Ik dacht dat ik het niet ging overleven... Maar zou het zo weer doen Ik heb last van brandend maagzuur nu. Wat hebben jullie vanavond allemaal gegeten? Ik ga zo sla met tomaat en feta maken en fish sticks. En daar eten we aardappel salade bij. Simpel en lekker restjes uit de koelkast halen voordat we een week weg zijn.
Klopt, dat het erg snel is. Bij de volgende zal ik denk ik niet eens de kans krijgen om naar het ziekenhuis te gaan . Jesse en ik zijn ook 4 dagen in het ziekenhuis gebleven, want hij kon zijn suiker niet op peil houden en dronk slecht. Toen we eenmal thuis waren ging hij alleen maar vooruit. Wij hebben trouwens gebruik gemaakt van een doula en daar heb ik echt veel aan gehad. Mijn man wist namelijk niet echt wat hij met mij aan moest. Hij kan er niet zo goed tegen als iemand pijn heeft. Ik ben trouwens niet tevreden over het ziekenhuis. De doula en mijn schoonmoeder waren in eerste instantie niet bepaald welkom bij de bevalling. De doula heeft toen letterlijk gezegd: Ik word er voor betaald om deze mevrouw te ondersteunen tijdens de bevalling. De verpleegkundige tijdens de bevalling was nogal een chagarijn. Ze hebben mij bijna niet/matig onderzocht iedere dag, wardoor ik een klysma mocht, toen ik thuiskwam. En Jesse heeft door verkeerd prikken, waarschijnlijk 1 dag te lang aan het glucose-infuus gezeten. Sorry, voor mijn lange verhaal, moest het denk ik ff van me afschrijven .
we gaan echt totaal offtopic , gelukkig is het avond en vallen we er hopelijk niemand mee lastig ik ga lekker tukken (over 35min is het 6 dpo, whoehoee ) slaap lekker meiden ! ff een kleine mededeling: morgen is het Roze Zondag dus testers, kom maar op!!
J heb helemaal gelijk!! Even afleiding van de voortdurende testdrang Maar t helpt niet Hmmm... K zag niet wel donkerder aders over mijn borsten ( ja, tussendoor snel gedoucht...kan razendsnel 'savonds...en dan slaap ik zo lekker. En begin wt zeurderige pijn achter schaambeen t krijgen... Voelde eerder vanavond niets... Lekker slapen! Op naar een paar posi tests morgen! X
nog ff snel; ik hoor idd vaker dat bevallen met een doula heel fijn is! slecht van t ziekenhuis, puinhoop! schrijf t maar lekker van je af hoor, je frustraties eruitgooien maken de mooie herinneringen alleen nog maar beter ik ben heel erg in mezelf gekeerd als k pijn heb dus beide bevallingen heeft mannetje op een stoel naast me gezeten en me totaal met rust gelaten de vk kwam er ook al snel achter dat ze beter lekker kon gaan zitten en vooral mondje dicht heerlijk die rust.. ze heeft ook pas voor t eerst gevoelt toen ik persweeen had.. echt top geen gewroet tussendoor!
Balen meiden dat er toch een aantal op rood staan weer. Maar ik zag ook een paar veelbelovende tests voorbij komen! Het is al laat en ik ben niet lekker, heb moeite met de namen onthouden maar ik heb een valse test voorbij zien komen die volgens mij echt niet vals was hoor... zou morgen echt meteen weer testen! Vind het knap dat je niet meteen nog eentje er achteraan gedaan hebt! Had ik nooit gekund denk ik hoor haha Sorry dat ik zo weinig schrijf ik lees altijd pas 's avonds laat en jullie hebben dan al zoveel geschreven dat het niet bij te poten is. Ik lees wel alles bij maar als ik dan ergens op wil reageren gaat het hier allang weer ergens anders over
Ik had net ineens echt hele erge kriebels bijna jeuk net boven mijn schaambeen. Hebben de zwangere meiden dit ook gehad? Wij gaan zo slapen. Ik zal zien of ik morgen in de auto op internet kan met mijn telefoon en hoop dat ik weer wat meer roze zal zien.
