even een FF vraagje, waarom staat er in mijn temp kaartje geen getallen met DPO na mijn eisprong? ik kan zelf ook wel tellen, maar het is zo makkelijk op die dagen gelijk te zien..?? hoe stel je dat in? ik heb wel een dik vet rood kruis dus daar ligt het niet aan...
Nou ik weet het niet meer, het is nog te vroeg voor mijn nod. Maar toch vloei ik (oud) bruin bloed sinds vanmiddag. Mijn laatste ongesteldheidsdag was 23 oktober, mijn ei kwam op 2 november en dan nu 15 november bruin bloed. Dat betekent dan dat ik een lf van 12 dagen heb? Of kan het wat anders zijn, gosh ik heb nu echt even een rothekel aan mijn eigen lichaam. Iemand een idee, ik weet natuurlijk niet of mijn ongi doorzet, maar ik ga maar van het ergste uit. :x
dat is een VIP iets. je bent vip als je je pas aansluit en krijgt dagen bij per persoon die je mee lid maakt. Maar na een tijdje vervalt dat dus. Tenzij je er voor betaald
Als iemand zich aanmeldt via jouw link van je kaartje, krijg je gratis vip dagen. Tenminste, zo heb ik het gekregen. Geen idee wie zich heeft aangemeld via mijn link, maar bedankt aan diegene.
Ik ben trouwens een paar weken geleden VIP voor een jaar geworden voor ongeveer 18,50 ($24,99 dollar). Ik keek net of ik de coupon code nog kon vinden, maar hij is verlopen
mira: balen dat je eerst moet afvallen voordat de gyn wil helpen! is dat om de kans van slagen te vergroten? van de zonnige kant: daarna is je lichaam dan wel gezonder en daardoor voor jou een prettige zwangerschap ! meandor: Wat een knaltest weet je zeker dat je niet stiekem langer zwanger bent? bij mij was op 9dpo al een duidelijke testlijn te zien maar zo'n knaller had ik altijd pas bij 6 weken, WOW!
Ik krijg zo af en toe die extra's bij FF! En waarom? Een proefperiode is het dan geloof ik! Ik ga er in ieder geval niet voor betalen Net onder de douche mijn bmm gevoeld, voor het eerst. Leek mij hard en dicht. Maar ik heb dus geen vergelijking, omdat ik het nooit eerder gedaan heb. Wat zou dat kunnen zeggen?? Komt je ongi er dan aan?? Bruin verlies is nu weer gestopt, sinds vanmiddag. Mijn tampon was schoon!
Mama van C en M: Het afvallen heeft een aantal redenen. Namelijk een gezondere zwangerschap, maar vooral omdat er dan minder hormonen aangemaakt worden die er nu dus voor zorgen dat mijn cyclus in de war is (zowel mijn vet als eierstokken maken hormonen aan en die 2 hormonenfabrieken ontregelen nu alles). Als er minder hormonen zijn die tegenwerken, zal hulp van de GYN eerder slagen Maar voor mij is het ook fijn, eindelijk eens goed en gezond afvallen!!! Is me bij de eerste diëtist helaas niet gelukt
Kelly I LOVE ELMO!!! Hij is leuk. Dames....eindelijk goed nieuws. De chirurg is erg positief over dat t zeker goed kan komen. Het herstel kan lang duren, maar we hebben de bevestiging dat het goed kan komen!!!!!
Mira ik moet nog ff kwijt dat ik t goed vind van je dat t afvallen goed gaat. Wel met stapjes maar je kan t.
MammaVanCenM: Mn vriend zei ook al zoiets. Ik heb vorige maand een miskraam gehad (hele vroege) en nu dus zwanger.. hij dacht ook al dat ik dan misschien nog steeds zwanger was. Maar nee, heb me een maand lang echt niet zwanger gevoeld.. is pas sinds een paar dagen. We horen het bij de vk/gyn wel.. Zou best grappig zijn als ik ineens 12 ipv 8 weken was
Mijn dochter is helemaal bezeten van Elmo. We willen ook een Elmo kamer gaan maken voor haar. Ben op zoek naar stof van Elmo en een behangrand met alleen Elmo, maar das helaas niet te vinden..... Dus nu ga ik proberen creatief te zijn met stickers maar die zijn ook zo makkelijk niet te vinden En wat een goed nieuws van je moeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPER
Super fijn nieuws van je moeder, Jeskejes!!! Moet zeggen dat ik me wel een beetje zorgen begin te maken om whitesaber en haar vriend!! Ze is hier al zo lang niet meer geweest! Zie wel dat ze vandaag nog online was.......dat is wel positief!
Jeskejes: Wat fijn dat de chirurg zo positief is. Ik zal blijven duimen voor een spoedig herstel. En zelf ook positief blijven he!!! Knuffel meis! Thanks meid! Ben ook erg blij met deze manier van afvallen. Voelt wel goed, dat er nu wel iets af gaat. Hopelijk snel meer resultaat!
Ow, echt?!? Ik heb het meeste terug gelezen, maar het was zooooo veel! Hoe gaat het met haar mannetje???