@Linny...oh, dat snap ik! Maar je zit ook nog zoooo vroeg (nu nod?); dus die knaller komt er vast nog aan! Verschillende testen maakt het vergelijken wel lastig! Misschien kun je uitzoeken welke het meest gevoelige is (of de 2v5 van trekpleister halen ...idee!!) en zo een keuze maken welke test je afneemt? Succes!!
Goed meiden, ik ga gauw douchen en kijken of ik 'up-and-running' kan zijn, zonder krom te lopen van de fysieke pijn. Heb nu geen zin meer om ziek te zijn D) en wil gewoon weer dingen doen... We zullen zien of dit haalbaar is! Xx
heb net geprobeert een goede foto te maken maar bat van camera is leeg dus gaat nog even niet lukken maar ga het straks nog even proberen
@ladyT ja ik hoop dat ze 2 voor 5 nog hebben hier maar vind het nu wel lastig hoor gisteren was ik best blij maar nu twijfel ik een beetje maar goed als je geen hcg hebt dan komt er geen streepje toch ???
Hoop dat ik even snel ego berichtje mag achterlaten.... Ik heb een slapeloze nacht. Echt verschrikkelijk. En er is totaal geen aanleiding voor, maar heb dus om 01:15 mijn temp genomen en die was veel lager dan ik graag zou zien. Welgetelt 97.5f Weet er iemand of dit "kan" nadat ik 3 uur heb geslapen? Zou mijn temp nog weer omhoog gaan in de komende 6 uur? Is dit normaal? Want je bbt zou je laagste temp over een periode van 24 uur moeten zijn en snap er nu dus helemaal niks meer van. Heb vreselijke maagzuur en lichte hoofdpijn, dorst, honger en gelige snotachtige afscheiding. En last but not least misselijk. Ik ben gewoon nooit misselijk... heb er een brok van in mijn keel. Ik heb geen toegang tot een computer terwijl we bij mijn schoonouders zitten maar zou iemand van jullie eens willen uitvissen of je lichaams temp in de nacht zo zakt en of dat normaal is?
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (6 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - Rosa5 (1e ronde, 5e kindje) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) 17 november (8 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - Sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - SannekevW (3e ronde, 3e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) - Girly81 (9e ronde, 1e kindje) 18 november (4 dames) - LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Princess79 - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) 19 november (6 dames) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) - Milly123 (4e ronde, 1e kindje) - Kayke (4e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (2e ronde, 1e kindje) 20 november (9 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) -Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Lysette (1e ronde, 2e kindje) - Daphne26786 (2e ronde, 1e kindje) 21 november (7 dames) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) -Barb (1e ronde, 1e kindje) - Zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) - druppel (1e ronde, 2e kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) 22 november (5 dames) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) - LieveMama28 (6e ronde, 2e kindje) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Mmuisje (6e ronde, 2e kindje) - Steffie1904 (2e ronde, 1e kindje ) 23 november (5 dames) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) - Suusjelove (13de ronde, 1e kindje) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - Pabbels (14e ronde, 2e kindje) - Tinkerbell26 (4e ronde, 2e kindje) 24 november (10 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) - Muppet83 (2e ronde, 1e kindje) - Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) - Sky (1e ronde, 2e kindje) -Toekan (1e ronde, 1e kindje) - Nuage (48e ronde, 2e ronde, partiele mola zwangerschap 1e kindje) - mamavz (22e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) 25 november (4 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) -jazz1979 (3e ronde, 2e kindje) 26 november (5 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (3e ronde, 1e kindje) - kinderwens1983 (1e kindje, ronde 12) - Jessica3 (1e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) 27 november (3 dames) - Mukje (7e ronde 2e kindje) - Nanette77 (? ronde, 2e kindje) - Sas1979 (7e ronde, 4e kindje) 28 november (1 dame) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (4 dames) - Gesina (8e ronde,1e kindje) - Twis88 (2e ronde, 1e kindje) - merelrosie (1e ronde, 3e kindje) - zomerrr (... ronde na 3MK, 1e kindje) 30 november (7 dames) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) - Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) - Waxientje, (telt maar geen rondes..., 2e kindje) - Shushi82 (14e ronde, 1e kindje) - Tommatje (1e ronde na MA, 1e kindje) 1 december (2 dames) - LadyT (6e ronde 2 mk's in totaal, 1e kindje) - EnjoyLife (4e ronde, 1e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) Totaal aantal dames: 88 14 Zwanger, 24 Ongesteld, 2 Vlinder, 7 MMM, 5 Cyclus van slag, 7 Negatieve testen, 1 Twijfeltest Mezelf even op rood gezet
@sky ik zou gewoon op je vaste tijdstip je temp opmeten!! dat is toch het betrouwbaarste denk ik. ieder lichaam is anders en het zou ook gewoon toeval kunnen zijn..? ik denk dat iedereen wel eens een uitschieter heeft... @linny dat je test niet donkerder is hoeft niks te betekenen, ik had dat ook niet echt de volgende dag maar die dag dáárna wel! in mijn album staan een paar foto's.. je moet wel elke keer dezelfde tests nemen he anders kan je niet vergelijken! @pabbels stoer hoor dat je wacht! echt heeeel knap, heb je stiekem niet al een testje gewaagd? @ladyt succes vandaag meid! lekker weer even eruit doet je meestal wel goed! @daphne hier ook hoor, raaaare nachten! ik slaap ineens erg licht dus wordt van vanalles wakker en 's ochtends zit ik nog net niet gelijk rechtop! (normaal kan ik echt niet wakker worden!) ik ga zo de verloskundige maar eens bellen, net de huisarts even gebeld en die zei lekker daarheen bellen meid! ben benieuwd wanneer ik langs mag komen.... en ik ben nu al zooo bang dat het niet goed is! leuk joh dat zwanger worden.. maar als je het eenmaal bent heb je nog veel meer zenuwen!!!! edit: ik wil niet klagen hoor, sorry meiden!!!
ik was blij dat t eruit was . heb er normaal al moeite mee en nu dus helemaal maar goed, alles over willen hebben he voor het goede doel
Goedemorgen dames, Er komen zo foto's aan, maar ik dacht, eerst even goedemorgen zeggen... Dat uploaden via de telefoon duurt zo lang, vandaar Ik merk dat iedereen het toch t liefst met ochtendurine doet, maar mijn ervaring is dat dat juist niet de meest geconcentreerde urine is... Als twee koppen thee drink en dan na een uur ga plassen is t veel 'donkerder'. Dus, sommige dames misschien toch vanmiddag testen.. Sky, wacht je reguliere tijd even af! De andere klachten klinken niet verkeerd... Als t om het goede doel gaatbedoel ik! Tot zo!
Als ik zo naar de lijst kijk hebben we tot nu toe op elke dag een zwangere staan! Eens zien of het zo door kan gaan tot het eind
Goedemorgen meiden, hier nog een zwangere die slecht slaapt.... heb weer een kwaal erbij, me haar valt uit... haha dat klinkt wel heel erg maar dat valt wel mee hoor hihi, merk het als ik me haren kam dan zitten er meer haren aan de borstel..... Moonymuppet balen meid succes in de volgende ronde... komen er nog mooie testjes vandaag???? zit ff op mobiel want ben ff 3uurtjes arbeiten
Mooie testjes Swissy!! En dit is een plakkerd hoor meid. Ik zal zo eens foto maken en kijken of ik m kan oploaden.