maar dames ben even weg vanavond pas weer terug denk krijg zo visite voor de hele dag dus en wil dan niet achter de laptob wil iedereen die vandaag nog gaat testen succes wensen en hoop dat er veel op rose gaat vandaag
@Rosa sterkte meid... @Toekan oh balen had jouw echt roze gegunt.. (de rest ook hoor) @muppet balen zeg... @linny proficiat...
@kelly ja ik hoop het maar kan het nog niet echt bevatten als het zo is maar dat zal dan ook wel weer goed komen hihihih
Paar dagen niet op ZP geweest omdat ik geveld was door een flinke buikgriep. Ik knap nu gelukkig weer op. Maar kan me niet voorstellen dat een evt. zwangerschap / innesteling goed is gegaan in al dat 'geweld'. Dus heb er niet veel hoop meer op deze maand.
Rosa ik lees net je laatste berichtje: wat gek van die ontsteking... en ontzettend naar dat het mis gaat. Ik wens je heel veel sterkte vandaag, hou je ons op de hoogte???
Jaa ik zie ook iets!! Voorzichtig gefeliciteerd!! @Toekan en muppet *digitale knuffel* @linny Roze! Hij is al goed te zien hoor Op naar een knaller!
Toekan bleh balen van je temp meid. dikke knuffel. Swissy ik.zie m.ook!!! gefeliciteerd meid. Waxientje. beterschap en duim toch dat t gelukt is tussen dat 'geweld'
Cloë Jasmine balen meid! dan verhuizen we samen naar december! Ik heb me er alvast ingeschreven... Maar ik blijf hier nog wel spoken hoor dames; geen nood!
Meiden op roze: Jeeej!!! Gefeliciteerd Meiden op rood: Neeeeej!!! Volgende ronde een nieuw ei, mooie zaadjes en een roze test Volgens mij ga ik degene zijn die volgens FF als eerste mocht testen, negatief testte en vervolgens als laatste nog over blijft in dit topic FF heeft verder nog niks gezien en ook ik zelf merk niks, hoewel ik wel het gevoel heb dat er iets gebeurd, vooral na gisteren die afscheiding in ondergoed en op toiletpapier wat meer rozig dan wit was... Maar wat...??? Straks weer een ovutestje doen, gisteren niet van gekomen, dus pakken vandaag de draad weer op