Och meid, wat een toestand! Ik wist al wet het een en ander vanuit het vorige topic, maar kan me voorstellen dat je er af en toe helemaal doorheen zit! Hoop dat het oplucht om hier even je verhaal te doen... Sterkte en digitale knuffel! LadyT
Hey Kelly Wat kut!!! Ik ben door mijn ex gigantisch belazerd en ben helemaal klaar met afbetalen, ik weet hoe zwaar het is. Het gaat echt goedkomen hoor maar het is nu gewoon helemaal ruk. Als ik iets voor je kan doen of als je het er eens over wilt hebben, pb je maar. Liefs
Jeetje meiden, wat wordt er al lekker gekletst! Welkom aan de nieuwe meiden! Ook al is het nog voor spek en bonen Hihi! Moest wel lachen....mannen! LadyT Ik snap zeker dat het je hoop geeft!! Heb je al een test gedaan dan?!? Wie weet was het wel niet echt je ongi?? Ik hoop het zo!! Kelly Wat een heftig verhaal zeg!! Poeh! Weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik er op moet zeggen! Ik herken het (gelukkig) helemaal niet, maar dit moet vreselijk zijn!! Kan me wel voorstellen dat het enorm tegen je gevoel in gaat, maar lijkt me ook beter een 2e kindje nog even uit te stellen. Misschien eerst financieel alles wat meer op de rit krijgen?!? Hoe moeilijk ook! Heeeeel veel sterkte en praat het hier maar lekker van je af!!
Hoi meid! Ik begrijp heel goed dat je dit even van je af moet schrijven! Wat erg voor je!! Wel erg verstandig dat je de kinderwens een beetje opzij schuift... Je wil immers goed willen doen voor je kindje. Hoe oud is je dochtertje nu? kan ze niet naar school? (mijn excuses als ze echt nog te klein is.) Ik hoop echt dat je er door geraakt meid! Liefs
Hihi...nee, heb ik niet gedaan.. vind ik eigenlijk gekkenwerk; ik hou het nog een paar daagjes vol denk ik (zal vrees ik echt binnen die dagen wel doorzetten) én ander toch maar einde van de week testje (mijn nod was ook eigenlijk 26e...)... Ik ben het wel met Liefkleintje eens...hoe 'onnatuurlijk' en oneerlijk ook, ik kan me voorstellen dat een tweede kindje op dit moment -naast vreugde- ook héél veel stress oplevert en dat dit ook niet fijn is voor je eigen geluk, je gezinsleven en je relatie... Hoe sta je hier zelf in?
Kelly: Meid toch... Wat een verhaal... Als ik je kon helpen, met wat dan ook, zou ik het meteen doen. Super vervelende situatie (zacht uitgedrukt natuurlijk). Knuffel!!!
Helaas kan onze dochter nog niet naar school, ze wordt in December 2. Heb al gedacht om ook te gaan werken, maar dan moet me dochter dus naar een kinderdagverblijf en dat is hartstikke duur dus daar win ik het niet mee als ik ga werken.... Manlief gaat morgen 2 schuldeisers bellen om een maandje de betaling te mogen schieten.... duim duim duim duim En helaas gaan we dit weekend zijn kids niet op halen voor een weekendje bij ons (we zien ze maar 1x in de maand) We hebben het al vaker heel erg zwaar gehad en ook geld moeten lenen bij familie om rond te kunnen komen qua eten enzo.... Dit is gelukkig al een paar maanden niet gebeurd en wil ik eigenlijk ook graag zo houden. Lizzy14, denk dat je weinig voor ons kan doen.... aangezien je nog geen kinderkleertjes over hebt voor de winter in maat 92 We komen er wel weer uit, maar ja voor me dochter vind ik het heel vervelend dat zij met te kleine kleertjes moet lopen.... als ze nu maar eventjes niet zo hard gaat groeien.....
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (3 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) 17 november (5 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (0 dames) - 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 2e ronde, 2e kindje) 20 november (5 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) 21 november (4 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) - barb (voor het zingen de kerk uit; 1e kindje) 22 november (1 dame) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) 23 november (0 dames) - 24 november (1 dame) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) 25 november (1 dame) - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus. 26 november (0 dames) - 27 november (0 dames) - 28 november (1 dame) - Jez (8e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (1 dame) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Totaal aantal dames: 25 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Samba op 20 november gezet! Iedereen succes deze maand!
