Goedemorgen meiden!! Roosje, misschien dat jouw ochtend urine niet geconcentreerd genoeg is..... Kijk mijn testjes eens terug, die zijn ook van de middag (nu moet ik wel zeggen dat ik met ochtend nog niet getest heb). Maar er zijn er meer die met de middag duidelijker testen als met de ochtend... Geen bloed geeft moed he!!!! enneh think pink
dank je meiden!!! ohh ik ben zo blij! en ik moet echt weer even met beide benen op de grond hoor want mocht het niet goed gaan dan zit ik weer terug diep in die put!! ik ga gauw ervandoor, ik moet werken en ik ben bijna te laat! tot vanmiddag meiden!
Werkse Jez! Zou als ik jouw was gewoon op de woensdag nationale testdag meedoen!! Toekan, hoe is het met je temp vandaag?
Hmm geen goed teken dus heb wel 2 keer licht roze slijm verlorennheel klein beetje en erge steken gisteren en eergisteren.. Pfuu al die onzekerheid bah
Op hoeveel dagen na je ei zit je? Hoe heb je geslapen vannacht? Ben je vannacht nog opgestaan om te plassen oid?
van 36.88 gister naar 37.12 vandaag. toch weer een kleine stijging dus maar niet bovem de temp van 3dpo uit.. blijft spannend
Wat balen Roosje! Jez: ik zie hem ook hoor! Wat tegenstrijdig dan weer he... Hier is er gisteravond nog van klussen gekomen, dus wie weet nog op tijd. Verder zit ik dan nu ook eindelijk op het wachtbankje...(mijn nod is 30 nov). Ik had donderdagavond een positieve ovulatietest dus in theorie was gisteravond klussen nog ok. Ik had gistermiddag ook nog weer een duidelijk positieve ovulatietest. Dus ik ga vanmiddag voor de zekerheid ook nog even testen (testen van tespoint van etos) Maar ik blijf het dus raar vinden zo laat in de cyclus omdat ik vaak ergens tussen dag 13 en 15 wel mijn eisprong heb en een tml regelmatige cyclus heb van 28 dagen. Ik heb deze periode ook maar 2x geklust: afgelopen maandag en gisteravond. Ook raar ver uit elkaar dus...nou ja afwachten maar weer.
10 dagen na mijn ei en ben er nu juist niet uitgeweest om te plassen en anders wel. En heb erg licht geslapen..
Het zou een innestelingsdipje kunnen zijn, zeker in combinatie met je roze slijm verlies. Ook kan hij ietsje lager zijn omdat je nu niet uit bed bent geweest en normaal gesproken wel. Kortom, nog niks te vrezen hoor.
Waxientje in het najaar, winter springt je ei meestal ´s avonds of ´s nachts toch? Dus denk dat het wel goed zit. Ben benieuwd hoe je ovu test vandaag is.
Ooh gelukkig ben ook zo zenuwachtig bah hou niet van wachten en die spanning haha. Zou zo graaf eindelijkmeens goed nieuws lezen op mijn testjes... Dankje rosa je hebt me weer een netje gerust gesteld