht streepje... Maar deze testen zijn bij mij vaker positief geweest en dat ik alsnog ongesteld werd.. dus verwacht er nog niet te veel van..
oei ik zie ook iets!! wat voor test gebruik je nu dan? (Ik zie dat we op de zelfde dag ongi moeten worden, spannend! )
Spannend @KristelVH! Ik zie ook een licht streepje! Ik heb net een doosje testen opgehaald bij de Action en nu wil ik dus ook testen.. maar dat ga ik nog maar ff niet doen, ben nog maar 7 dpo vandaag. Wel al sinds gister zo'n gevoel dat ik ongesteld moet worden, geen krampen alleen die druk.
Hier vandaag 6 dpo en al aan het broekloeren. Pff toch erg dat dat nu al moet. Hopelijk blijft het nog even weg, maar als ik straks weer een veeg rood of bruin heb, weet ik genoeg. Voor nu gelukkig nog niets. Hopelijk morgen ook niet.