Hmmm, zo n nieuwe handtekening en bannen maken! Ik blijf hier nog wel hangen hoor! Ik ben veel te nieuwsgierig naar de meiden die nog gaan testen...en eigenlijk ook naar hoe het verder gaat met alle anderen...dus kortom, naar jullie allemaal
Swissy: Ziet er goed uit meis, snel die banner maken Hier vanmorgen weer een temp van 36,3... Schijnbaar kan mijn temp niet meer anders dan 36,1 36,2 of 36,3 zijn... Voor ik naar de GYN moet, dus 30 nov of 1 dec, zal ik nog een keertje testen met de laatste kv2v5 die we hier in huis hebben. En dan ga ik de GYN vragen of hij iets ziet (als ik niet zo overdonderd ben van zijn korte verhaal dat ik het niet meer durf of vergeet te vragen ).
Dank dank dank!! Jez, we gaan gelijk op zie ik! Kelly, ja, ben ik wel van plan! Wij gaan ons klaarmaken voor een weekend weg met schoonouders en schoonzuster, vanwege t 40 jarig huwelijk van schoonouders. Ik weet niet of ik mijn smoeltje in de plooi kan houden Ik zal dan alleen zo nu en dan ff bijlezen, maar weinig reageren denk ik
he meiden wat veel rose deze maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! ik ben 1 dag overtijd wie weet mag ik mee
Nou daar komt ie dan he... de beloofde foto Hij is een beetje wazig maar hoop dat t toch wel goed te zien is....
Ja ze heeft er een gel lak opgedaan ofzo dus heb gesmokkeld nu haha. Nou kweet niet wat je jong noemt. Ben begin vd maand 30 geworden. *kykt nog een x naar de foto* lijken net worstvingers haha. Terwijl ik net trots zit te wezen omdat ik weer in een colbertje kan dat echt veel te klein was hihi.