Nou dames ik kruip mijn nest in!! Heb er nood aan! Nu maar hopen dat ik weer geen 2 uur wakker lig.... Daarnet Marco Borsato met dochters even opgezet. zat hier met de tranen in de ogen.. hihi, precies een beetje emokipje... Nou tot morgen lady's!!
Welterusten lieve dames. Kruip ff lekker tegen vriendlief aan want ik het t koud brrrr. Toekan en Kelly wat zijn jullie erg!!! Op een leuke manier he. Lig hier te lachen en vriendlief keek me asn alsof ik gek was. Tot hij erachter kwam dat ik op ZP zat te lezen haha. Nou sweet pink or blue dreams!!!!
Dat hebben jullie gezegd, niet ik hoor (wat een mens al niet leest als hij terugkomt van zijn tanden te poetsen!) En blij dat we je aan het lachen brengen hoor! lachen is gezond! slaapwel dametjes!
Ben je nu nog online? ga toch slapen joh!! zwangeren hebben een goede nachtrust nodig hihi Ik ben in me slaap online
PINK LADY'S Ik ga ook me bedje opzoeken, manlief ligt al wat uurtjes.... die was moe (oftewel bier gedronken) Hij drinkt normaal ook nooit dus ja die 3 biertjes hakken er dan wel in hihi Weltrusten en tot morgen. Hoop dat er dan iets van roze gaat komen hoor!!
Ik zou ook emo worden als ik naar Marco moest luisteren *kots*. Dat is een hype. Net zoals Jan smit en Nick & Simon. Zwijg! Ik heb weer teveel geld uitgegeven aan schoenen... Daar word ik emo van! LOL
Wow wat een boel berichtjes als je even een paar uur niet kijkt. Gelukkig ook voorzichtig goed nieuws. voor mij is het ook hoogste bedtijd. morgen een verjaardag, lekker spelletjes spelen. truste!
4dpo vandaag was mn temp natuurlijk lager.. in de loop van de dag waterige afsch, steekjes en.krampjes in bm en maagzuur! herkenbaar van vorige zwangerschap.. hoop dat t dit keer t zelfde afloopt als k morgen en overmorgen ook kwaaltjes heb ga k woensdag op 9dpo testen meiden ik heb niet alles bijgelezen (was belachelijk veel ) heb volgens mij wel 1 nieuwe rose gezien?? milly123 gefeliciteerd!!!! morgen ben ik weer van de partij met hopelijk een 37+temp! nu tukken
Ik heb vandaag gelezen dat een innestelingsdip maar in 20% van zwangerschappen voorkomt en dan meestal ergens tussen 7 en 11dpo. Ik heb ook gelezen dat in de meeste gevallen een dip voorkomt op 4dpo vanwege oestrogeen. Die dip op 4dpo zou dan dus niks te betekenen hebben. Maar neemt ook niet weg dat je alsnog harstikke zwanger kan zijn. Dips zijn dus kortom GEEN indicatie... Maar een hogere temp voor een langere periode is wel een indicatie. Dat is wat ik ga doen. En als ik volgende week zondag nogsteeds een hoge temp heb ga ik testen. Zo heb ik dat bij onze zoon ook gedaan Ik was 5 dagen laat en eindelijk getest toen. En nog was ik stomverbaasd dat de test positief was. Dat was toen de eerste keer dat ik mijn temp bijhield en had er geen benul van hoe het werkte. Wist alleen dat een aanhoudende hoge temp een goed teken was.
...je kunt toch nooit te veel geld uitgeven aan schoenen?? Hihi... K ken t probleem zal ik maar zeggen! Verder via mijn foon geprobeerd mee te lezen vandaag. Valt niet mee! Wat kletsen jullie wat af! Errug gezellig! Ik geloof dat Milly er vandaag in het roze bij is gekomen toch? Gefeliciteerd meid!! Geweldig voor jullie! Hier nog niet getest... Ik ga toch maar uit van de langste cyclus, dus 27 dagen... Zou woensdag betekenen! Als we er dan inderdaad PINK WEDNESDAY van maken doe uk mee! De vorige keer had ik n heel licht streepje op mijn nod. Was wel CB moet ik zeggen, geen kv2v5... Ik hoop dat ik vol kan houden en vooral dat ik dus niet ongi word!! Lekker slapen allemaal! Hoeveel testers krijgen we morgen?? X
Ha ha Swissy- Ik heb een kast vol met schoenen! En kwam net zelfs tot de conclusie dat ik een paar boots had gekocht die wel erg veel lijken op een paar dat ik vorig jaar gekocht heb en nog nooit gedragen! PS- Het grootste gedeelte van het jaar loop je hier op flip flops omdat het te warm is voor schoenen laat staan boots! HA HA. Maar nu ik een trip naar het koude NL in de planning heb moet ik wel wat boots hebben he
Jahaaa dat ken ik! Als we ooit nog eens gaan verhuizen wil ik een eigen schoene/boots kamer!! Ik heb er gewoon een zwak voor. Ons zoontje heeft ook idioot veel schoenen, terwijl die er ook nog eens zo snel uitgroeit! Ach... N hobby kost geld...ik heb n dure hobby... Bij jou is het nu nog middag of niet? Wat voor weer hebben jullie?
... En de opruiming begint alweer hier... Dus lege koffers mee heen en vol terug! Wel balen dat die tickets zo duur zijn...:x
Nee andersom. Volle koffers naar NL en lege terug want hier is altijd alles nog wel een stuk goedkoper dan in NL hoor. Bekijk bijlage 200002 Dit is van vandaag.
Hier heb je voor alles wel een coupon het hele jaar door. Er is altijd wel iets in de aanbieding maar volgende week vrijdag is het "black friday" en dan is alles echt waanzinnig afgeprijsd. Mensen kamperen dan voor een winkel om dan de eerste te zijn om iets te kopen voordat het weg is. Maar wer even over mijn aankopen vandaag. Die boots zijn dus normaal $45 maar als je vandaag koopt dan is het eerste paar volle prijs en elk opvolgend paar $15,50