Hihi dat is fijn... Die opdracht ga ik mijn mannetje deze ronde ook eens geven... Ben benieuwd hoe lang jullie het volhouden om niet te testen... Als het maar roze is wanneer maakt me niks uit...
zo ik ben er doorheen. Wat een reacties zeg, zo in het weekend. Ach, best fijn, laptop op schoot, even lekker lezen terwijl mijn lief naast mij nog heerlijk ligt te slapen. Zag helaas erg veel rode berichtjes. Balen! Hopelijk volgende maand beter nieuws. Even een vraag: Wat is jullie ervaring met die testen die je al 4 dagen eerder kan doen? Zijn ze net zo betrouwbaar als de 'gewone' testen. Zou leuk zijn als ik woensdag al kan testen in plaats van tot zaterdag te moeten wachten. Fijne zondag iedereen!
geloof me: die opdracht gaat in de smaak vallen. De mijne voelt nu echt te pas en te onpas aan mijn borsten.. Maar ik vind het niet zo erg hoor En nu ga ik wachten tot woensdag om te testen! 11DPO.. dat moet kunnen toch? een dag voor mijn NOD en die dag heb ik vrijaf heb het pact al met mijn hubbie gesloten!
goede morgen meiden! hoe gaat het hier? @suus balen zeg! ik hoop echt dat de volgende ronde raak is! (misschien met een beetje hulp?) ik heb vanochtend weer een testje gedaan en er kwam weer een streepje net als gister!!! hij was nog niet donkerder maar dat gaat ook nog niet zo snel toch? ik wilde gewoon even bevestiging dat de test van gister echt geen foutje was! even over die klachtjes.. ik heb er nog weinig hoor.. wel pijnlijke borsten aan de onderkant en echt vanaf mijn ei heb ik al lichte ongikrampen af en toe gedurende de dag, maar verder merk ik niks! en tja als ik lang genoeg blijf kijken denk ik ook dat mijn borsten voller zijn, maar dat is denk ik maar net wat je wil zien!
Begin het maar te geloven Jez: je bent zwanger! en van die borsten: ik geloof mezelf ook niet hoor als ik dat denk. vandaar dat ik die taak heb uitbesteed aan de kenner van ons duo: mijn man
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (6 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - Rosa5 (1e ronde, 5e kindje) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) 17 november (8 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) -sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - SannekevW (3e ronde, 3e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) - Girly81 (9e ronde, 1e kindje) 18 november (4 dames) - LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Princess79 - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) 19 november (6 dames) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) - Milly123 (4e ronde, 1e kindje) - Kayke (4e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (2e ronde, 1e kindje) 20 november (8 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) -Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Lysette (1e ronde, 2e kindje) 21 november (6 dames) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - Barb (1e ronde, 1e kindje) - Zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) - druppel (1e ronde, 2e kindje) 22 november (6 dames) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) - LieveMama28 (6e ronde, 2e kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Mmuisje (6e ronde, 2e kindje) - Steffie1904 (2e ronde, 1e kindje ) 23 november (5 dames) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) -Suusjelove (13de ronde, 1e kindje) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - Pabbels (14e ronde, 2e kindje) -Tinkerbell26 (4e ronde, 2e kindje) 24 november (10 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) - Muppet83 (2e ronde, 1e kindje) - Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) - Sky (1e ronde, 2e kindje) - Toekan (1e ronde, 1e kindje) - Nuage (48e ronde, 2e ronde, partiele mola zwangerschap 1e kindje) - mamavz (22e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) 25 november (3 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) 26 november (5 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (3e ronde, 1e kindje) - kinderwens1983 (1e kindje, ronde 12) - Jessica3 (1e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) 27 november (2 dames) - Mukje (7e ronde 2e kindje) -Nanette77 (? ronde, 2e kindje) 28 november (1 dame) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (2 dames) - Gesina (8e ronde,1e kindje) - Twis88 (2e ronde, 1e kindje) 30 november (7 dames) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) - Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) - Waxientje, (telt maar geen rondes..., 2e kindje) - Shushi82 (14e ronde, 1e kindje) -Tommatje (1e ronde na MA, 1e kindje) 1 december (1 dame) - LadyT (6e ronde 2 mk's in totaal, 1e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) Totaal aantal dames: 82 10 Zwanger, 12 Ongesteld, 1 Vlinder, 7 MMM, 5 Cyclus van slag, 6 Negatieve testen, 4 Twijfeltest Tommatje je staat er bij!
Laten we hopen dat het met een beetje hulp wel wil lukken... Kwam niet in mijn droomplaatje voor maar het is helaas niet anders...
neee nog geen roze.. ik wil nog even voorzichtig blijven! dinsdag is mijn nod dus waarschijnlijk dan wel! dames gezellige zondag nog ik ga even wat nuttigs doen doeg!
Hej meiden.. kom even mn onzekerheid spuwen hier. Word een beetje gek. Dinsdag een gigantisch positieve test, kreeg ook meteen kwaaltjes.. zere borsten, weinig eetlust.. moe.. En nu, nergens meer last van. Ik ben zo óntzettend bang dat het weer mis gaat. Bij mn vorige miskramen (3 in totaal al) ging het net zo.. Kan wel janken.. het enige wat ik kan doen is afwachten, maar toch.. gatver.. voel me zo kut.. Laat het dan maar gewoon meteen doorzetten, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben bahbahbah.. Durf ook niet bij de juli mammas mee te gaan schrijven, het idee dat het toch weer mis gaat. Waarom moet zwanger zijn zo naar zijn? Waar is mn roze wolk??
suus, of het nou met of zonder hulp moet, als je tegen die tijd zwanger bent geworden maakt het je echt geen reet meer uit hoor!!! natuurlijk heb je liever dat het op de natuurlijke manier gebeurt maar tegenwoordig is het meer regel dan uitzondering dat er een beetje hulp aan te pas moet komen.. en misschien is het wel zo raak straks!! kop op he!
Morguh dames...ben weer bijgelezen. Mijn vraag over de bevalling van mama van C en M zorgde voor hele bevallingsverhalen. Haha wat een vraag al teweeg brengt. En zo offtopic was t toch niet? Ik zie t als ervaringen delen met ons die het nog niet doorstaan hebben. Suusje...verdorie dat je temp gedaald is. Had roze hoop voor je. Sorry dames dat ik niet op iedereen reageer..lees t allemaal wel. Maar er blijft niet veel hangen. Ik denk dat ik de klap nu ga krygen. Qua lichamelijk dan. Mentaal voel ik me sterker alleen dat lichaam werkt ff niet mee. Ow Tomatje welkom meid. Klets lekker mee. Dat kunnen ze goed hier en heeeeelveel succes meid. Hihi ik ga voor 2000 post vandaag te halen
Ohh Meandor.... hele dikke knuffel en kop op meid. Kan me voorstellen dat je er onzeker over voelt. Ik ga heeeeeeel hard duimen dat t een mooie plakbeeb is en spui t maar hier hoor meid. Hoop dat t oplucht.
Oh meid wat balen zeg dat je je zo voelt... Ik heb er helaas geen ervaring mee maar je hoeft toch niet perse kwaaltjes te hebben... Ik duim voor je dat je een mooie plakbeeb hebt.. Knuffel
Meandor: knuffel liefje!! heb je al eens gedacht om nog een testje te doen? dan kan je zien of hij even donker blijft? en het is niet omdat je niets meer voelt, dat er niets meer is... klachten kan je ook in vlagen hebben, toch... Ik duim mee dat het deze keer voor jou wel goed loopt hoor!!! dat je rustig op je roze wolk kan gaan zitten!!!!