Goedemorgen, ik leef nog hoor We hebben gelukkig 1 schuldeiser die we een maand mogen overslaan met betalen. Nu nog 1 bellen in de hoop dat deze ook een maand mogen overslaan. Dan hebben we 200 euro om 1 maand van te leven.... Dus duimen draaien graag!!! @Welkom nieuwe meiden, allemaal vol goede moed naar roze!!!
OOh das super!! alle beetjes helpen! Ik duim mee dat die andere ook goed gezind is en jullie nog wat respijt geeft!
Kelly: De duimen draaien Hoop dat die schuldeiser ook niet moeilijk gaat doen en een beetje mee wil werken! Hier ongi ook over (duurt bij mij altijd minimaal 10 dagen vanwege mijn lange cyclus), dus manlief zal vanavond wel heel erg blij zijn (wilde gisteren en eergisteren al heel erg graag ). Op naar mijn ei... Hopelijk een kortere cyclus deze ronde!
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (3 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) 17 november (5 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (0 dames) - 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 2e ronde, 2e kindje) 20 november (5 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) 21 november (4 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) - barb (voor het zingen de kerk uit; 1e kindje) 22 november (2 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) 23 november (0 dames) - My Faith (11e ronde 2de kindje) 24 november (1 dame) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) 25 november (1 dame) - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus. 26 november (0 dames) - 27 november (0 dames) - 28 november (1 dame) - Jez (8e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (1 dame) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Totaal aantal dames: 27 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (3 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) 17 november (6 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (0 dames) - 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 2e ronde, 2e kindje) 20 november (5 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) 21 november (4 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) - barb (voor het zingen de kerk uit; 1e kindje) 22 november (2 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) 23 november (1 dame) - My Faith (11e ronde 2de kindje) 24 november (1 dame) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) 25 november (1 dame) - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus. 26 november (0 dames) - 27 november (0 dames) - 28 november (1 dame) - Jez (8e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (1 dame) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS geconstateerd) Totaal aantal dames: 29 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 3 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest De lijst weer even bijgewerkt (aantallen zowel bij de datum als onderaan) zodat alles weer klopt
My Faith: Welkom, hopelijk een roze ronde! Zo even over de markt, fruit halen en nog even langs kruidvat (deze keer niet voor zwangerschapstesten ), maar eerst even eten
@Mira bedankt, nog geen rood gespot maar me temp is onwijs gezakt. Dus ik weet al genoeg! Ik word nu heel snel door gestuurd wacht op de brief in de bus van de gynaecoloog. Dus dan moet het goed komen
Faith: Minder... Hopelijk kan de GYN je helpen en kun je dan snel op roze! Hoor je wel vaker, dat iemand net voor of net in het begin bij de GYN zwanger raakt. Is mij helaas niet gelukt
Nieuwe dames welkom, @schuldeisers,schulden. Wij hebben geen schulden behalve een hypothee voor het huis. Ik ben blij dat we daar altijd strikt in zijn geweest en dat onze opvoeidng van beide daar ook bij geholpen heeft! Me man en ik zijn beide opgevoed van eerst sparen dan kopen! Als ik om ons heen kijk veel vrineden kopen nieuwe auto en vrouw moet daarvoor werken om de lening te betalen! Zo blij dat ik ondnks alles een bmw rij en geen schulden heb! En tuurlijk meiden laten we eerlijk zijn wij hebben ook wellleens een maandje dat het wat moeilijker is! Ik wou dat ik wat voor kelly on doen! Maar helaas hier ook een jongen en hij zit nu in maatje 86! Dus ik kan je ook niet helpen! maar wat betreft oppas kan je niet iemand via een mp vinden die wil oppassen ofzo dan! of waar je je dochtertje zou mogen brengen voor een paar euro per uur! ik heb altijd oppas werk gedaan en ik had dan 4 euro per kind als je dan bijv een huisje schoon zou gaan maken en je vraagt 12,50 hou je 8 euro euro over! @bereft zwaner op een bruiloft rond lopen. Ik ben getrouwd op 24-08-2007 en mijn zus was uitgerekend op 18-07-2007 en omdat alle drie haar kids eerder kwamen gingen we ervan uit dat deze ukkie er ook wel zou zijn! Maar deze bleef zitten tot 25-08-2007 6 uur ochtens!! me zus was de hele dag mee en staat zelfs nog op de film op de dansvloer en ze is om precies te zij 6 uur later bevallen van een kern gezonde dochter! Wel leuk hoor al die filmpjes terg te zien! @ all hier is de ongie over dus kunnen we weer knutselen! hahahah ik temp niet meer werd daar helemaal gek van! ik ga de kleien man verschonen die heeft namelijk een kadotje gemaakt! Oh j ik heb ook een wachtbankje geopend voor november deze was er nog niet! liefs mamavand
@MamavanD: ik weet dat je het waarschijnlijk niet zo bedoelt hoor meid, maar ik ben ook zo opgevoed. Ik werk al sinds mijn 18e, heb een goede baan en toch heb ik diep in het rood gezeten. Dat heeft niets met mijn mentaliteit of opvoeding te maken en ik geef echt niets om dure kleding of spullen. Ik ben verliefd geworden op de verkeerde persoon en heb dankbaar gebruik van me laten maken en me laten belazeren. Eens maar nooit weer, dat dan weer wel. Ik heb de afgelopen jaren keihard gestudeerd naast mijn fulltime baan zodat ik altijd goed voor mezelf zal kunnen zorgen. Ik wil nooit meer het gevoel hebben dat ik afhankelijk ben. Ik wil je absoluut niet aanvallen, alleen duidelijk maken dat het ook een andere oorzaak kan hebben. En in het geval van Kelly begrijp ik dat ze deze situatie erbij kreeg toen ze voor haar man koos.. @All: kom maar op met die dikke buik op de bruiloft hoor haha. Ik zoek gewoon een prachtige sexy jurk uit. Zal iig wel genoeg decolleté hebben mocht het zo zijn
Lzzy dat ben ik volledig met je eens hoor meid. Soms kom je in je leven gewoon de verkeerde personen tegen. Maar je zult ook met mij eens zijn dat vele maar dan ook vele mensen heel gemakkleijk gebruk maken van een leningkje hier en een leningkje daar!! zeg ook niet dat dit te maken heeft met opvoeidng maar bij vrienden van ons zie ik dat dan ook dat ze wel zeggen van ohh ja maar me meoder bestelde ook gewoon een bank en betaade die n termijnen af en dat soort dingen dan denk ik wel van denk na!! Maar ik ben het ook met jou eens dat het je soms ook gewoon kan overkomen!
