LAdyT dat meen je niet meid?! Dikke knuffel meid!! Neem maar even lekker de tijd voor jezelf en je mannetje! knuffel!
En voor alle dames die al een tijdje wachten op een wondertje: Ik zal proberen niet te veel te klagen en te zagen met mijn eerste ronde.. Begrijp dat dat voor jullie niet altijd zo aangenaam is! Ik zal me proberen vooral van mijn meest roze kant te laten zien! Hup Hop Roze aan de top!
Ik heb mezelf er ook weer op gezet, nieuwe ronde nieuwe kansen. Heel veel succes meiden! Zet 'm op! Liefs, Butterfly 78
hoi dames ik ben gisteren ongie geworden dus wil me graag aansluiten op deze lijst wil iemand mijn erbij zetten n linny (2e ronde 3e kindje) op 24 november mijn nod
@Toekan: oei meid, sorry!! Ik doelde echt niet op jou! Ik heb afgelopen week een aanvaring gehad met iemand en daar refereerde ik aan. Jouw optimisme werkt juist heel aanstekelijk op mij Alles is leuk, nieuw en spannend en je zit dan juist met heel veel vragen. Ik vind het soms moeilijk om dat positieve gevoel vast te houden. Het was echt niet persoonlijk bedoeld! @LadyT: meid ik weet niet wat ik kan zeggen. Ik vind het zo naar en verdrietig voor jullie! Heel veel sterkte en neem je tijd. Het is zo oneerlijk allemaal. @Linny24: welkom meid!!
ja klopt ik zie dat jullie ook nog wel voor een derde willen gaan maar je bent net bevallen toch?? of wacht je nog even
onze tweede is nu bijna 7 weken.. mn lichaam is goed hersteld, eerste ongi zit erop dus de vk heeft (ondanks dat ze t erg snel vond) 'akkoord' gegeven.. Ben benieuwd hoe t loopt maar t lijkt ons super om die twee zo dicht op elkaar te hebben
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) 17 november (5 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (1 dame) - Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) 20 november (6 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) 21 november (4 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (3e ronde na mk (6e totaal); 1e kindje) - barb (ronde 1 ; 1e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (0 dame) 24 november (2 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - linny24 (2e ronde 3e kindje) 25 november (1 dame) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) 26 november (0 dames) - 27 november (0 dames) - 28 november (1 dame) - Jez (8e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (3 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal aantal dames: 34 1 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 4 MMM, 2 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest zo heb me zelf er even bij gezet
mama van c en m ja je hebt gelijk het lijkt me ook leuk zo dicht op elkaar fijn dat je snel weer goed voelt succes en hoop dat het snel mag lukken dan
hoi dames, jemig alweer een hoop bij geschreven zeg! welkom ook namens mij voor alle nieuwe meiden. @ladyt sterkte meid! echt k*t.....wat een pech zeg!!!! hier bij ons thuis is het klussen ook weer begonnen na mijn ongi mijn mannetje heeft belooft wat gezonder te gaan leven! dus dat is ook alweer een pluspuntje.. verder niet echt veel nieuws, nog steeds die saaie weken he oohhh gister weer een van mijn zwangere vriendinnen gezien.... eeeeven slikken en een beetje buikpijn als ik naar zo'n mooie buik kijk, maarjaaaaa geduld geduld geduld.........
ja inderdaad je pokerface!! tsja, ik zit er aan te denken om te gaan solliciteren bij GTST ofzow!!! -ik heb de perfecte pokerface -ik kan heel goed doen alsof ik blij ben -ik kan heel goed huilen -ik kan goed boos en saggo doen haha
Haha gaan we samen auditie doen. Acteren hoef je toch niet te kunnen hihi. Hoop niet dat ik de gtst fans over me heen krijg.
Hello ladies Onze maandelijkse marathon is ook weer officieel begonnen. Liefje zit niet zo lekker in zijn vel dus ik moet extra lief voor hem zijn ha ha. Nou dat kan ik best wel. Ik slik trouw mijn vitamientjes en beloof bij deze na mijn eisprong de wijntjes ook maar te laten staan. (Maar 1 in het weekend mag wel toch? ) @Jez: ik ken het ook hoor. Zat vorige week bij een zwangere vriendin op de bank. En maar interesse tonen en de verbouwing voor de babykamer bekijken terwijl je van binnen schreeuwt: IK WIL OOK!!!
Lizzy, lieverd, ik weet dat het niet op mij was hoor Maar ik hou er toch graag een beetje rekening mee (in de mate van het mogelijke haha) Welkom nieuwe 'pink lady's'... want ja, voortaan spreek ik jullie zo aan! Gedachten zijn krachten is mijn favoriete motto! Hier zei mijn ventje me net tijdens een fietstochtje: "maar het allerbelangrijkste is dat wij nu een kindje gaan maken".. Haha daar zat ik dan op men fiets, met een smile tot achter mijn oren!
LADYT MEID WAT ERG VOOR JULLIE, jeetje ben er een beetje stil van Nieuwe meiden oftewel pink lady's (onder het mom van Toekan door te blijven gaan) welkom!! Hier druk druk druk. Manlief z'n kids vanmorgen opgehaald pppfff.... wat een drukte weer zeg. Die 3 kunnen heel goed met elkaar over weg (is wel heel anders geweest hoor) maar oh wat maken ze elkaar gek en druk zeg!!! En dan wordt z'n zoon van bijna 9 als ADHD'er nog drukker ondanks de pilletjes Alles ligt lekker op bed dus kon ff bijlezen en bijpraten (zijn kids weten dus nog niet dat wij bezig zijn met eventueel nog een kindje) Mocht dat zo gegeven zijn natuurlijk Ga nu nog ff lekker tv kijken met manlief Oh, hier wel een hele trouwe GTST fan hoor
@Toekan: Fijn dat je het niet zo opvatte, wilde het toch even zeggen. Ahhh zo lief van je man!! Wij zaten vorig jaar deze tijd in een gruwelijke verbouwing en hadden als startdatum 1 december bedacht. Toen kreeg ik op een gegeven moment een gigantisch bos bloemen met een kaartje waar op stond: Liefje, 1 december al bijna. Ik heb er zo'n zin in!! Ze kunnen het wel haha