Ja, dat is natuurlijk ook zo! Een Amerikaanse collega van mij komt na haar vakanties ook altijd volgepakt terug! Ik vind ze wel gaf hoor! Vooral de middenste, goeie kleur! Meis, fijne dag nog! Ik ga slapen! Mannetje zal zich over 6,5 uur wel weer melden!
UGGS zijn vandaag $80. Omgerekend is dat ongeveer 60 euro Ik ga eten koken. Tot morgen. Hoewel ik niet weet hoeveel tijd ik morgen heb om hier te komen omdat ik mijn koffers moet pakken voor ons weekje familie van mijn hubby.
LEKKER!!! Oeh, zou niet gemakkelijk zijn voor me denk ik! Bijna net zo moeilijk als het tegengaan van de testdrang, hah! G'night!
Wie o wie gaat er testen Zaterdag? - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) - Deniesje1 (2e ronde, 1e kindje) Als ik morgen online kom wil ik jullie alemaal op ROZE zien staan!
Weltrusten Sky Was even aan het kijken of ik nog iemand kon feliciteren Ja, dus... Milly VAN HARTE Ow en Roosje voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop dat iedereen vandaag even mag meeturen op je testje
Zo net ff 15 paginas gelezen! Ja moet toch wat op een zaterdagochtend hihi Was weer eens voor de wekker wakker om te plassen (temp om 5.55) en kon dus niet meteen in slaap vallen. Temp invullen en op zp kijken (op telefoon) Nieuwe zwangeren van harte! Nieuwe dames welkom! Rode dames jammer van de ongi maar heel veel succes de volgende ronde! Testers succes vandaag de rose trend moet voortgezet worden! Wednesday pink test day durf ik denk ik niet aan mee ook al heb ik een lf van 11/12 dagen. Speel lekker safe en test pas op 14/15 dpo als temp nog hoog is. Nu eens proberen om nog een paar uurtjes te slapen. Oh ja mn vriend droomde van de week dat ik zwanger was hahaha. Vond het wel grappig omdat hij meestal nooit weet wat hij gedroomd heeft.
Zo ik ben ook weer bijgelezen, lig uiteraard weer wakker. Vandaag behoorlijk gevoelige baarmoeder... Ben benieuwd. Volgens mij heb ik ook woensdag testdag, maar krijg donderdag weer HCG uitslag dus die wacht ik wel af Maar ik ga duimen op een enorme PINK WAVE hier!!!
nohh uggs voor 60 eu Dat had me belachelijk veel geld kunnen besparen goedemorgen trouwens op deze hopelijk roze zaterdag!!
Roosje, hè balen meid. Maar jij had gisteren toch heel licht posi getest? Was dat ook ´s ochtends of was dat ´s middags? Mijn test met ochtendurine was namelijk lichter dan mijn test met middagurine.
Roosje: Dat is behoorlijk k*t zeg... Hopelijk toch zwanger maar urine die niet mee wil werken!!! Think pink meid! Hier wat langer blijven liggen Had geen zin om op te staan, maar moet nog wat voorbereiden voor vandaag, dus toch maar opgestaan Temp 36,3 dus de verwarring blijft hangen...
Goede morgen dames, Roosje hopen dat het idd aan de urine licht meid!! Ik duim voor je. Jez ik zie ook een 2e streepje gefeliciteerd!!!!! Ik heb vandaag mijn temp 2 uur later dan normaalmopgenomen kan het daardoor komen dat mijn temt van 3720 naar 37,05 is gezakt?,
jaaaaaa!!! het is natuurlijk nog heeeel vroeg (lang leve de gevoelige testen!) maar hij staat er echt en ik hoef er echt niet voor te turen!!!! ohhhh ik hoop zo dat het goed blijft gaan!! duimen jullie nu met mij mee??