Dag dames! @meandor, ik snap je onzekerheid, maar houd hoop schat! Ik duim, hoop en denk roze met je mee! Hier kan ik de testdrang nog net weerstaan... Verder ben ik met ons ventje aan t kleien...alweer n taart haha! Lief is bezig met en make-over van t toilet dus klust op n andere manier. Fijne dag!!
Ohja, en wat ik ga doen vandaag.... Moet nog 2 wassen strijken.... En een kinderkast (van mijn zijn kids) leeg halen, kijken welke maat het is en dan of in een zak doen en volgende week meegeven en alles wat te klein is weg doen.... MAAR ZO GEEN ZIN IN!!!!!!! Ohja en nog een meegroeibedje in elkaar zetten voor foto, om op Marktplaats te zetten. (dochter kreeg een slaapkamer van opa en oma, dus bed is nu overbodig)
Welkom Tomatje Jemig wat gaat t hier rap haha. Weet even niet meer wie het zei dat ze geen kwaaltjes voelde Hier vandaag ook eigenlijk geen kwaaltjes (was de afgelopen dagen wel elke keer weeig/misselijk en nu niks!) Maar heb nu wel errug honger!! dus manlief is lekker broodje met gekookt ei voor me aan het maken wat is ie toch lief!!
@meandor, herken het volledig, hopelijk worden je vermoedens geen waarheid. Vele supporterende knuffels!
Ik word al misselijk bij de gedachte aan de geur van eieren... Waar ik wel helemaal gek van word.. continue krampen. Bijna elke dag wel last van mijn darmen, echt geen pretje
toekan; woensdag? nee joh dat duurt nog zo lang rosa; hahahha slappe hap! (mag ook wel na 4 kinderen we heten niet allemaal heidi klum he) moet zeggen dat er bij mij geen verandering in zit maar er is ook weinig om slap te worden haha kelly; dan gaan we toch allemaal meer richting de zwanger club een 'zwangeren van NOD 16-30nov' topic oh wacht.. eerst nog maar ff posi testen met zn allen vandaag doen; uhhh wasje wegwerken, badkamer schoonmaken, bedden verschonen en 3 verdiepingen stofzuigen en dat alles voor 16.00 want dan krijgen we 'kraamvisite' (lekker laat nog) maar eerst nog ff mn koppie thee naar binnen gieten
Lieve dames, bedankt voor alle lieve reacties! Ik voel me al weer iets beyet. Meld,me nu op dec nod forum, zag al wat oude bekenden. Wachtende dames, succes nog!
tuurlijk krijgt de oudste nu ineens de 5e ziekte! :x heb maar snel ff mn ma een berichtje gestuurd of ik die al gehad heb (maar 60% van de volwassenen zijn er tegen beschermd omdat ze t op jonge leeftijd al gehad hebben) hoop dat ik t al gehad heb, anders kan het deze ronde maar beter niet raak zijn.. Voor*zwangeren*die de ziekte nog niet doormaakten (dus nog geen antistoffen tegen het parvovirus hebben) kan de ziekte voor de foetus fataal zijn. In het eerste trimester bestaat een verhoogde kans op eenmiskraam . Bij infecties van de foetus later in de zwangerschap kan zeer ernstige foetalebloedarmoede ontstaan (door remming van de bloedaanmaak) met groot risico op overlijden van het kind. Behandeling is mogelijk door het toedienen van een intra-uteriene transfusie.
Holy moly! Wat een geklets! En jullie houden je niet aan de afspraak he. Ik had gezegd dat er roze bij moest komen voordat ik weer kwam lezen! Foei toch! Mijn temp is flink omhoog geschoten vandaag. HA HA OMHOOG dus... LOL Waar zit ik met mijn hoofd...
Jullie gaan echt hard, bijna niet te doen! Ik heb hier toch wel veel symptomen nu: erg moe, grieperig, maagzuur, eten lijkt in m'n keel te blijven hangen, steken links en rechts onderin buik, darmen compleet overstuur, veel dromen, hele droge ogen en een beetje zoete urine. Ohja en ik ruik beter! Allemaal dingen dus die met griep of ongi ook wel verklaard kunnen worden. Toen ik echt zwanger was had ik alleen enorme pijn in m'n (.)(.) en nu niet, dus dat valt me het meest op. Maar ja, vorige keer had ik part.mola dus veel meer HCG en ik weet niet wanneer de symptomen toen begonnen zijn, misschien wel veel later na nod pas. Ik ga weer even slapen ben doodmoe
Niemand getest nog!? Ik ga zelf wachten tot dinsdag/woensdag.. als ik dan nog niet ongesteld ben in ieder geval
idd flink omhoog sky!! nou hier de uk laten checken.. t blijkt de rode hond te zijn! (komt mooi uit, die heb k al gehad ) hij heeft zn slechte immuunsysteem dus echt aan mij te danken mn baarmoeder voelt nogal zwaar aan trouwens geen kramp oid maar 'voel' m duidelijk zitten spannend!
Zo was ik weer ffies.... strijk is gedaan en opgeruimd weer netjes in de kast Badkamer is weer schoon, wc ook. Kleding kast is uitgeruimd en alles ligt nu door de kamer. Moet alles nog uitzoeken qua maat en dan kunnen we dat zaterdag naar de kids brengen (naar crisis gezin) daar gaan ze 23dec van verhuizen naar oom en tante Dus voorlopig hebben die genoeg kleding voor het komende jaar Nu ff lekker op de bank liggen, dochter zal zo ook wel wakker worden.... Sinds gister zijn we aan het proberen of ze zonder slaapzak kan slapen. Dat duurde gister maar anderhalf uur voordat ze ging slapen, vanmiddag was 't een half uur Maar 's middags slaapt ze gauwer dan 's avonds En denk idd dat niemand nog gaat testen vandaag.... Dan allemaal maar vol spanning wachten op woensdag he