Wat kut Sunny.. En van harte proficiat Annahoop! Heb ik te vroeg gejuicht misschien? Ik ben nu als het goed is 11 dpo, miss wel 12. Ik had nog een test liggen en dacht, doe hem even. Maar heb het idee dat hij minder duidelijk is dan de vorige testen. Is wel nog niet opgedroogd, de andere testen uiteraard wel. Nu maak ik me toch weer een beetje druk . Wat denken jullie?
Hmm het lijkt inderdaad wat af te lopen... Alles ochtendurine? Maar als je geen bloedverlies hebt lijkt het me stug dat het los heeft gelaten toch? Ik had eerst bloed en daarna pas een lichtere test afgelopen mei.
@Sunny37 onee, hopelijk geen slecht nieuws, heb je al contact gehad met verloskundige? @Annahoop dat ziet er mooi uit!!
Ik heb geen bloedverlies nee. Eigenlijk niks anders, nog steeds pijnlijke borsten en dat was het. Alles ochtendurine behalve de predictor dat was in de avond.
Oh nee @Sunny37 wat erg! Hopelijk is het een plakkertje! @Sunkiss lijkt idd dat het wat afloopt, maar dat zou ook aan de test kunnen liggen. Hopelijk morgen weer een oploper! @Evy94 oh balen! Maar het is nog vroeg gelukkig.
Ik denk dat het het beste is om om de 2-3 dagen te testen.. dan moet de oploop het duidelijkste zijn. Misschien heb je de ene x meer gedronken als de andere x en is de onzekerheid wel voor niets. Wanneer je nog geen last heb van grote hoeveelheid rood bloed, kramp, zou je denken dat het nog goed zit.
@Annahoop die is duidelijk hoor, voorzichtig gefeliciteerd! Hier is m'n temperatuur 0.2 gezakt. Ik ben pas 8 dpo, dus ik ga er van uit dat dit mijn innesteling dip is
Nou ik kan wel janken 7 dpo en kan mijn klok erop gelijk zetten. Net flink rood verlies dus begin vd ongi... En dan een HA met dr stomme opmerking dat dat niets uitmaakt omdat de tijd vóór eisprong belangrijker is. Nou zo'n achterlijke korte LF maakt zeker wel uit. Dit is nu de 4e ronde al dat ik op 7 dpo ongi wordt. Sorry dames ben even vanalles nu, boos, teleurgesteld
Nu de test van vanochtend opgedroogd is lijkt ie ineens niet meer (veel) lichter.. of wat vinden jullie? @Dielle wat klote voor je. Kunnen ze er niet toch eens naar kijken dan, als je LF telkens zo kort is?