meiden het duimen heeft geholpen!!! We hebben 2 schuldeisers bereid gevonden die een maandje willen "overslaan" dus we hebben deze maand 200 euro om van te eten!!! En inderdaad ik heb hier zelf voor gekozen. Mijn man heeft 2 kids uit een vorig huwelijk en daar hebben we 5 jaar voor gevochten om de kids bij ons in huis te hebben en ze een goed leven te willen bieden. Helaas heeft dit niet zo mogen zijn en zijn we nu 5 jaar verder, heel veel schulden door de advocaat die we nodig hadden en uiteindelijk niks aan hebben gehad. In mijn vorige huwelijk had ik alles, een eigen huisje, eigen auto, geld geen zorgen... alleen de verkeerde man/jongen. Gelukkig ben ik daar van af, en hier komen we ook wel weer uit, alleen duurt het even wat langer!! Ik heb een adresje gevonden waar ik kan werken (schoonmaken) en me dochter kan gewoon lekker mee!! Dus elke euro is welkom Lizzy14, JE BENT EEN SCHAT!!!! Ohja, en hier ook goed opgevoed hoor, en man ook. Hier wordt ook echt niks op afbetaling gekocht, geen geld geleend bij bedrijven of zoiets want daar kom je nooit van af!! We hebben het goed, we hebben eigenlijk alles wat we willen. En ja natuurlijk willen wij ook wel eens wat nieuws kopen omdat het aan vervanging toe is.... Maar zolang alles het doet, zit het mijn best!! Geen geld, niks kopen alleen het hoognodige!!!! En we leven das het belangrijkste!!!! LIEFDE IS NIET TE KOOP
@Mamavand: absoluut! Er heerst een omgekeerde cultuur de laatste tijd alsof zou lenen een vorm van sparen zijn. En dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden. Blij dat we het eens zijn Zullen we dan nu weer gaan dagdromen over eitjes en positieve testen met 2 streepjes?
@kelly goed om te zien dat je zo positief bent!! (en natuurlijk zal je ook af en toe een dipje hebben) maar met zulke positieve energie zal je je er vast en zeker doorheen slaan! en geld maakt niet gelukkig hoor, natuurlijk is het makkelijk, maar wat is nou belangrijker dan gezondheid en liefde!
Ik stem voor dromen over eitjes en positieve testen met 2 streepjes!!! Net terug van de markt, weer heleboel fruit gehaald en lekker kibbeling (eet weinig vis, dus dit mocht wel ff als lunch ) die natuurlijk al meteen op is Net wasje buiten gehangen en er draait er weer een, dus heb was nu tijd om hier even te spieken
jeetje ik zie nu mijn banner, nog 19 (!!!) dagen tot eisprong.. als ik geluk heb tenminste want ik ben uitgegaan van cyclus van 40.. ik weet niet wie het hiervoor al zei, maar dit is inderdaad een heeeele saaie tijd tot mijn ei komt........
hahha idd lizzy leten we dat maar doen! Me mannetje was hister kei hard gevallen echt zielig! Dikke blauwe lip 2 tanden erdoor en bleoden als een rund! Zo zielig!! maar ja hij zou met de hond knuffelen en die trekt weg dus boem met zijn gezichtje op de grond! EN meiden werkelijk waar he ik weet niet eens weklke dag ik zit! ik denk dag 8 ofzo. Ik heb pas later een neiuwe banner gemaakt! En een voor 30 dagen! Maar ik heb altijd 28 dagen vorige maand dag 14 me ei! Dus ik ben benieuwd. We gaan niet tempen. Daar werd ik stk zenuwachtig van! we wcahten gewoon af en we zien wel! PS is er niemand die op het achtbankje van november plaats komt nemen!? Dikke knuffel mamavand