Even tussendoor.. Ik zit hier regelmatig temp kaartjes te bestuderen van anderen, vraagt mijn zoon (10jr) net, mam wat zijn dat eigenlijk voor rare grafieken? uhm..... tja wat moet mamma daar nou op antwoorden?? Dus ik zei oh dat is iets van vrouwen. (voorlopig even genoeg info)
@ Rosa: is dat zo?? Wist ik dus niet. Ik had wel erge pijn in mijn zij gisteren en later onderin mijn baarmoeder. Dat was al na het klussen toen ik probeerde te slapen, het lukte er gewoon niet van. Dus dat is dan misschien mijn ei wel geweest. Maar pijn in mijn zij had ik al 3 dagen ofzo! Ik ben ook wel benieuwd naar mijn ovutestje van vandaag, die zou nu toch in elk geval niet meer postief kunnen zijn zou je denken. Ik doe het vanmiddag even, dan klopt de tijd wat beter.
Ik had het niet helemaal goed. Het moment van de eisprong is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en winter laat in de middag of 's avonds. .
Roosje; wat K*T van je test!!! Maar hopelijk ben jij iemand waar de test in de middag/avond steeds beter is dan in de ochtend! Ik blijf duimen. JEZ, IK ZIE HEM OOK!!! Voorzichtig profciat!!! binnenkort heb je gewoon een knaller! @ Kelly en Rosa: Ja weer 37 graden! Heb hier vandaag een uur langer geslapen dan mijn gewoonlijk uitslaapuur.. en ik had het niet eens door toen ik wakker werd hahaha
Dames ik neem maar een abbo op de wc pot denk. Niet om te spugen.Maar loop tich x voor boodschap 1 en 2. En heb nog niet eens gegeten of gedrinken. Vannacht paar x wakker gelegen vanwege zere (.)(.) ben een buikslaper nou...dat ging dus niet vannacht. Maar ik ga ff voor nieuwe radiotor kijken dus niet te veel kleppen anders kan ik t niet bijhouden haha.
@Roosje balen zeg.. Snel weer eens testen... @Jez ik zag het.. SUPER... Hier maar wat afwachten of het een griepje is of dat het kwaaltjes zijn... Mijn temp tel ik vandaag niet mee want die is weer TE hoog na 6 uurtjes slaap...
WOW wat een joekel van een stijging! haha, ja dan weet ik het ook niet meer misschien ben jij één van die mensen waarbij de temp verhoogt als ze korte nachten hebben. Ik heb er persoonlijk helemaal geen last van, laar het kan dus wel. Of misschien ben je gewoon super zwanger en is dat de oven voor je beebje
Tja het is een vreemd kaartje zo maar toch een mooie temp hoor. 6 uur ononderbroken slaap is volgens mij goed genoeg hoor.
suusje; das weer een flinke stijging toekan; je temp blijft mooi op 37 hangen lekker houden daag de komende 8 mnd en 1 wk ongeveer rosa; ik ben ook echt benieuwd wat mn temp morgen doet.. alleen temp k altijd tussen 8/9 (lang leve mn verlof) maar morgen moet ik er rond 7uit dus zal ie wel lager uitvallen... en die rare grafieken.. tja, ik zou m iig niet uitleggen dat mama naar temperaturen kijkt die 'vreemde' vrouwen dagelijks rectaal opnemen om te weten wanneer ze vruchtbaar zijn (geweest) en dus hun vent hebben besprongen
@ mama van C en M: haha en waarom zou je dat niet vertellen hahahaha Ja ik hoop toch dat hij nog iets omhoog gaat hier hoor... 37 had ik vorige cylcus ook zo op het einde, dus ik zou me geruster voelen als hij daar bovenuit ging
Mama van C en M nee laat ik dat maar niet vertellen hè, is een beetje teveel info.. Over je temp, als ik mijn temp eerder opneem zit er weinig tot geen verschil in. Dus ik ben zeker benieuwd hoe die van jou morgen is. Anders ga je voor de zekerheid een uurtje eerder naar bed. (en dan deze keer eens niet om te klussen maar voor je temp)