ik zit nu aan de Olvarit fruit mix hapje met banaan ,sinasappel en peer hahaha zo lekker als mijn kind ooit een hapje krijgt ben ik bang dat ik hem zelf op eet
hoi even een vraagje mijn vriendin heeft maandag ook rose bij het afvegen en daarna niet meer ze moet vandaag of morgen ongie worden maar is het nu nog niet kan dat rose van een innesteling zijn of zeg het helemaal niets
Linny ik heb ze gezien. En ook daar zie ik streepje dus misschien toch gefeliciteerd en blijf moed houden. Met me schoonmoeder gaat redelijk ze heft vannacht goed geslapen en heeft twee weken rust genomen. Ik hoop dat ze zich ook echt rustig houd.
Ik had wel beetje innestel bloed maar dat was best donker. Ik weet niet of dat ken verschillen bij iedereen
@Angel en Dahpne bedankt kan wel wat positiefe energie gebruiken hahahaha ja was gisteren ook best blij en baal dan vandaag dat hij niet donkerder is he maar goed bedankt voor jullie reacties daphne fijn dat ze goed geslapen heeft ja rust houden wel moeilijk maar moet je maar van uit gaan dat ze daT doet maar voor sommige is dat best moeilijk
Ik had dinsdag een piepklein beetje bruin bloed, dus hoopte dat dat van innesteling zou zijn. Maandag was ook mijn temperatuur lager (innestelingsdip). Maar goed, zit niks anders op dan afwachten of t doorzet...
zou leuk zijn als zij ook zwanger is en ik ook lopen we helemaal gelijk kan het eigenlijk niet hopen maar toch je weet nooit ga jullie laten weten zij gaat zat pas testen
moet je trouwens persee bloed krijgen bij een innesteling?? heeft iemand wel eens zijn innesteling gevoeld?? had namelijk gisteren avond toen ik plat op bed lag kleine steekjes links in mn zij (lies) nog niet eerder mee gemaakt in de maanden!!
Zij is normaal de sterkste in de familie en je wordt gewoon met beide benen op de grond gezet. Dat niemand onschadelijk is
Bij mijn vorige zwangerschap geen bloed gezien bij innesteling en nu ook niet. Ook geen innestelingsdip op temp... Heb er denk ook heel veel last van gehad van de innesteling maar zeker weten doe ik het niet... ik kreeg kramp en steken en even later was het weer over.... think pink!!
@gesia nee hoeft niet persee een innestelings bloeding heb al twee kindjes en nooit een bloeding gehad als ik nu zwanger blijk te zijn ook weer niet dat verschilt
Zo wat hebben jullie weer flink gekletst , net even beneden blijven wachten... (woon in een flat) en er was een huurder die zijn flat onder verhuurde en de woningbouw is daar dus vanmorgen achter gekomen.... nu wordt het huis ala minuut leeg gehaald hihi, en ik stond er bij en keek ernaar, met nog meer buren Ohja, heb net nog eens een 2v5 testje gedaan hihi, knalde lekker hoor Test streep was donkerder dan controle streep glimlach van oor tor oor
Oow, het gaat hier weer lekker. Waarschijnlijk wasmachine kapot. Maakt enorme herrie tijdens het centrifugeren, dus iets van een stabilisatorstang kapot ofzo Vanavond maar gelijk kijken hoeveel een nieuwe wasmachine tegenwoordig kost... Deze is pas 3 jaar oud Verder gaat het hier wel redelijk. Net was opgehangen, vanwege het weer nu weer binnen, dus de overloop staat weer vol met wasgoed dat aan het drogen is. Door alle tegenslag de laatste tijd heb ik nog meer zin om te verhuizen, maar we zijn pas net 2 maanden bij de woningstichting ingeschreven, dus dat gaat nog jaren duren, tenzij we bij loting een keer geluk hebben, maar er gaat helaas weinig woningen in de loting... Vandaag even dipdagje dus, morgen hopelijk wat positiever gestemd... Ik lees wel mee, maar reageer even niet, te veel aan mijn hoofd, al paar dagen hoofdpijn en piekeren, en die rare cyclus van mij maakt het allemaal nog wat ingewikkelder...
Daphne heel veel beterschap met je schoonmoeder. Fijn dat ze dr rust neemt. En ja kweet precies hoe je je voelt als je weer even met beide benen op de grond wordt gezet. T leven is zo kwetsbaar. Maar ben blij dat ze al wel beter geslapen had. Kelly mijn nagels groeien zo hard dat ik aan dr vroeg of ze ze wat korter wilde maken. Moet ze eigenlijk zo goed als elke week inkorten, maar nu zelf geen zin in. Dus vandaar hihi.
@mira balen dat je wasmachiene kapot is zijn geen leuke grappen hoop dat het mee valt sterkte hoop dat je gauw zwanger mag worden kan best bergrijpen dat je er af entoe door heen zit dan kom je maar effe lekker van je afblazen hier ook dat mag altijd
Dikke knuffel Mira...probeer niet teveel te piekeren meid. Ik weet t...is moeilijk...ben ook een piekeraar. Rustig aan he meis