Weet iemand misschien hoe het kan dat de predictor positief is en de rest zoals die van kruidvat en action negatief is? Zit er dan niet voldoende hcg in mijn urine? Ik heb vandaag geen testjes meer gedaan... Morgen weer een predictor om te vergelijken.. Heb er alweer een hard hoofd in Ik vertrouw die predictors voor geen meter meer, alsof deze altijd positief zijn! Zelfs als er een reu hond overheen zou piesen
Wat balen dat je ongesteld bent geworden! Maar wel fijn dat je nu met hulp verder kunt. Zelf spuiten lijkt mij ook niks, maar zoals je zelf al zegt, het is voor een goed doel! Heel veel succes overmorgen!
Dank voor alle lieve reacties. Voel me nu niet fit, vandaag wel gewerkt. Maar nu helemaal op, misselijk etc. Ik wil wel op andere berichten reageren maar heb nu geen energie. Komt wel weer straks. Hopelijk straks voor alle meiden hier op roze. Fijne avond liefs
Hier is de twijfel ineens toegeslagen. Ik lag plat met migraine en kan dan helemaal niets. Man was aan het werk en ik voelde me zo ellendig. Voor 3 zorgen lukt dan nauwelijks, hoe dan voor vier? En verder, nog een kindje, zo'n verrijking maar ook zo heftig weer. Hoeveel impact heeft dat op ons drukke gezin? Onze jongste sliep vreselijk slecht, wat als dat nu weer gebeurd? We werken allebei best veel, soms best een logistieke puzzel. Maar dan dat verlangen naar nog een kindje! Zo ingewikkeld Herkenbaar voor iemand?
Mijn lichaam doet toch maar rare dingen. Gisteren lichtroze afscheiding en deze morgen een klein beetje bruinverlies gehad. Ik moest toch naar de dokter voor die nierontsteking dus ik heb het maar gevraagd of dit kwaad kon moest het een innesteling zijn. Maar eerst een beetje kaderen voor ik verder ga met het hele verhaal. (Sorry als deze wat lang uitvalt jullie hoeven het niet te lezen maar ik schrijf het toch wel graag eens neer ) Zondag dus de dokter van wacht op bezoek gehad ivm mijn nierontsteking. We vertellen hem dat we bezig zijn met zwanger worden en vroegen hem of dit een probleem zou zijn als ik die antibiotica zou nemen die hij voorschreef. Ik vertelde hem ook dat ik toen ongeveer 3-4 dagen na mijn eisprong zat. Na een snelle berekening zei hij dat mijn innesteling pas over 2 weken was en dat die 10 dagen antibiotica geen probleem zouden mogen vormen. Ik heb hem toen wat in de waan gelaten met zijn berekening maar ik telde zelf even na en eigenlijk kwam ik al snel uit dat mijn innesteling deze week al moest zijn, als die zou plaatsvinden natuurlijk. Met dat we al 8 maanden bezig zijn dacht ik ook wel dat het toch wel weer niets zou worden en er dus zeker geen innesteling zou plaatsvinden. Nu dat mijn koorts weg is kon ik gisteren en vandaag temperaturen. Toen ik mijn temperatuur gisteren nam schrok ik wel wat 37.11. Wat voor mijn toedoen laag is na mijn eisprong. (Normaal is die 37.25-37.35) Dus ik ging er al van uit dat er gewoon geen ei was geweest door mijn ziekte. Ik heb namelijk net geen duidelijke verhoging kunnen vaststellen door die koorts. Allé, mijn temp was juist heel hoog . Maar dus vandaag was die weer 37.31 wat dan wel weer normaal is na mijn ei en wat dus zou kunnen op wijzen dat die toch geweest is. Nu heb ik ook gisteren wat lichtroze afscheiding gehad en vandaag een klein beetje bruine afscheiding. Ik ga dus vandaag naar mijn eigen huisdokter om nog wat dingen te vragen over die nierontsteking en ik leg haar dit ook voor. Ze zei dat de kans dat een eitje innestelt als je koorts hebt, heel klein is. Nu was mijn koorts gisteren wel al verdwenen dus technisch gezien had ik geen koorts meer. Dusja voor de zekerheid heeft ze nu een bloedstaal genomen om te kijken of er HCG in mijn bloed zit. Omdat ik, indien ik zwanger ben, moet overschakelen op andere antibiotica. Het is blijkbaar ook wel zo dat door het warme weer er heel wat vrouwen zijn die een onregelmatige cyclus hebben en het kan dus ook dat ik vervroegd ongesteld word, net als vorige maand. Ik ben vandaag wel nog maar 7dpo dus dat zou wel heel vroeg zijn. Vanavond mag ik dus bellen voor de uitslag en dan weet ik al misschien of ik zwanger zou zijn. Ik ben er eigenlijk al heel de tijd van uit gegaan dat het wel niets zal zijn deze maand maar nu vind ik het toch best wel spannend. Voila, het is een hele brief geworden maar zo heb ik het toch eventjes van me kunnen afschrijven.
