Oh wat balen @Dielle! En echt klote van je huisarts. Kun je geen contact opnemen met een vk? Of via een website van verloskundigen/ziekenhuis informatie over de LF uitprinten en dit aan je huisarts geven? Dan snapt ze misschien dat ze helemaal verkeerd zit. Vind het echt klote voor je, dikke knuffel!
Ik heb voor maandag afspraak met een andere HA en ik ga erop staan dat ze mij doorverwijzen. Ik heb al maanden het gevoel dat er iets niet goed is. Dat ik geduld moet hebben vind ik niet erg. Er zijn mensen veel langer bezig en hebben nog geen kinderen. Maar dan moet wel alles ok zijn voor mijn gevoel en dat is het gewoon niet. Er is iets niet goed. Hoop dat de HA mij serieus neemt en dat ik die doorverwijzing krijg.
Dankje! Echo was ook helemaal goed en een mooi hartje zien kloppen, zo blij nu En fijn om te zien dat er wat roze in de lijst aan het bijkomen is! @Sunny37 shit zeg! Hopen dat het onschuldig is en alles mooi mag blijven groeien.
Wat fijn dat je naar een andere HA kan en goed van je dat je voor jezelf op komt! Hopelijk heeft deze HA wel goed opgelet op school. Alvast heel veel succes maandag!
Wat fijn @MolliMuis! Zo'n magisch moment om je kleintje voor het eerst te zien, geniet nog ff lekker na!
Hier ook alles goed, een mooi kloppend hartje! 8+- weken, over twee weken de volgende echo. Deze lijst kleurt al mooi roze, hopelijk snel iedereen een wondertje ❤️
Ah meis, wat naar Zo logisch dat je teleurgesteld bent en je super rot voelt! Goed dat je terug naar de huisarts gaat!
3 goede echo’s van de 3, geweldig dames! Lekker van genieten! Ik leef nog steeds met gevoel ‘het zal wel weer niet’... nog 1,5 week geduld hebben...
Fijn de drie goede echo's dames. Nu lekker gaan genieten!!!! @Dielle dat is echt een te korte of, ik hoop dat je die doorverwijzing krijgt @Annahoop dat is duidelijk gefeliciteerd!!! Ik ben gisteren ongesteld geworden. Zoals ik al verwacht had na de daling van mijn temperatuur. Vanaf deze ronde zit ik in de mmm, we gaan beginnen aan iui. Overmorgen begin ik met gonal-f....zit en echt te knijpen om het zelf te gaan spuiten. Maar het is voor een goed doel, dus we gaan ervoor!!!!!!