HAHA en ik zei het vanochtend nog! "dat gaat hij nooit lang volhouden!" .. mannen: zo voorspelbaar Ik zal je even editten in de lijst meid!
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) 17 november (5 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (0 dames) - 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 2e ronde, 2e kindje) 20 november (5 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) 21 november (4 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) - barb (ronde 1 ; 1e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (0 dame) 24 november (2 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - My Faith (11e ronde 2de kindje) 25 november (1 dame) - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus. 26 november (0 dames) - 27 november (0 dames) - 28 november (1 dame) - Jez (8e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (1 dame) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS geconstateerd) Totaal aantal dames: 30 1 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 3 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Barb op Ronde 1 gezet!! You GO girl!!
@Nou Barb, dat worden heerlijke klus dagen voor jouw en je vriend Hier staat een circus voor een paar dagen, we gaan zo ff kijken of de beesten buiten staan. (niet naar het circus dus, alleen beestjes kijken) Mijn man en dochter zijn "beesten gek" IK HELEMAAL NIET maar ga wel mee hoor
Helaas geen beesten gezien Alles stond in tenten.... 2 jaar geleden stond er een ander circus en toen stonden alle beesten buiten en kon je ze gewoon zien.... Nu helaas niks, jammer hoor zeiden een hoop mensen met ons....
Toekan, je had verkeerd lijstje gepakt en nu ben ik eraf gevallen. Dus zal me er maar even weer opzetten.
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) 17 november (5 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (0 dames) - 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 2e ronde, 2e kindje) 20 november (5 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) 21 november (4 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) - barb (ronde 1 ; 1e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (0 dame) 24 november (2 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - My Faith (11e ronde 2de kindje) 25 november (1 dame) - Moontje01, 1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus. 26 november (0 dames) - 27 november (0 dames) - 28 november (1 dame) - Jez (8e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (1 dame) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal aantal dames: 31 1 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Zo, ik sta er weer op. Datumloos nog even, want NOD hangt af van IUI. Ook aantallen aangepast.
Hej meiden..! Sorry dat ik niet zoveel meeschrijf. Merk dat het me deze maand allemaal wat emotioneel hoog zit. Nu net na mn tweede miskraam zit ik dr even doorheen. DUsss, probeer het wat van me af te zetten, en dat gaat beter als ik hier niet iedere dag zit te kletsen Las iemand die een maansteen had?! Leg eens even uit Hoor daar best veel verhalen over..!
@Barb @Meandor, De maansteen is ter bevordering van de vruchtbaarheid! Heb ik hier gelezen, en daarna online besteld! Ben heel benieuwd Tarwekiemcapsules schijnen voor een betere innesteling te zorgen! Lijkt me ook wel het proberen waard! Zeker omdat ik denk dat het al 2x fout is gegaan. Wel licht positieve testen, een week overtijd en toch ongesteld geworden! Wij gaan alles op alles zetten deze maand Dus wij gaan zo naar bed, hahaha!
Jeetje meiden wat een gezelligheid! Ik ben er middag niet en ik moet gewoon bijlezen. Ik reageer even in het algemeen hoor. @Barb: JEEJ!!! Voor het echie. Superspannend die eerste ronde. Ik studeer rechten, 3e jaars en bezig met het afronden van mijn bachelor. @Liefkleintje: waar heb jij die besteld als ik vragen mag? Ben op zoek naar een nieuwe @Meandor; ik snap het helemaal meid. Even opladen. Hopelijk voel je je snel wat beter. Maar gun jezelf tijd, anders krijg je het verdriet op een later moment weer terug. @Lyanna: wat verdrietig meis. Hopelijk deze keer een knaller van een test en een plakkerd. Ik zal voor je duimen. Mijn slechte vibe van vorige week is helemaal weg. Toen zag ik het echt niet meer zitten. Gelukkig een tijdelijke dip. Ok, dus globaal genomen is iedereen vroeg in de klus-modus. Ik heb echt een goed gevoel over deze ronde. Nou maar hopen dat het klopt haha! En hoe staan we hier tegenover vroeg-testen?
