Lieverds..!! Wat een emotionele achtbaan is dit toch!! Opnieuw testen wil ik wel ja, maarja, niks in huis natuurlijk.. Dus zal sowieso nog even tot morgen moeten wachten.. als het voor die tijd al niet duideijk is.
@jessica: de kv2v5 (kruidvat dus, witte verpakking) zijn echt het allerbeste! Die testen net zo vroeg als een vroegtester en voor een leuk bedrag de predictor is rampenplan bv. En die dure digitale van clearblue hebben al redelijk veel hcg nodig. Zijn er geen weekendtesters met een leuk resultaat? Succes nog allemaal ladies
Meandor ook een dikke knuffel van mij. Wat balen dat je je zo voelt. Ik zou ook bloednerveus worden als ik in jouw positie stond hoor. Kan je via jouw huisarts geen hcg laten meten met een bloedtest? Aangezien je al 3 mk achter de rug hebt, vind ik dat ze daar niet moeilijk over moeten doen hoor. Misschien krijg dan wat meer geruststelling. Niet te veel focussen op kwaaltjes hoor, het hoeft echt niet altijd wat te zeggen. Bij de juli mamma´s durf ik ook nog niet te gaan schrijven hoor, dus dat is zeker herkenbaar. Dit is mijn 5e zwangerschap dus ik zou eigenlijk niet eens nerveus hoeven zijn, zou je zeggen. Maar ik vind het ook nog veel te spannend allemaal.
Ik ga het dapper volhouden tot woensdag en dan pas testen Heb nog geen enkel teken van een aankomende ongi, maar ik ken mijn lichaam en het is erg goed in spelletjes spelen met me. Nog even afwachten dus
ow meandor! Ik hoop dat je morgen een goede positieve test weer in handen hebt. Is er in de buurt echt niets open dat een zw test verkoopt?
De plannen voor vandaag zijn om de wederzijdse ouders te verblijden met een bezoek. Maar eigenlijk hang ik nog wel lekker op de bank. Kop thee en dekentje erbij...
@jeskejes: niet zo veel. Nog wat voorbereidingen treffen voor de lessen van morgen! En voor de rest lekker luieren! @dromertje: petje af! dat jij zo lang kan wachten! Maar laten we woensdag inderdaad maar uitroepen tot roze woensdag! (dan komt dat zeker goed!
Hmm nog 1600 berichten en we zitten hier op 5000. Dan wordt ie gesloten. Kijken of we die zo snel mogelijk vol gekletst krygen. Dus dammes lekker door kletsen.
haha, het zou handig zijn, mochten we er pas komen als de maand om is... Maar ik vrees er precies wat voor
Dromertje...lekker hoor beetje bankhangen. Groot gelijk. Ik lig nog in mn bedje. Beneden zijn ze met de aanbouw bezig. Toekan mag dus nog ff aan de arbeid. Succes. Jou mannetje heeft wel plannen denk. Die moet de dametjes controleren toch? Ik ga zo toch mn bed maar eens uit. En dan vanmiddag naar mama int zh en daarna frietjes eten bij vrienden.
daarnet wilde ik in gang gaan schieten om wat op teruimen en stond recht en in eens een hele hevige kramp rechts onder in mijn buik moest toch effe gaan zitten ben benieuwd wat dat geweest kan zijn begin zowat vanalles te denken
Ik zit nog lekker op de bank te ontbijten... Ga zo eens voetballen kijken van mijn vriendje en daarna moeten mijn broertjes daar voetballen dus blijf ik ook kijken...
Oke dan...ff in de gaten houden. Uhmm ben aant terugdenken ik heb dat vorige ronde de laatste week ook gehad. Steken werden steeds erger en vaker. Maar nog steeds geen idee wat t was
HALLO!!!!!!!!!!!!!!!! WAT KLETSEN JULLIE VEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK kan echt niet bij houden wie wat geschreven heeft hoor . Maar over niet altijd wat voelen in de zwangerschap heb ik ook af en toe hoor, dat ik denk.... gaat 't nog goed???? maar door een test te doen, is het resultaat er al snel uhhh, nu houdt me dochter me van me concentratie af, en nu ben ik alles kwijt. Die hevige steken heb ik ook gehad, zomaar ineens uit het niets.... Jeskejes, succes met je 2000e bericht te halen!! Maar uh.... als dit topic gesloten is kunnen we toch gewoon een nieuwe maken??? Enneh, ik wil ook niet naar de zwangere mama's want vind het hier veel leuker