slaap lekker meiden. Ik ga nog ffies op de bank hangen en daarna lekker naar het bedje toe Vandaag dag 3 dat dochter zonder slaapzak slaapt, alleen duurde het vanavond een uur voordat ze ging slapen... maar het resultaat: ze slaapt hihi
als hij minstens 37.1 is dan kom ik al walsend het topic op! Als hij 37 is, dan gaat hij nog steeds gelijk op met mijn vorige kaartje (= ongi) dus dat zou minder zijn.. dus blaas allemaal deze nacht maar goed warm, dat hij wat stijgt!
Meiden, ik zag weer roze....gefeliciteerd!!!!! En Rosa, wat een vreselijk nieuws!! Ik vrees het ergste maar duim en hoop nog ontzettend voor je! Sterkte!!! Ik lees hier nog wel mee, maar reageer niet meer zo veel. Merk dat het toch moeilijker is, als je zelf al ongesteld geworden bent en de andere meiden wachten nog op een posi test!! Leuk idee, ex nov topic! Wie weet sluit ik er ook nog eens bij aan als zwangere!
Wel leuk jullie eigen ex november topic... kan ik jullie tenminste een beetje blijven volgen en over 8 maanden jullie baby's zien.. Hier nog steeds heel veel last van mijn ongi...
suuuus, jij komt over een maandje ook gewoon mee kletsen over je zwangerschap!!! ik heb er vertrouwen in!!!
Precies, iedereen van hier gaat vroeg of laat gewoon naar ons nieuwe topic komen waar we allemaal ROZE zijn
@ toekan blaas wat warmte jou kant op duim voor je temp morgen @jez hoop dat ik ook in jullie nieuwetopic mee kan gaankletsen van de week weltrusten en tot morgen ben niet fit dus ga ook lekker slapen en hoop dat het gauw donderdag is hihihih @rosa hoe is het met je meid moet de hele avond aan je denken
Hoi! Ik heb ook pds, en heb klachten eens goed bijgehouden met cyclus. Toen kwam ik erachter dat ik een paar dagen na ei heel vaak obstipatie heb met soms echt heftige steken. Vlak voor nod en rijdens ongi is het dan ineens heeeel veel, soms 3x per dag en ook erg dun... Klachten hangen trouwens ook heel veel samen met wat ik eet, te veel vet bijv.maar ook wortels en koolsoorten reageren mijn darmen op. Succes!
k heb ook PDS en ik let er helaas nooit zo op in welke periode van mijn cyclus wat gebeurd... Ga ik nu ook eens doen.... Met morgen mijn nieuwe medicijnen gaan halen en klysma zodat ik weer eens even kan proberen om pijn vrij te komen... Hebben jullie er ook meer last van nadat jullie met de pil zijn gestopt...
Hej meiden, ik ben officieel overgestapt.. durfde het aan om naar het juli forum te gaan! Ik hoop veel van jullie daar, of natuurlijk bij de augustus mammas te zien. Kom zo nu en dan wel even gluren, en dan wil ik heel veel roze zien!!!
hey meiden, nog even een keer mijn vraag, heeft iemand een antwoord?? weet je wat ik nu niet snap met al die banners en calculators... de een rekent de dag VAN de eisprong al als 1DPO, de ander de dag erna pas.. en de ene rekent 14DPO als NOD en de ander de dag erna... hoe zit dat nou precies? of moet je zelf maar wat verzinnen?
Toen ik stopte met de pil ging het juist veel beter! En doordat ik toen veel minder vaak een enorm opgezette buik had vroegen mensen zich ineens niet meer af of ik zwanger was. Terwijl dat dus wel de bedoeling was
Nee nee. Zondag ten vroegste testen he. Dat is ook wat ff zegt. Ik moet wachten. Hoop wel dat mijn temp morgen weer iets gestegen is hoor. Jullie mogen me niet pushen om te testen hoor want eerlijk gezegd begint het iets te kriebelen om te testen en dat mag niet!