Lizzy14 Bij ons is het wisselend hoe vroeg het klussen begint! Ik heb een laag libido en elke keer rond mijn eisprong is er wel iets! Grrr! (oa 1x fikse blaasontsteking, 2x spit) Maar door alle pendels, mijn maansteen, de tarwekiem en een goed gevoel, gaan we er voor deze maand! Helaas nog steeds last van mijn rug, dus we doen het heel erg op 't gemakje Ik heb mijn armband besteld bij Armbanden
Dus, maansteen aanschaffen merk ik wel Ben benieuwd..! Zal eens even wat gaan googelen. Ik heb hysterisch dunne polsjes dus of een armband geschikt is betwijfel ik! Ga ook tarwekiemcapsules zoeken, kruidvat toch? Erg eigenlijk.. had nooit verwacht dat ik op zo'n manier met zwanger worden bezig zou zijn. Met mn eerste ging het door de pil heen, totaal ongepland.. en nu, heel nader verhaal!! Klussen.. ik ben gek op klussen! Klussen in huis en klussen in bed Ik ben echt de man in huis, heb een kast vol gereedschap, en doe bijna alles zelf.. maar op dit forum heeft het toch een heel andere betekenis Ik heb bijna altijd wel zin, heel erg.. en dan vooral rond mn ei.. logisch.. Mn vriend heeft een nogal zware baan, vooral geestelijk dan.. dus die is vaak helemaal kapot als hij thuis komt.. moet m dan echt.. euhm.. overtuigen.. (raar om dr zo over te praten, hij moest eens weten wat ik hier allemaal neerzet )
Ik heb ook hele dunne polsen! Ze heeft de armband bij mij kleiner gemaakt! De capsules zijn idd van de kruidvat! Groene dop, zelfde als foliumzuur. Hier is het juist lief dat altijd zin heeft Zou willen dat ik dat ook had, haha! Maar helaas.....
hallo meiden ik meld me hier ook aan!!! zou iemand me op de lijst willen/kunnen zetten?? 2de ronde derde kindje alvast bedankt!!!
Hallo Allemaal, In de hoop dat ik deze maand weer kan en mag beginnen kom ik me hier aansluiten. NOD is op 20 nov, en het is ronde 4 voor eerste kindje. Zou iemand mij erop kunnen zetten, pc heeft kuren dus niet alles werkt:x
@ Lyanna: OW sorry meid!!! Ik dacht nogthans dat ik de laatste had genomen! Mijn excuses!! @ Fokje: WElkom!!! en ik wil je er gerust wel bij zetten hoor, maar dan heb ik wel je NOD nodig
@liefkleintje.. dat is dan weer een briljant idee gewoon kleiner laten maken! Een vriendinnetje van me verkoopt armbanden die gemaakt worden op Haiti, echt heel erg mooi.. ik kreeg een set voor mn verjaardag; een kindermaatje! zegt wel genoeg!!
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) 17 november (5 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (0 dames) - 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 2e ronde, 2e kindje) 20 november (6 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) 21 november (4 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) - barb (ronde 1 ; 1e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (0 dame) 24 november (2 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) 25 november (1 dame) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) 26 november (0 dames) - 27 november (0 dames) - 28 november (1 dame) - Jez (8e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (2 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal aantal dames: 33 1 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Dormertje35 en Fokje toegevoegd! Succes meiden!!
Hey meiden even een vraagje. Ik heb wel iets aparts. Ik ben namelijk gewoon ongesteld geworde welliswaar 2 dagen later maar ik ben ongie geworden. Het was niet echt heel veel! Maar normaal gebruk ik alleen maadverband en heb nu meer tampons gebruikt dus weet niet of je de hoeveelheid dan kunt vergelijken! Ik heb overigens een bloedtest gehad dus ik weet zeker dat ik niet zwanger ben! Maar nu heb ik nog steeds roze afscheidng. Gister zelfs nog bloed en vanmorgen ook nog! En ik zit al op dag 8!! Vind dat wel vreemd wat vinden jullie daarvan!.? Toch voor de zekerheid gyn bellen morgen. Msshcien nog een na sleep van curretages?
MammavanD.. ik weet niet precies hoe je situatie is, maar naar wat ik begrijp heb je een mk gehad.. Wat ik na vooral mijn eerste mk merkte, is dat de eerste keer dat ik daarna weer ongesteld werd het heel anders was dan anders. Langer vooral, en heftiger dan normaal. Ik weet niet of je hier iets in herkent, maar bij twijfel gewoon je gyn bellen hoor!!