zwanger zijn/ zwangerschaps clubs / EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers! daar zitten we al haha was eerst aan het terug lezen en reageerde te snel (zag net al de reactie van iemand anders staan )
lieve meiden, bedankt voor de knuffels hoor! Gelukkig gaat het hier wel goed hoor. Ik baal er wel even van, maar niet super hard. ik mag niet klagen e. Het was pas de eerste ronde! En natuurlijk ga ik met mijn positivisme door naar december! Een witte kerst slagen we dit jaar maar over, want ik wil een roze kerst!
Gefeliciteerd positieve testers! Ik had ook meer mensen verwacht die gingen testen. Mijn temp is hetzelde als gisteren. Morgen dan hopenlijk iets hoger Waxientje~ ik wacht ook tot 30 november voordat ik test. Zijn we al met 3 he.
Zo heb net ff een potje zitten huilen. Ik ben de kamer van de 2 kids van mijn man aan het leeg halen... speelgoed hebben ze vorige maand al meegenomen. Nu was ik nog met de kleding bezig dat hier nog in de kast lag voor alvast volgend jaar. En oude kleding waar ze nu al uitgegroeid zijn aan het scheiden..... Dit weekend komen ze voor de laatste keer dit jaar En dan de volgende keer dat ze komen (denk januari) dan hebben ze hier gaan kamer meer.... best gek, maar het leven gaat door........... hoe moeilijk ook. Heel gek maar had liever die 2 nog in huis gehad als dat ik nu zwanger zou zijn, maar niemand kan ons garanderen dat moeder dat ophoudt met strijden dus we hopen dat dit dan de beste beslissing is voor iedereen, vooral voor de kids.... (snik snik)
Hier ook nog steeds in afwachting, nog geen rood te bekennen. Morgen/overmorgen doe ik denk ik weer een test. Zwangeren, gefeliciteerd!!! Bij diegene daar het mislukt is een dikke knuff!!!
Toekan shit zeg. Ik had je het zo gegund! In jouw geval gaat het moeten zijn 2x is cheepsrecht en niet 3x Succes meid. Ik ben nu vanochtend alweer lichtelijk misselijk. Heb mega honger. We hebbben vandaag een drukke dag voor de boeg. Er staan wat bezoekjes aan oude vrienden en wat familie op de agenda. Dus zal denk ik niet snel in de verleiding komen om naar de winkel te renne voor een testje.
bedankt allemaal! Jullie zijn zo lief! Maar het had een wonder geweest had het in ronde 1 gelukt! ronde 2 zou ook heel mooi zijn. Dan zou ik op kerst een positieve test kunnen hebben en het nieuws op Nieuwjaarmelden.. Sky, jij gaat gewoon op roze meid! ik geloof er in! Kelly, begrijp goed dat het even moeilijk is!!! Maar probeer je inderdaad sterk te houden met te denken dat dit voor de kinderen nu misschien (voor even) de beste oplossing is gezien de hele situatie er rond...
Hier nog eentje die op rood mag :s. Ga me nu nog niet aanmelden bij een nieuwe lijst, eerst neuroloog maar afwachten. . Hoef nu in ieder geval niet te stressen over de eventuele mri morgen. :d. Altijd proberen het positief te zien toch??
Hallo allemaal Ik ben nieuw hier en heb even zitten lezen wat dit forum inhoudt. Ik ben nu 'rustig'(yeah right) aan het afwachten of ik ongesteld ga worden of niet. Zit inmiddels in de derde ronde en vind het elke keer weer enorm spannend. Vannacht wel wakker geworden van wat steekjes en huizenhoge temperatuur (gisteren 36,9 en vandaag 37,5). Wel verkouden, maar dat ben ik al twee weken ofzo. Anyway, afwachten dus...
Hallo allemaal, Kan ik ook nog meedoen ? Mijn NOD is komend weekend, zaterdag 26 november. Wil iemand mij op de lijst erbij zetten ? bedankt, veel positieve testen voor iedereen hopelijk Happy
Balen Dromertje35, maar gelukkig hoef je inderdaad niet te stressen en kan je gewoon de eventuele mri afwachten (waar krijg je een mri voor dan? als ik zo brutaal mag wezen?)
Welkom, wil je ook op onze NOD lijst? zoja wil je dan even aangeven wanneer je NOD is en hoeveelste kindje en hoeveelste ronde je zit?
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (6 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - Rosa5 (1e ronde, 5e kindje) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) 17 november (8 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - Sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - SannekevW (3e ronde, 3e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) - Girly81 (9e ronde, 1e kindje) 18 november (4 dames) - LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Princess79 - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) 19 november (6 dames) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) - Milly123 (4e ronde, 1e kindje) - Kayke (4e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (2e ronde, 1e kindje) 20 november (9 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) -Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Lysette (1e ronde, 2e kindje) - Daphne26786 (2e ronde, 1e kindje) 21 november (7 dames) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - Barb (1e ronde, 1e kindje) - Zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) - druppel (1e ronde, 2e kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) 22 november (5 dames) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) - LieveMama28 (6e ronde, 2e kindje) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Mmuisje (6e ronde, 2e kindje) - Steffie1904 (2e ronde, 1e kindje ) 23 november (5 dames) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) - Suusjelove (13de ronde, 1e kindje) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - Pabbels (14e ronde, 2e kindje) - Tinkerbell26 (4e ronde, 2e kindje) 24 november (10 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) - Muppet83 (2e ronde, 1e kindje) - Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) - Sky (1e ronde, 2e kindje) -Toekan (1e ronde, 1e kindje) - Nuage (48e ronde, 2e ronde, partiele mola zwangerschap 1e kindje) - mamavz (22e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) 25 november (4 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) -jazz1979 (3e ronde, 2e kindje) 26 november (5 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (3e ronde, 1e kindje) - kinderwens1983 (1e kindje, ronde 12) - Jessica3 (1e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) 27 november (3 dames) - Mukje (7e ronde 2e kindje) - Nanette77 (? ronde, 2e kindje) - Sas1979 (7e ronde, 4e kindje) 28 november (1 dame) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (4 dames) - Gesina (8e ronde,1e kindje) - Twis88 (2e ronde, 1e kindje) - merelrosie (1e ronde, 3e kindje) - zomerrr (... ronde na 3MK, 1e kindje) 30 november (7 dames) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) - Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) - Waxientje, (telt maar geen rondes..., 2e kindje) - Shushi82 (14e ronde, 1e kindje) - Tommatje (1e ronde na MA, 1e kindje) 1 december (2 dames) - LadyT (6e ronde 2 mk's in totaal, 1e kindje) - EnjoyLife (4e ronde, 1e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) Totaal aantal dames: 88 15 Zwanger, 22 Ongesteld, 1 Vlinder, 7 MMM, 5 Cyclus van slag, 10 Negatieve testen, 2 Twijfeltest Dromertje op rood helaas Zomerrr, staat ook op je lijst Jazz1979 ook op de lijst (wel met gewoon voor je 2e kindje achter je naam hoor)