Vandaag is m'n NOD en net weer een mooie 2e streep gehad, dus ik durf het nu wel aan om op roze te gaan
** NOD-lijst iedereen op roze! ** 7 augustus (1) Sunny37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 8 augustus (1) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde na 3 mk's 13 augustus (3) Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 23 15 augustus (1) Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 16 augustus (2) Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 augustus (3) Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 6 Evy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 19 augustus (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 augustus (2) Tan89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 22 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 21 augustus (1) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 22 augustus (0) 23 augustus (1) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 25 augustus (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) 31 augustus (1) CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Totaal (18) Wachtbankje (9) Zwanger (8) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (5) ______________________________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 31 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 ** Zwanger in augustus (3) ** Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sunkiss - 29 jaar (bijna 30) - 2e kindje - ronde 2 Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 __________________________________ ** Afspraken ** 13 augustus - Deniseje3 - eerste echo 13 augustus - Lalalaura - eerste echo 13 augustus - MolliMuis - eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Net ongesteld geworden. Wel wat vroeger dan verwacht maar ik vind het deze keer helemaal niet erg. Ik was echt bang dat ik toch zwanger ging zijn icm mijn medicatie. Dus voor 1 keer is het een kleine opluchting dat het niet zo is en dat ik nu gewoon mijn medicatie kan uit nemen en dan een volgende ronde in kan gaan. Waar ik natuurlijk wel hoop van zwanger te zijn.
@mamavanJorn super zeg! Gefeliciteerd! @GhostRocker jammer, maar voor je gevoel misschien wel beter zodat je je anders altijd af zal vragen of de medicatie iets kwaad heeft kunnen doen bij een zwangerschap.. Hopelijk ben je snel helemaal opgeknapt en op naar een geslaagde volgende ronde! Hier nog steeds geen ei gevonden, gisteren jarig geweest dus zal even mijn leeftijd aanpassen..
** NOD-lijst iedereen op roze! ** 7 augustus (1) Sunny37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 8 augustus (1) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde na 3 mk's 13 augustus (3) Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 23 15 augustus (1) Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 16 augustus (2) Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 augustus (3) Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 6 Evy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 19 augustus (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 augustus (2) Tan89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 22 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 21 augustus (1) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 22 augustus (0) 23 augustus (1) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 25 augustus (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) 31 augustus (1) CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Totaal (18) Wachtbankje (9) Zwanger (8) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (5) ______________________________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 31 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 ** Zwanger in augustus (3) ** Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sunkiss - 29 jaar (bijna 30) - 2e kindje - ronde 2 Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 __________________________________ ** Afspraken ** 13 augustus - Deniseje3 - eerste echo 13 augustus - Lalalaura - eerste echo 13 augustus - MolliMuis - eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Temperatuurdaling op 7 dpo, zou het innestelingsdipje zijn? Of gewoon doordat ik in een hotel lig en niet thuis... haha
Luid en duidelijk. Op naar de volgende ronde. Al ben ik wel heel blij met de lijst tot nu toe 8 zwangere!!!! De warme dagen hebben jullie goed gedaan hihi.
Ik heb bloed. Op 6 dpo. Dikke klodders (sorry). Nu weet ik het even niet meer. Heb een hele korte lf maar wel vrij stabiel ongesteld op 8dpo. In mei had ik bloed op 4 dpo en bleek ik 2w later zwanger maar dat werd een vroege miskraam. Dus wat is dit nu weer?
@Jettaatje Niet leuk Hier is het eindelijk doorgebroken. Ik ben aan de ene kant blij dat ik deze keer een lf heb van 10 dagen (vandaag 11 dpo) aan de andere kant heb ik vanaf 7 dpo dagelijks licht bloedverlies gehad dus dat heb ik er weer voor terug. Maandag naar de HA. Hopelijk een doorverwijzing. Al is het maar om even alles te checken met een echo. Hoorde wel van vriendin dat er een wachttijd is van 3 mnd.