@kelly heb je geen hele lieve ouders/schoonouders die op kunnen passen? al is het maar een paar ochtendjes ofzo? en heb je geen vriendinnen/nichten/neven/broers of zussen van jou kant of van die van je mannetje die misschien kleertjes in die maat over hebben? helaas heb ik nog geen kindje, dus ook nog geen kleertjes over, anders had ik ze zo naar je op willen sturen.. sterkte meid
@Jez, helaas is onze dochter bij mijn kant de 1e van ons gezin dan. en bij mijn man de laatste (waar dus de eerst volgende 8 is en een jongen, zijn zoon dus) Mijn man is wat ouder dan ik vandaar ook leeftijdsverschil in de kids De rest van mijn familie heeft eigenlijk alleen maar jongens van jonge leeftijd, het oudste/jongste voor onze dochter is 12 dus gaat hem ook niet worden. Heb 1 vriendin, die heeft wel een dochtertje van dezelfde leeftijd (scheelt 8 dagen ) maar die heeft zelf natuurlijk kleertjes nodig. De rest van mijn vrienden ben ik kwijt geraakt door eerder huwelijk Mijn ouders werken allebei fulltime, dus gaat hem niet worden. Mijn schoonmoeder is 75 en zwaar hartpatiënt dus dat wordt hem ook niet Met de rest van de familie (neven,nichten) hebben wij weinig contact voor inloop zeg maar. zien we eigenlijk alleen maar met verjaardag van mijn oma. Familie van man's kant is zo giga groot dat hij de helft niet eens kent, en meerendeels alleen maar jongens (dus geen meisjes kleding). Wij waren al altijd op Marktplaats aangewezen (ook 2.5jaar voor de kids van mijn man die dus nu hier niet meer wonen). Kon ik altijd goed slagen, maar ja 30 euro voor een heel herfst/winter pakket kan er nu ook niet vanaf. Ach dan maar hoop ik een maandje op hoogwater en korte armpjes leven... zolang we nog maar iets te eten hebben!!! Komt wel weer goed zegt manlief, maar het wordt gewoon ff bikkelen en de broekriem nog strakker aantrekken!! Gelukkig volgende maand nieuwe provider van internet/tv/telefoon, daar worden de kosten al de helft minder, alle beetjes helpen he
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (3 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) 17 november (5 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (0 dames) - 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 2e ronde, 2e kindje) 20 november (5 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) 21 november (4 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) - barb (voor het zingen de kerk uit; 1e kindje) 22 november (2 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) 23 november (0 dames) - 24 november (1 dame) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) 25 november (1 dame) - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus. 26 november (0 dames) - 27 november (0 dames) - 28 november (1 dame) - Jez (8e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (1 dame) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Totaal aantal dames: 26 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Ik heb mezelf op 22 nov gezet... GRRRR!!! Ronde 14! *Trekt haren uit haar kop*
Whitesaber jammer dat je ons moet komen vervoegen meid! Ik had nochtans goede hoop voor jou!!! Nou kom maar lekker roze worden in november dan!
@ alle "nieuwe" dames: welkom en gezellig! @Kelly: Nee lieverd, ik heb hier niets klaar liggen helaas. Maar ik kan me voorstellen dat het prettig is om soms even te praten met iemand die het zelf heeft ervaren. Er rust zo'n taboe vind ik. Mensen met geldproblemen zijn bij voorbaat dom zo lijkt het wel. Maar het kan op zoveel momenten misgaan en het kan echt bijna iedereen overkomen. Heel veel sterkte en kop op! @Whitesaber: hey meid, ik zie dat jouw geduld ook op de proef wordt gesteld.. Frustrerend moet dat zijn. 14 is mijn lievelingsgetal, misschien brengt het jou ook geluk Mijn broer gaat trouwen! Op 6 juli 2012, dus mocht het deze maand wel raak zijn...dan kunnen ze me naar binnen rollen haha
Lizzy: Het zou leuk zijn als je nu zwanger zou raken, wel zwaar hoor, bij een bruiloft. Mijn schoonzus was 37 weken toen ik met haar broertje ging trouwen. Ze had veel pijnlijke harde buiken, wat vooral voor haar niet prettig was. Als ik nu zwanger zou raken zal ik ook zwanger een bruiloft meemaken (die van mijn andere schoonzus ze trouwt eind maart ). Laten we allebei op roze gaan deze maand, lijkt mij wel leuk dan zwanger te zijn
Goedemorgen dames!! Haha lizzy: naar binnen rollen. Ik hoop dat het niet zo erg gaat zijn Maar het zou wel fijn zijn toch? op alle trouwfoto's met je babybuik! Het is alweer woensdag dames! De werkweek zit dan in de helft! wat wil zeggen dat we weer een dagje dichter zijn bij het weeeeeekend en niet te vergeten: ons ei!
Jaaa bijna weekend! Maar dan is mijn weekje vakantie wel weer voorbij. Ik vind dit wel de saaiste week van de maandelijkse periode: Ongesteld, geen ei, geen kans op innesteling, nog laaang niet kunnen testen, kortom saaai.
haha ben ik het helemaal mee eens!!! ik ben niet meer ongesteld en ben ook nog aan het wachten op het ei.. dus die saaie periode duurt nog even door!