Liefkleintje: Heb haar een pbtje gestuurd. Ik had hetzelfde nml! Zag dat ze nog wel actief is op het forum..
Och meiden toch ! Wat lief!! Meandor bedankt voor je berichtje Met mijn man gaat het goed,hij is nu van de anti bio af En morgen horen we wanneer hij naar huis mag Ik heb de nov nod niet meer gelezen omdat ik van hort naar her moest vliegen elke dag,en jullie typen zo snel wou even een paar rustige topics lezen en op reageren Mijn zoon gaat nu 5 dagen naar kdv en peuter zodat zijn last een beetje van zijn schoudertjes valt Hij is boos op zijn papa... En meandor gefeli meid!!
Oh meid, wat goed om van je te horen dat het allemaal goed gaat met je man!!! Ach en je zoontje.... die boosheid gaat wel weer over
"whiteshaber fijn dat het beter gaat met je man! @ all meiden ik heb nog nergens last van geen bloed geen enkele druppel zelfs niet naar 1 hele dag tampon dragen echt niets !!! Dus word spannend! Ik heb het gevoel van niet maar ik weet het nu echt even niet meer! Meiden succes allemaal om jullie test drang in te houden liefs mamavand
Hoi meiden kwam ff langs wippen als het goed is vandaag mijn ei gisteren en 2 dagen ervoor geklust en nu morgen denk ik nog ff klussen !! hoe gaat het hier verder?? Voor alle zwangeren Gefeliciteerd !! voor alle wachtbankjes succes voor alle ongie meiden balen Mn beste vriendin heeft een miskraam gehad van dr 1 eiíge tweeling ze was 8 weken zo erg voor dr hoop dat ik dit nooit mee hoeft te maken van niemand niet zoals me zelf !
Meandor, voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk 4 x scheepsrecht! En je vraag of je in de gaten gehouden kan worden bij de gyn.. Heb toevallig gister een gesprek gehad. Mocht ik nogmaals zwanger zijn krijg ik een echo met 6 weken! Ik zou zeggen bellen maar! Hoe is het verder hier? Ik kijk 1 1/5 dag niet.. Wat een kletskousen zeg! Volgens mij zag ik nog een paar rose dames voorbij komen! Gefeliciteerd! Ei zoekers, zet hem op! En mede wachtbankers... Wat duurt het lang hè..!? Heb voorgenomen niet voor vrijdag te testen.. Haha.. Ik baal zo enorm van de vage streepjes afgelopen maanden.. Ga nu alleen nog maar voor de knallers..! (Haha zeg ik stoer)
dochter ligt op bed, ik ga even gezellig naast me mannetje zitten (oftewel straks GTST kijken ) Kom vanavond wel weer ff spieken of er nog stiekeme testers zijn geweest
Ik vandaag ook een zwangerschapstestje gedaan, ik zag ook heel vaag een 2e streepje volgens mij. Maar jammer genoeg mag ik nog niet op roze, is als het goed is nog net een restje van de Pregnyl die ik vorige week zondag heb gehad.
Lyanna: Vervelend dat het nog de Pregnyl was. Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent!!! Op naar een mooie test over een paar dagen
Lyanna- is dat nu dus 9 dagen sinds je pregnyl injectie? Morgen nogeens testen en dan zien of het streepje iets donkerder is geworden he Spannend hoor. Ik ben 16 and pregnant aan het kijken...
Het is jammer genoeg zo'n gigantisch licht streepje, dat ik vaak ook gewoon twijfel of hij er wel of niet staat. Dus laat staan dat ik het op de foto kan krijgen. Pregnyl 5000 IE hoort normaal na zo'n 10 dagen uit je lichaam te zijn en bij mij is het 9 dagen na Pregnyl en nog maar 7 dagen na IUI. Dus weet bijna wel zeker mocht er echt wat staan dat dat nog restje Pregnyl is.
Mira en Sky, ik ga denk ik niet eerder dan het weekend weer testen. Bij mijn 1e IUI werd ik al 9 dagen na IUI ongesteld en vandaag op 7 dagen. Dus wachten nog maar even af, want als Utrogestan niet goed zijn werk doet grote kans dat ik dus voor overmorgen alweer ongi ben. Maar wilde gewoon even zeker weten hoe het ervoor stond en gewoon even een grapje tussendoor voor jullie.
Ik las net in een ander topic dit, Dag 1 5000 Dag 2 2500 Dag3 1250 Dag4 625 Dag5 312.5 Dag6 156.25 Dag7 78.125 Dag8 39.0625 Dag9 19.53125 Dus dag 8/9 na Pregnyl moet alles wel uit je lichaam zijn. Morgen nog eens testen?
Wow! Door al dat rose krijg zelfs ik testdrang, terwijl ik nog ruim anderhalve week moet wachten... Dat duurt lang!