@Jettaatje wat naar! Ik heb helaas ook geen antwoord voor je wel echt klote! @Evy94 wat balen! Hopelijk de nieuwe meer geluk! @Dielle fijn dat het nu eindelijk door gebroken is! Hopelijk deze ronde wel raak! En hopelijk goed nieuws bij de HA morgen en word je door verwezen. Hopelijk komt er snel nog meer roze bij! Ik moet maandag naar de verloskundige. Die afspraak staat al meer dan een week, wil nog even een bedankje geven omdat ze zo lief waren om van half 10 's ochtends tot 4 uur 's nachts bij ons te blijven tijdens de bevalling van O.*. Kan ik me gelijk weer aanmelden haha
Tis hier gewoon volle bak doorgebroken dit kan geen innesteling ofzo zijn. 6 dpo is wel echt te vroeg bah
** NOD-lijst iedereen op roze! ** 7 augustus (1) Sunny37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 8 augustus (1) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde na 3 mk's 13 augustus (3) Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 23 15 augustus (1) Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 16 augustus (2) Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 augustus (3) Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 6 Evy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 19 augustus (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 augustus (2) Tan89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 22 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 21 augustus (1) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 22 augustus (0) 23 augustus (1) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 25 augustus (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) 31 augustus (1) CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Totaal (18) Wachtbankje (9) Zwanger (8) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (6) ______________________________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 31 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 ** Zwanger in augustus (3) ** Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sunkiss - 29 jaar (bijna 30) - 2e kindje - ronde 2 Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 __________________________________ ** Afspraken ** 13 augustus - Deniseje3 - eerste echo 13 augustus - Lalalaura - eerste echo 13 augustus - MolliMuis - eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
oh wat klote! het is je zo gegund! Heb je je LF al eens besproken met een gynaecoloog? (misschien heb ik dat al eens gevraagd of gelezen, maar kan het me even niet meer voor de geest halen, sorry!)
Ja toen we een jaar bezig waren voor nr 2 toen was ik daarom bij de gyn, gingen toen elke paar dagen bloed prikken en echo's maken om te kijken wanneer mn ei dan springt. Maar toen we daar mee bezig waren toen bleek ineens dat ik zwanger was, dus toen gingen we daar niet mee verder. En omdat ik 3 mnd geleden dus ook zwanger ben geworden (werd miskraam), hebben we nog goede hoop dat het ondanks die korte lf opnieuw weer spontaan wil lukken. Toch is het elke maand weer frustrerend, en dit keer is het wel heel kort...
@Jettaatje wat een weg heb je al afgelegd. Dat kan ik me goed voorstellen, dat het frustrerend is. Hopelijk wordt je LF niet korter en is deze nieuwe ronde je laatste ronde! Ik duim iig heel hard voor je!
@Jettaatje hoe kut. Hopelijk snel meer geluk.. @Evy94 net zo voor jou, echt rot @Dielle dat ze maar eens goed kijken, wie weet kun jij wel sneller terecht. Ik hoop het voor je. Ik heb ook even een vraag. Misschien stom, maar ik merk aan mezelf dat ik om alles twijfel en ik vind dat echt super vervelend. Doe het mezelf ook aan, dat is nog erger. Ik testte zondagavond 11 augustus voor het eerst positief, ook nog 's avonds nadat ik gewoon had gedronken etc. Positieve ovulatietest op 1 augustus, dus was toen of 7 of 8 DPO. Maar laten we uit gaan van 8. Testen liepen op, tussendoor één mindere, maar daarna weer echt donkerdere streepjes. Die van gisteren(avond) was het donkerst tot nu toe en ik was superblij. Nu had ik nog een doosje liggen en ik dacht, ja ze liggen er toch. Dus laat ik er nog maar eentje doen, eigenlijk gewoon omdat ik het leuk vind om zo'n streep te zien verschijnen en dan natuurlijk met de gedachte dat ie even donker of donkerder zou zijn. Nou mooi niet dus. Streepje verscheen wel, net zoals de twee laatste testen, binnen enkele seconden, maar is nu bij einde afleestijd een stukje lichter dan die van gisteren. Je ziet hem wel nog prima, maar ik maak me gewoon wel weer zorgen omdat hij lichter is. Hoe kan dat nu? Heeft dit altijd iets slechts te betekenen? Ik ben dus nu weer zo dat ik morgen (of het liefst zelfs nu.. echt heel erg ben ik) weer een wil doen, omdat ik gewoon wil weten of die dan NOG weer lichter is. Maak mezelf helemaal gek zo. Iemand enige input? Ik wil ook wel een foto posten. En ik voel me haast schuldig dit te posten, na jullie berichten dat het allemaal niet gelukt is, of zelfs alweer niet gelukt is. Sorry daarvoor.. Maar ik moet toch even van mij aftypen.
@Sunkiss Ik denk echt dat het verstandig is om na 1 duidelijk positieve test te stoppen! Beetje lichter beetje donkerder is allemaal zo onbetrouwbaar en maakt alleen maar onzeker!! Maar ja nu heb je de twijfel al dus misschien nog eentje over een paar dagen...