NOD-lijst 16 - 30 november 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mira85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Okee spannend hoor :) succes morgen ochtend!

2. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    Dag iedereen,

Rosa wat naar nou, ik leef heel erg met je mee, heb het ook meegemaakt en alles komt toch weer wat naar boven nu, heel veel sterkte.

Aan de positieve testertjes, profiiiciiiat!
    Hopelijk test ik binnen een paar dagen ook positief, alhoewel. Ik heb al een paar dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en vandaag heb ik wat bruinverlies maar is dat gevoel verdwenen. Als ik hier de calculator gebruik zou het vandaag wel mijn innesteldag zijn maar ik wil toch niet teveel hopen, want voor mijn MA had ik altijd tussenin bruinverlies (tussentijdse bloeding, maar dan geen rood bloed). De 2 cyclussen na mijn MA heb ik dit niet gehad maar ja, op 2 cyclussen ken je ook je lichaam niet he. Blijven hopen!

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @ladyt wat rot dat je je nog zo beroerd voelt! hopelijk slaat het kuurtje gauw aan! lekker veel vitamientjes eten en vroeg naar bed zal je misschien ook goed doen! beterschap

@toekan maak jezelf nu niet zo gek! er is nog niks aan de hand meid! gewoon afwachten!

4. Sky

Sky Actief lid

6 nov 2011
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spanned vandaag zeg!

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @meiden die al roze gekleurd zijn.. naar welk topic zijn jullie verhuist? kunnen we geen nieuwe maken (ex-november wachtbankje dames ofzo iets)? ik vind het veel leuker om met jullie verder te kletsen dan op zo'n topic met tig mensen waar ik helemaaal niks van weet... en die zijn al zo druk allemaal..

6. Within

Within Niet meer actief

Zijn er hier meiden die ook veel last van hun darmen hebben? Ik heb dan wel PDS, maar ik heb nu al 4 dagen buikkrampen :(

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @within ik heb ook last van mijn darmen, vooral s'avonds na het eten, het borrelt als een gek en krampjes enzo..

8. Sky

Sky Actief lid

6 nov 2011
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jez ik wil wel meegaan naar een nieuw topic hoor! Moet alleen nog eerst even positief testen. :)

9. Within

Within Niet meer actief

Gelukkig niet de enige dus :) Ik heb ook last van krampen, gisteren een zware aanval gehad en word hier niet vrolijk van :p Nog 6 daagjes..

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Sky daar houd ik je aan!!!!!! deal! ;) over een dag of 4 weten we het :p

11. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Ik zit al wel ergens, maar net wat jij zegt, je kent er verder helemaal niemand. Ik zou het best leuk vinden om ex-november wachtbankje om me daarbij aan te sluiten...
    Ben benieuwd of er nog meer zijn die dat willen doen, we zijn al met 11 zwangeren zoals ik had gelezen...en er gaan er natuurlijk nog veel meer komen!!!!
    Maar iig leuk idee jez!!

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ik heb ook al een tijdje last van krampen (en obstipatie) maar bedenk me wel net dat ik de laatste tijd ook wel veel rijst gegeten heb:)

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    weet je wat ik nu niet snap met al die banners en calculators... de een rekent de dag VAN de eisprong al als 1DPO, de ander de dag erna pas..
    en de ene rekent 14DPO als NOD en de ander de dag erna... hoe zit dat nou precies? of is het gewoon maar net hoe je het zelf wil? ;)

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    girly, leuk toch!! zal ik er eentje aanmaken dan? of zou dat ongeluk brengen nog zo voor mijn nod? ;) en waar? bij zwangerschaps clubs?

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    helemaal mee eens :D:D Maar ik blijf voorlopig nog hier hangen totdat de lijst helemaal gekleurd is (en dan wel roze natuurlijk):p

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
  17. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Ja jez, daar moet je het plaatsen...vind het ook lullig om het van jou over te nemen...jij kwam namelijk met het super leuke idee.

Edit....ik lees net dat je er al een hebt aangemaakt...leuk, ga me gelijk aanmelden!!

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @kelly ja dat snap ik, ik ook hoor maar dan hebben we straks vast een topic om verder te kletsen want volgens mij gaat deze dicht als november voorbij is.. toch?

(en misschien voor de zwangerpraatjes, want ik weet uit ervaring dat het niet altijd leuk is als er alleen maar zwangerpraat gehouden wordt als je zelf nog lang geen nod hebt of ongi aan het worden bent...)

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    dames ik ben zo moe dat ik gewoon nu al mijn bed in kruip!

tot morgen!

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    slaap lekker toekan!!! en morgen gewoon weer een hoge temp he denk erom! ;)

Deel Deze Pagina