Goedemorgen dames, Hier al vroeg wakker en zit met foon op toilet ( sorry...details!) Heb echt een hele zware blaasontsteking te pakken...ik plas zelfs bloed! En doet echt heel erg pijn! Maandag direct naar de dokter (zo irritant, moet werkafspraken afzetten, maar als het niet snel beter wordt dan kan ik geen eens werken maandag)! Zijn jullie wel eens ziek Thuis gebleven om een blaasontsteking? Vind het zo knullig staan, maar heb helemaal koorts en moet continu plassen)... Nog tips wat ik hier thuis kan doen? Ben al aan de cranberrysap en drink sinds vanacht veel water.. Gouden tips welkom! Over vrijdagavond (vraag van mij over klussen): het is nog gelukt! Kostte me echt veel overtuigingskracht (zijn lichaam was overigens snel overtuigd, was meer zijn moeheid/hoofd die tegenstrippelde Hihi ) Nu is het afwachten... Ik heb wel goede hoop...!! Zo spannend vind in deze twee weken! Xx Tess
Goedemorgen dames, Hoe gaat het met jullie? Vanochtend misselijk opgestaan, de ellende gaat beginnen dus. Ik ben namelijk iedere zwangerschap misselijk en dan niet een paar weken maar gewoon tot aan het eind. Heel naief had gehoopt dat ik deze keer wat meer geluk zou hebben maar helaas.. Ik kan gewoon niet tegen hormonen denk ik. Als ik de gewone pil slik word ik al beroerd en als ik zwanger ben kan ik helemaal mijn ´lol´niet op. Jammer jammer jammer.. Maarre verder klaag ik niet hoor.
Goeiemorgen Rosa Hier alles goed, beetje weeig vanmorgen maar niet misselijk. Wel met uitrekken vanmorgen soort van krampje. En weer onwijs vroeg wakker pff, vanmiddag maar lekker luieren Vervelend dat je misselijk bent, hopelijk zakt het snel een beetje.
Geloof dat ik nog niemand kan feliciteren! Meiden op rood, heel veel succes in de volgende ronde. weet niet meer wie het zei... maar als ik volgende de berekeningen van mijn ei zou afgaan, da's 5 november en 15 november heb ik mijn eerste tuurtest gehad, kom ik dus uit op 9 dpo.
Goedemorgen meiden, Lekker geslapen allemaal? Jeskejes, na mijn laatste berichtje ben ik ook naar bed gegaan Hoe is het met je moeder? Vond het leuk om jullie bevallings verhalen te lezen , en Sky vond die van jouw wel grappig: is dat van mij??? Rosa, balen dat je misselijkheid begint.... ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik er met een paar weken vanaf was... zal mijn benieuwen hoelang het dit keer duurt...... Sky, jouw kriebels herken ik niet.... maar ja ieder lichaam is anders he LadyT, jeetje wat balen zeg blaasontsteking... kan je niet naar de dokterspost of zo? Ik heb het nog nooit gehad (gelukkig denk ik als ik jouw verhaal zo lees??) dus ook geen tips voor je, hoop dat de andere wat tips voor je hebben Hier weer lekker vroeg wakker want moest weer plassen vannacht.... maar goed, zit alweer een half uur in de woonkamer, met een bakkie thee en een bakkie kruidnootjes voor me neus
Goedemorgen! Nou ja... Net een inzinking gehad voor ik op stond. Helemaal boos en verdrietig. Manlief begreep me even niet dus toen maar boos uit bed, met een deur gegooid (deed ik als klein kind al als ik echt boos was) en daarna janken... Manlief begrijpt me inmiddels wel. Hij wilde graag klussen aangezien het al 4 dagen er niet van gekomen is en ik had een dipje en dat werkt niet goed samen (vooral met mijn pesthumeur van de afgelopen dagen ). Temp vanmorgen 2x genomen (achter elkaar). 1e keer 35,9 en 2e keer 36,1. Dus ik weet even niet wat ik moet nemen. Gevoel zegt 36,1 want het lijkt mij raar dat je temp binnen 1 minuut 0,2 graden kan stijgen... Verder net baarmoedermond proberen te voelen, was niet te voelen zo hoog, maar heb wel slijm gevonden. Was soort van eiwit en kon het wel 2 - 3 cm uitrekken... Is dat dan mijn 'vruchtbare slijm'??? VERWARRING!!! Word er niet goed van!!!
