Linny, ik had met mezelf afgesproken alleen de cb te doen als mijn urine vrij donker/ geconcentreerd was, en dat was vanochtend. Ik had om 05.00 ook al geplast en dit was dus van daarna, met maar twee slokjes water van 5.00 uur... T is zo afhankelijk van concentratie! Dus even niet veel drinken en als je een beetje moet plassen, dan testen. Voor de test heb je immers geen halve liter nodig Komt helemaal goed!!
Is het stom als ik zeg dat ik nog niet kan geloven dat ik zwanger ben! Ja hè de test was toch duidelijke uitslag
Lieve Rosa, heel veel sterkte! Lekker bijkomen en in 2012 gaat het gewoon lukken! Waarschijnlijk kom ik je dan gewoon weer tegen in de NOD-topics......): );
nou hier me tesjes van vanmorgen de + heb ik net uitgevoert krijg ze niet goed op de foto maar alles is binnen afleestijd en even breed als het andere streepje in het echt je moet maar kijken en denken dat hij zoals ie hier voor me ligt iets donkerder is als op de foto ben wel benieuwd of jullie iets zien !!!!
Heb zo her en der teruggelezen, maar wat is het alweer veel. Ik hoop dat ik de belangrijkste dingen heb gezien! Hier is het nog gewoon afwachten...tot helemaal de 30e. Maar heb niet het idee zwanger te zijn, het verloop van mijn cyclus en klachten is precies zo als altijd, geen opvallend andere dingen. Ik heb bv. altijd ongeveer een week van tevoren al roze/ lichtbruinverlies en best veel afscheiding, een paar dagen lang. Heb ik ook alweer gehad gister. Dus wat dat betreft wijst er niets op een zwangerschap, helaas.
Within ongesteld geworden zie ik, balen meid! En Daphne zwanger?? JEUJ!! Kan me voorstellen dat je het nog niet kunt geloven, het dringt vanzelf wel tot je door hoor!
hoop morgen een donkerder te hebben anders ga ik er vanuit dat het niets is gisteren ook getest die was iets donkerder dus maar omdat je hcg de eerste dagen nog kan schommelen kan het nog alle kanten op denk ik (hoop ik)
hier is hij duidelijker maar krijg hem gewoon niet goed op de foto we gaan gewoon wachten op morgen als hij dan donkerder is durf ik wel op rose
Ik had vanochtend wat roze afscheiding. Blijf hoop houden, maar ben bang dat t weer niet gelukt is. Baal er wel van, want het is bij ons zo'n enorm gedoe