Ik heb ooit eens gelezen (kan het niet meer vinden) dat elke vrouw een bepaalde periode per jaar vruchtbaar is. Daarom zie je veel dat broertjes en zusjes in dezelfde maand worden geboren. Het hoeft natuurlijk niet, maar het kan. Mijn oudste broer is op 5 oktober jarig en mijn oudste zus en jongste broer zijn op 6 oktober jarig bijvoorbeeld. Ik geloof zeker dat de mate van vruchtbaarheid kan verschillen per maand/periode/seizoen. @mira: knap hoor meid, dat je gaat afvallen! Moet je veel afvallen of valt het te overzien?
Hier ook bij de 2e zwangerschap gehoopt op 1e keer raak.... Dit was namelijk in 2009 wel het geval. Toen bewust 3 maanden aan het ontpillen gegaan, foliumzuur geslikt en boem zwanger. Nu ook bewust 3 maanden ontpillen, dit keer geen foliumzuur maar de zwanger worden pillen van Etos en boem!! Cyclus in de war en zit nu in ronde 3....
dames effe een dikke knuffel allemaal!!! ookal helpt het voor het zwanger worden allemaal niks maar ik voel me zoveel beter door het lekker van me af te typen! fijne avond allemaal, ik ga lekker even sporten!
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (3 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) 17 november (6 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (0 dames) - 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 2e ronde, 2e kindje) 20 november (5 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) 21 november (4 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) - barb (voor het zingen de kerk uit; 1e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (1 dame) - My Faith (11e ronde 2de kindje) 24 november (1 dame) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) 25 november (1 dame) - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus. 26 november (0 dames) - 27 november (0 dames) - 28 november (1 dame) - Jez (8e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (1 dame) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS geconstateerd) Totaal aantal dames: 30 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 3 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Hoihoi, Ik heb mezelf erbij gezet, kommende dagen niet veel tijd voor het forum maar zal in he weekend weer even bij lezen.
Ow NEEN, Moony!!! Ik wilde jou hier niet zien!!! Balen meid!! Maar kom maar gezellig samen met ons op roze staan dan binnenkort hoor!!!
Jez: Ik heb een aantal symptomen van PCOS. Voor mij waren dat lastig afvallen/makkelijk aankomen/overgewicht, veel en snel last van puistje (vooral op de kaaklijn) en een onregelmatige cyclus die ook nog eens erg lang zijn. Ik ben met mijn idee naar de HA gegaan en die heeft mij meteen doorgestuurd (had toen een cyclus van 125 dagen achter de rug en zat op dat moment rond de 70e dag van de 2e cyclus, een paar dagen later werd ik ongi ) Lizzy: Ik ben ook erg trots op mezelf dat ik dit ga doen, maar alles voor een kleine he Het hele verhaal staat in mijn weblog, maar hier even een korte versie speciaal voor jou Ik moet tot een bepaald gewicht/bepaald BMI afvallen van de GYN voordat hij mij wil helpen, dat is (gemeten op de thuisweegschaal zonder kleding) nog 5,8 kilo afvallen. Valt op zich te overzien, maar ik val door de PCOS erg lastig af, dus iedere ons is bij mij een feestje waard (zonder het eten dan ).
Hoi dames, ik heb nu alleen beetje bruin bloed. Dus deze dag mag ik zeker niet als eerste ongesteld dag nemen he? Dus mijn nod moet naar 24 nov. kan iemand dat voor mijn doen.
Ooh!! Ik denk dat dat de herfst is!! (ben er vrijwel zeker van) Lekker positief denken meiden! (dan komt het altijd goed!)
Toekan: Lekker die positiviteit! Dat heb ik eens in de zoveel tijd nodig om niet in mijn negativiteit te blijven hangen. Thanks Ik denk dat wij hier zo maar eens naar bed gaan, lekker klussen Heb er zin in! Tot morgen!!!
ja ik ga graag roos(kleurig) door het leven! Ik kruip ook men nest in hoor dames!! slaapwel en tot morgen!
Ik ga ook vol goede moed de eerste rondes in, al schrik ik soms wel van sommigen die al maanden bezig zijn. Slaapze dames.
Ja dit worden ook jouw echte eerste rondes hoor meid.. Voor het zingen de kerk uit gaan. HA! tot het zover is, dan vindt hij er waarschijnlijk niets aan en geeft hij je toch de volle laag (daar hoop ik natuurlijk stiekem heel erg hard op voor je!)
Lieve dames, Na een intensief dagje gisteren vol happeningen...vanochtend veel verwarring ontstaan, waardoor ik even niet weet wat ik moet denken.. De feiten: -miskraam in augustus -na aug ovulatietesten gedaan -1e ronde na mk geen eisprong gehad/gevonden (ik denk niet gehad) -2e ronde op cyclusdag 25 en 26 een positieve ovu-test (terwijl ik normaal een cyclus heb van gem. 29 dagen) - mijn nod verschoof daardoor naar 26/27 oktober (gisteren en vandaag) - veel steken in onderbuik/lies/onderrug gehad, nu niet meer. - zondag 23-10 wat bloedverlies...tijdens plassen, dus weet niet precies hoeveel...ik in tranen..dacht dat ik ongesteld was geworden - zondag op maandagnacht wat bruinverlies - na maandag geen bruin of roodverlies - vanochtend voor het eerst ongestelheidskrampen (klopt dus ook, want is mijn nod) Maar...heb toch een testje gedaan..met idee; dan kan ik de verwarring stoppen en rustig wachten op mijn 'echte' ongesteldheid. En zie hier....het resultaat: Een streepje!! Het verscheen binnen 4 minuten, maar ik vind het wel erg licht. Het is geen tuurstreep (toch?), maar zeker ook geen knalstreep.. Ben zooo bang na mijn mk! En helemaal nu ik sinds vanochtend wat krampen in mijn buik heb... Wat vinden jullie van deze test?!?! Vriendlief en ik hebben besloten nog heel nuchter er tegen aan te kijken 'er is iets bezig te ontstaan', maar echt zekerheid hebben we nog niet of dat gaat lukken. We willen zaterdag nog een keer testen om te kijken of streep duidelijker is geworden... Graag jullie feedback!! Liefs LadyT
@Lady T ja die is positief hoor! Ze zeggen dat het erbij hoort die ongi krampen. Zo lang je bloed verliest nou ja veel bloed is er niks aan de hand volgens mij. Ik ben geen dokter maar volgens mij ben je zwanger hoor!
Ik zeg ook zwanger LadyT!!! Ik heb tot nu toe alleen een streep gezien toen ik zwanger was en anders is het gewoon omo wit..
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (3 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) 17 november (6 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (0 dames) - 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 2e ronde, 2e kindje) 20 november (5 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) 21 november (4 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) - barb (voor het zingen de kerk uit; 1e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (0 dame) 24 november (1 dame) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - My Faith (11e ronde 2de kindje) 25 november (1 dame) - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus. 26 november (0 dames) - 27 november (0 dames) - 28 november (1 dame) - Jez (8e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (1 dame) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS geconstateerd) Totaal aantal dames: 30 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 3 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Zo gelukt heb even me eigen verplaatst hoor vandaag rood verlies! Nieuwe ronde nieuwe kansen hopelijk.