Rosa dat is niet fijn nee als die misselijkheid nu al begint!! Ladyt auwww, ik zou ook even de huisartsenpost bellen als het je zoveel pijn doet!!! Hier de temp gelukkig weer mooi gestegen
Mira wat balen..... en dan ook nog eens je verwarring erbij..... probeer wel rustig te blijven he Pabbels, mooi dat je temp weer is gestegen.... hopelijk blijft ie dat ook gewoon lekker doen!!! Mijn temp blijft nu lekker hangen op 37.2
Mira85 Misschien is je eisprong dan toch nog niet geweest want het klinkt toch echt als vruchtbaar slijm. Vaak gaat je temp net voor of tijdens je eisprong ook wat naar beneden, dus wie weet. Maar snap heel goed dat je even een dipje had hoor. Het is toch ook af en toe om gek van te worden. Ik weet niet wat je plannen zijn vandaag, maar neem even de tijd om lief voor jezelf te zijn. Even extra lang douchen en een lekker maskertje oid wil mij altijd al wel wat helpen om mezelf weer wat relaxter te voelen.
Kelly: Komt goed hoor meid. Ben al wat rustiger weer, maar heb het er vandaag nog wel wat moeilijk mee. Hopelijk morgen een betere dag! Rosa: Thanks meid!!! Ik heb al zoveel verwarrende dingen gezien in de afgelopen 11 maanden, dat ik niet meer weet wat ik moet gaan geloven. Maar dat vruchtbaar slijm zou wel een mooi teken zijn Ik ga zo nog lekker even douchen, hopelijk wil manlief dan iets lekkers maken voor ontbijt/lunch en dan nog lekker even weg. IKEA zit nu in de planning (voor schoonmoeder kijken naar fotolijsten, maar waarschijnlijk zelf ook even rondstruinen ) en hopen dat ik niet in een emo-eetbui terecht kom.
goedemorgen allemaal!!! Hier is mijn temp hetzelfde gebleven, dus weinig nieuws te melden. behalve dat ik dus al een week amper een grote boodschap kan doen! lijkt wel of mijn spier niet meer mee wil! Heel af toe een heel klein beetje.. ja het moet toch iets uitkomen, anders kan er niets meer bij in.. maar man, dat duurt nu al een week..:x Dames wat een bevallingsverhalen. Ik weet niet meer wie hoe bevallen is, maar het was duidelijk dat het bij de één al wat vlotter ging dan bij de anderen! @ Rosa: platgeroerde cola helpt om de maag te kalmeren! @ LadyT: jeetje, bel dan maar gewoon je werk af hoor meid. Wat je hebt maakt dan niet uit, ziek is ziek! @ Mira: nu vruchtbaarslijm? het zou kunnen. Best in het oog houden de komende dagen of het meer en rekbaarder wordt. Anders zijn het gewoon nog restjes.
Mira, lekker genieten van deze "mooie" dag IKEA Wij gaan zo naar schoonmoeder, zo geen zin in . Voel me zo beroerd en drink daar altijd 2 koppen thee en rond een uur of 11 een colaatje.... maar dat moet ik dus nu ook doen, want anders heeft ze gelijk al iets in de gaten en gaat ze allerlei vragen stellen (ze heeft dan ook al 13 kleinkinderen dus ze weet wel hoe het allemaal in elkaar zit natuurlijk....) Nou meiden kom vanmiddag weer bij lezen......... GO ROZE GO ROZE GO ROZE GO ROZE GO ROZE GO ROZE HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG