Fijn jeskejes! Ik ga douchen want heb nog nieteens fatsoenlijk iets gedaan vandaag. En over een uurtje heb ik een lunch/playdate afspraak met de kleine man. We gaan dan bij een vriendin lunchen en de kids kunnen lekker spelen.
Hey jesjekes super nieuws zeg... Yippie... Is idd veel geld voor een paar daagjes he.. Veel plezier... op je lunch afspraakje... De rest smakelijk eten... Ik ga me klaar maken voor een leuk feestje @ de voetbal van mijn vriendje...
Sky: Veel plezier zodadelijk Hier zullen we zo wel richting schoonouders gaan (of mss niet, manlief weet het nog niet ). Daar even koffiedrinken/kletsen en daarna richting duikclub van manlief zodat hij kan gaan zwemmen.
Pfff, manlief komt eindelijk naar huis. Dochter gaat zo weer lekker slapen. Dan kunnen wij eindelijk eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeskejes dat is SUPER nieuws!!! hihi, hier net de bevestiging van manlief dat mijn borsten wat voller geworden zijn.. (maar dat heb ik soms nog wel als ik ongi ga worden, maar niet elke cyclus, dus daar kan ik niet op verder gaan)
Meiden!!!! Ik heb net testje gedaan en ik had een heeeeeeel licht dun roze streepje, net zichtbaar. Binnen de tijd ook...... Zou as zondag mijn nod hebben van een gemiddelde van 30 dgn. Komt door een uitschietertje. Normaal zit ik op 28/29 dgn. Ik durf nog niet te juichen.....maar zou het kunnen betekenen dat ik zwanger ben????
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (6 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - Rosa5 (1e ronde, 5e kindje) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) 17 november (8 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) -sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - SannekevW (3e ronde, 3e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) - Girly81 (9e ronde, 1e kindje) 18 november (4 dames) - LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Princess79 - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) 19 november (5 dames) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) - Milly123 (4e ronde, 1e kindje) - Kayke (4e ronde, 1e kindje) 20 november (8 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Lysette (1e ronde, 2e kindje) 21 november (6 dames) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - Barb (1e ronde, 1e kindje) - Zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) - druppel (1e ronde, 2e kindje) 22 november (5 dames) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) - LieveMama28 (6e ronde, 2e kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Mmuisje (6e ronde, 2e kindje) 23 november (4 dames) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) - Suusjelove (13de ronde, 1e kindje) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - Pabbels (14e ronde, 2e kindje) 24 november (10 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) - Muppet83 (2e ronde, 1e kindje) - Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) - Sky (1e ronde, 2e kindje) - Toekan (1e ronde, 1e kindje) - Nuage (48e ronde, 2e ronde, partiele mola zwangerschap 1e kindje) - mamavz (22e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) 25 november (3 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) 26 november (5 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (3e ronde, 1e kindje) - kinderwens1983 (1e kindje, ronde 12) - Jessica3 (1e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) 27 november (2 dames) - Mukje (7e ronde 2e kindje) -Nanette77 (? ronde, 2e kindje) 28 november (1 dame) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (2 dames) - Gesina (8e ronde,1e kindje) - Twis88 (2e ronde, 1e kindje) 30 november (6 dames) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) - Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) - Waxientje, (telt maar geen rondes..., 2e kindje) - Shushi82 (14e ronde, 1e kindje) 1 december (1 dame) - LadyT (6e ronde 2 mk's in totaal, 1e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) Totaal aantal dames: 78 10 Zwanger, 8 Ongesteld, 1 Vlinder, 7 MMM, 5 Cyclus van slag, 5 Negatieve testen, 1 Twijfeltest Lizzy op blauw gezet met haar negatieve test. vind het zo sneu om haar op rood al te zetten of om haar er uit te halen...
hihi Kelly dat hoop ik ook! Stiekem hoop ik dat mijn temp boven de 37 uit gaat. Dat had ik vorige cyclus niet! Dus dat zou ik al wel iets bijzonders vinden..
ik heb trouwens eens een lijstje gemaakt van mijn (ingebeelde) symptomen tot nu toe: - vanaf eisprong drukkend/trekkend gevoel in linkeronderbuik - vanaf 3 DPO ongikrampen en steekjes rond baarmoeder+ constipatie en opgeblazen gevoel - op 3-4-5DPO lang duren voor ik in slaap geraak + gevoel van volle blaas, maar eigenlijk is dat niet zo - op 3 en 5 en 6DPO: wat ongemakkelijk aan mijn maag( niet misselijk, maar ook niet super in orde) - vanaf 4DPO: levendig dromen - 5DPO: duizelig en bij het slapen krampen die zelfs tot in mijn rechterbovenbeen doortrekken een vijftal keer.. + meer slijmafscheiding in slip (cremig/yoghurt-achtig) - 6DPO: mijn man zei vandaag dat mijn borsten wat voller geworden zijn hoezo een mens kan zichzelf zwanger denken?