Daphne probeer je niet gek te maken..is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet t. Kan t me helemaal voorstellen. Misschien dat ik morgen ook testje waag. Zit dan oo 14 dpo. Maar durf niet zo goed.
Ik had gisteren al een testje gewaagt en het + was heel licht dus iedereen heeft me geadviseerd morgen nog een keer te testen maar voorloopig ben ik 2 dagen overtijd en beweerden prikkelbaar pijn in me liezen bij het niezen gisteren barstende hoofdpijn ik wil weten of het zo ver is hahaha
Ow oke sorry dan heb ik dat ff gemist. Dan ist zeker spannend. Voorzichtige gefeliciteerd en hoop dat je morgen een knaller te pakken hebt.
Goedemorgen meiden goed geslapen allemaal? ik redelijk zoals gewoonlijk..... roza meis heel veel sterkte vandaag weer!! iemand vroeg iets over banners/calculators..... waarom de sites andere datums geven dan een andere site..... Geen idee eigenlijk Zo ga nu maar uit bed want om half 10 staat MvM voor de deur, spannend Tot strakkies weer
hoi meiden, ik heb hier nog een nieuw dicht doosje kruitvat 2v5 liggen. Wie hem wilt overnemen kan me pb-en. Wil hier niet de verkoopchick uithangen Maar ik las dat dat ze uitverkocht waren?
@kelly ja dat was ik, maar niemand weet het geloof ik succes met MvM! @daphne die spanning is killing he! ik vind het knap als je pas morgen weer test, ik heb vandaag NOD maar ik heb al 4 dagen elke dag een test gedaan haha! @jeskejes testen meid! we willen meer rozeeee!!! het is alweer effe geleden! @yasmin moeten wij dat geloven dat jij geen testdrang hebt? geloof ik echt niks van!
Hahaha just believe me Ken m'n kaartjes ondertussen wel. Tot 10/11 dpo lekker hoog en dan flink zakken. Heb niet eens testen in huis!
nog geen testers vandaag jammer maar denk dat iedereen wacht tot morgen heb me zelf ook weten te bedwijngen vanochtend was erg moeilijk @rosa goed dat je even je gyn belt maar je gevoel zegt altijd een hoop sterkte meid @daphne is moellijk he wachten maar ik vond je test gisteren al duidelijk dus denk dat je morgen een knaller krijgt @rosa kom je je testje van mvm nog even showen dan hebben we toch een mooie posi test gezien vandaag succes @jeskejes waneer heb jij je nod vandaag ????
oh had liever gelezen: oke ik denk dat het raak is en ik ga nu testen! ik hoop voor je dat je deze ronde verrast wordt dan!!!! (dat je het dus toch niet zo goed weet )
Linny bedoel je niet kelly met MvM test? Succes morgen met testen!! Jez ik zou echt verrast zijn als het zo is hoor. Heb namelijk niet echt het gevoel dat het raak is. Besef je nu ook echt dat je zwanger bent of nog niet helemaal??
ik wil jullie nog wel even verblijden met een positieve test! ik heb vanochtend (op mijn nod dus) een kruidvat test gedaan i.p.v. een uiterst gevoelige van de andere dagen en het is echt een mooie! het is nog geen knaller maar het komt al meer en meer in de buurt! ik hoop dat het een plakkert is!! ik hoop voor jullie allemaal snel ook zo'n test!
jammer om te horen, ik hoop dat je ongelijk krijgt, we zullen zien.. wanneer heb je ook alweer nod? ik besef het nu wel meer en meer.. maar ben wel bang dat het misgaat, je hoort het echt zoveel! maar goed we zien het wel! mijn man beseft het ook echt sinds gistermiddag en die lag de hele nacht wakker haha aaaah
Mooi test jez wou dat de mijne zo was haha Momenteel voel ik me misselijk durf niks te eten maar zal wel moeten. Ik ben erg gespannen te gespannen
Meiden, ik heb net gebeld met mijn gyn. Ik moet zometeen naar het ziekenhuis. Verlies steeds meer bloed nu en de krampen beginnen nu ook te komen. Temp blijft steeds weer oplopen ondanks paracatemol. Ik hou jullie op de hoogte.