NOD-lijst 16 - 30 november 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mira85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Haha dat zei ik gister ook nog tegen me man, zegt hij als hij met die bloemen voor de deur staat, zal ik hem ff zeggen dat ik niet mee doen aan die onzin en dat hij die bloemen mag duwen daar waar het licht niet komt, en wat een k*t programma het wel niet is hahahahahha

Dus doe maar niet :p:p

2. Sky

Sky Actief lid

6 nov 2011
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOPE! dank je... Als ik zeg waarom de band niet zo goed meer is zeggen jullie ook "nee dank je" :)

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Toekan fijn dat je je goed voelt. Jij kletst er ook.goed op los leuk!!! Ik ga voor de 2000 voor t eind vant weekend. Kijken.hoelang dat duurt haha.
    En idd er moet wel wat aan dat waterhoofd gedaan worden. Het kan zijn dat t lichaam t zelf afdrijft of medicatie of weer een drain.
    Maar net van pa via telefoon gehoord dat ze t herstel toch te langzaam vinden.gaan en de chirurg komt rond 5uur weer voor een.gesprek. Jippie weer stress :$ en nu zit ik thuis. Niet leuk....gelukkig is mn tante bij papa.

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeetje Jeskejes, ze zijn ook niet gauw tevreden he?? wat denken ze dan? Dat ze morgen weer uit d'r bed springt???
    Balen dat jij nu thuis zit en er niet bij bent. Gelukkig wel je tante en je pa.

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    haha kelly en sky... ik wordt bang van jullie :D ik geloof neit dat het ooit nog goed komt he? nou dan mogen ze inderdaad stikken in dat bosje bloemen! (ik denk ook altijd hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken en moet daar nou echt een tvprogramma aan te pas komen.. maar ja :))

toekan, tuuuuurlijk komt het roze ook jou kant op!! jij hebt het al voor zoveel mensen gewenst, het is jou ook van harte gegund!!!

6. Jessica3

Jessica3 Actief lid

16 nov 2011
    173
    0
    0
    Wauw, gefeliciteerd met al die nieuwe zwangerschappen!

Hopelijk volgen er nog meer!

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nee nee dat verwachten ze zeker niet (wij hoopten.van wel als je de folders leest die je krijgt loop je na 4 dagen weer. Morgen.ist een week.geleden)Maar ze blijft wat suf en er had nu wel wat meer verbetering.mogen zijn. Zoalsik t begreep staat t een beetje stil. Dus ja, zit weer in de achtbaan denk. De 3e nu zo onderhand. Ikke een beetje moe

8. Sky

Sky Actief lid

6 nov 2011
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet bang worden Jez! Als ik angst ruik ga ik spontaan grommen :)

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Toekan ik sluit me bij Jez aan....Think pink meid!!! Je stookt ons er goed mee op. Dus gaan wij dat nu bij jou Pink Lady!!!

Haha Kelly die uitspraak steek.maar waar t daglicht nooit komt...zou zo een.uitspraak van ons zijn.

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Sorry door al mijn ego berichten heb ik niet eens gezien dat er mensen zwanger zijn... Sorry Proficiat... Gelukkig weer wat roze erbij...

@Jesjekes oh balen zeg... Er is iedere keer weer wat nieuws he... Maar misschien vinden ze nu wel iets waardoor ze sneller op knapt...
    Dikke knuffel...

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden,
    Thanx voor jullie lieve reacties.
    Het kamertje is bijna klaar rolgordijnen en de lampo moet nog opgehangen worden dat doet me vader morgen!
    Dan plaats ik de fotos als het echt klaar is!
    Liefs mamavand

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh jeetje meid, dan komt mijn bericht wel heel lullig over :) sorry maar dat wist ik dus echt niet!!:)
    Ik hoop dat het allemaal snel goed komt met je moeder! En vanavond gaat dat kaarsje weer aan hoor ;)

En dat je moe bent is helemaal niet gek natuurlijk, maar denk ook aan jezelf he!!!

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @ jeskejes: ik blijf duimen dat het weer helemaal goed komt met je moeder!!

@ Jeskejes en Jez: ik zeg niet dat ik mezelf geen roze toewens hoor hihi, ik wilde gewoon zeggen, dat ik los van dat me vandaag heel erg goed voelde:D Maar wel HEEL fijn dat jullie het me wensen:) jullie zijn schatjes!

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Suusje geeft niks je zag t nog wel dat we er weer een zwangere bijhadden. Enuh ego berichten horen er ook bij. Doe al een paar weken niks anders :-$

15. Sky

Sky Actief lid

6 nov 2011
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn moeder heeft een paar dagen in coma gelegen en daarna een tijdje in een rolstoel (meer half gehangen dan) gezeten. Na een maand kon ze aan een arm een stukje lopen en zo is ze gelijdelijk aan moeten revalideren. Het komt goed meid!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #3016 jeskejes, 18 nov 2011
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
    Kelly ik vond m niet lullig echt niet. Ze hebben ons verteld dat t bij mama ff wat anders ging. En wij wilden grotere stappen zien. Maar tis nu een bijna een week geleden en nog vrij tzelfde allemaal.

Thnx Sky. Kweet t het heeft allemaal tijd en geduld nodig. Fijn dat je moeder opgeknapt is.

Maar.... keep positive and.........jullie raden m al wel denk haha.......Think Pink.

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Gelukkig Jeskejes!! Inderdaad positief blijven!! En hier natuurlijk THINK PINK

18. Sky

Sky Actief lid

6 nov 2011
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeskejes wanneer is je NOD eigenlijk? Ik zie het zou gauw niet.

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Even testen of mijn avatar(of hoe noemen ze dat ding) is verander...

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Sky ik heb een onregelmatige cyclus (beetje) en had m op 30nov gezet maar vorige week by gyn geweest en die zag dat mn ei net 1 of 2 dagen vanteviren gesprongen was. Woensdag geprikt en uitslag was goed. Mooie eisprong. Dus de 30e zou ik 5 a 6 dagen overtyd zijn.
    Ei was gesprongen toen ik int zh was, maar sssst....hebben 2x toevallig rond ei geklust, want dacht toen alvast maar te beginnen met klusperiode. Hihi niet verder vertellen he...

Deel Deze Pagina