Z Zeker herkenbaar, en dan heb ik er nog maar 2! Ene dag ben ik kapot en dan denk ik laat maar dat wordt nooit meer rust als ik er 3 hebt, en de andere dag zie je iemand met een baby of een dikke buik en denk ik alleen maar IK WIL OOOOK ! Dat wonder opnieuw meemaken, nog zo'n schatje ontmoeten etc. Zo lastig om te weten wat wijsheid is. Maar ik denk als we nu niet doorzetten dat het altijd aan je blijft knagen dat je er nog een had gewild. En we vinden er wel wat op met nog eentje. Wel hebben mn man en ik afgesproken dat we geen medische toeters en bellen inschakelen. @Dielle wij zijn voor de 2e verwezen naar de gyn omdat mijn lf 7 a 8 dagen is, en toen ik daar voor onderzoek liep bleek ik ineens zwanger. Op 1 of andere manier is het toen gelukt, ik snap er nog steeds geen zak van hoe dat kan! duurde wel meer dan een jaar. Dus wij hopen dat het nu weer zomaar lukt, maar in jouw geval zou ik je zeker laten verwijzen!!
Hier is het heel herkenbaar. Ik heb een chronische ziekte. Nu met een kind heb ik soms dagen dat ik niet veel kan. Op dat soort momenten denk ik, hoe ga ik het doen met twee??? Een baby kan ik niet even voor de tv zetten zodat ik kan bijkomen of even tot kan herstellen. Mijn zoontje slaapt nog steeds slecht en als een baby erbij komt, zal ik dan heel de nacht wakker zijn? Kan ik dan nog wel gaan werken? Allemaal vragen... Jij hebt drie kinderen, hoe doe je het nu? zie je wat ruimte voor een vierde? Heb je een achtervang voor de zware dagen? Hoe groot is je wens? Hoe ik heb besloten om toch voor een tweede te gaan is omdat mijn wens groter is dan mijn angst. De beslissing kan alleen jij en je man maken. Dikke knuffel♥️
De predictors zijn super gevoelig. Door de mmm wist ik mijn bloedwaarden en ik had een keer met een hcg van 7, een tuurstreepje op een predictor. Dikke kans dus dat die predictor iets oppakt wat de rest nog niet doet.
@Lootje heel herkenbaar, heb zelf ook migraine. Vind het super knap van je met 3 kinderen! Ik heb er 1, die ik nu gelukkig voor de tv kan zetten, zichzelf wel vermaakt en toen hij baby was lagen we gewoon samen de hele dag op bed. Maar dat kan straks natuurlijk niet meer met een dreumes erbij. Ik heb nog geen idee hoe ik het ga doen, maar het komt vast wel goed. Die wens voor nog een kindje is zo vurig, dat ik er gewoon voor ga. Misschien moet ik weer aan de medicatie, misschien wordt het helemaal niet zo erg, maar dat zie ik dan wel weer. Ik zou alleen niet weten of er ooit nog weer een kindje bij komt. Luister goed naar jezelf, wat kan je aan, heb je opvang als je er even uit ligt, zijn de andere 3 al wat zelfstandiger, is er (andere) medicatie die je kan proberen? Heel veel succes met nadenken!
Oke ik sta hier te trillen als een gek, heb namelijk vanmorgen getest en er staat gewoon een streepje! Het is wel zo'n Action early test, en die schijnen nog wel eens vals positief te zijn. Vrijdag de Predictor doen, dan heb ik echt zekerheid.
Hoi GhostRocker, Fijn hé dat van je afschrijven, ik hoop dat je jezelf wat beter voelt dan voorgaande dagen en laten we hopen dat je vanavond misschien een beetje goed nieuws krijgt te horen. Hou je ons op de hoogte?
Ooooh ik zie het ook!!!! Wat zou dit geweldig zijn hé Toch je testdrang niet kunnen bedwingen, hihi ik denk dat je morgen al de predictor pakt. Fingers crossed
Tuurlijk houd ik jullie op de hoogte. Ik voel mezelf wel behoorlijk goed. Ik ben zelfs gaan werken vandaag. Ze waren wel blij van mij hier een dag vroeger te zien want ze zagen al niet meer hoe ze het werk gingen opvangen in mijn afwezigheid. Zo zie ik wel dat ik hier niet lang gemist kan worden . Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen wanneer ik effectief zwanger blijk te zijn en met zwangerschapsverlof ga.
@Jettaatje dankje! @Evy94 dankje! En volgens mij kan jij gedachten lezen zit er wel aan te denken ja haha. @GhostRocker fijn zo'n werkplek! En fijn dat je je alweer wat beter voelt! Ze hebben dan wel even de tijd om vervanging te regelen, dus dat komt dan vast wel goed.