ja hoor, dat gaat hier vanzelf! De tweede gaat bijna de oven in Wij klussen ook om de dag, maar vanaf nu toch wel elke dag.. haha en dan eigenlijk niet omdat het moet, maar gewoon omdat het vakantie is en omdat het gewoon KAN Ik dacht dat de kwaliteit niet naar omlaag ging, maar wel de kwantiteit. Maar daar is het mij niet om te doen, ik heb er maar eentje nodig die het haalt tot de eindstreep
Ah wat lief van je ventje leuk joh. En toevallig ik ben ook aan de bak...rammel voor de eerste x cupcakes in elkaar. Die 2 pakken staan me al de hele week aan te kijken dus gelijk maar 24 hihi bakwoede denk
@Barb dat weet ik meid Een man maakt elke dag zaadcellen aan en dan neem ik aan dat ze vers zijn Wil liever geen bedorven zaadcellen (grapje ben even melig zie het gelijk voor me Oeehh getsie groene zaad...)
En bedankt Whitesaber hihi ik zie t ook gelijk voor me. Groene zaadjes moeten we niet hebben. Die stop je in de grond. Heb liever met zo'n staartje eraan. Dikkopjes. Zo eerste party cupcakes zyn klaar. De chocolade staan nu in de oven. Ff af laten koelen en dan glazuur dingus erop doen. En dan......kijjen of ze smaken haha.
Vandaag dagje bij mijn moeder geweest en daarna bij de buren van mijn moeder gegeten (hebben we goed contact mee en doen we ieder jaar ). Dus leuke dag gehad. Net naar het toilet geweest en heb weer last van rood, ook redelijk wat Hoe kan dat nu weer? Is pas dag 17 en nu weer ongi? Ga zo even een vraag stellen bij de verloskundigen en hoop dan op snel antwoord, morgen ofzo. Iemand hier een idee???
Hey pink ladies! Wat een gezelligheid hier, ik reageer even in het algemeen. Jullie hebben ook van het weekend genoten begrijp ik? Wij hebben ook een heerlijk weekend! Bezig zijn met zwanger worden heeft echt in tijden niet zo goed en fijn gevoeld @Mira: wat vervelend meid! Ik zou het inderdaad even na vragen en even in de gaten houden hoe lang de bloeding aanhoudt. Heb je ook krampen of dat niet?
Hoi dames, Ik heb maar raar bloed verlies hoor. Heel klein beetje rood gehad, wel wat meer bruin. Kan hele dag met 1 maandverbandje doen dan zit er nog amper wat in. Normaal bloed ik 7 dagen, ik snap er niks van? Ik zit nu op dag 3, of ik heb deze maand korte cyclus.
Lizzy: Eigenlijk helemaal geen tekenen... Ook geen krampen, spontaan, vanuit het niets ontstaan Ik hou het even bij en heb deze situatie ook bij de verloskundigen neergelegd met de vraag wat ik er nu mee moet doen, of ik dit nu moet aankaarten bij de GYN of tijdens mijn afspraak op 1 december. Iemand anders enig idee???
Hey meiden! Heb wel meegelezen, maar niet gereageerd! Even geen zin, sorry!! Lizzy, wat ben je heerlijk positief! Super!! Nu maar hopen dat het ook een positief effect heeft!! Mira, wat vervelend! Heb je je ei al gehad?? Mss innesteling? Al denk ik aan jouw lange cyclussen te zien, dat dat het misschien wel niet kan zijn! Zou het zeker even in de gaten houden!! Ik wilde vanavond wel weer klussen, maar heb zo'n hoofdpijn! Hoorde laatst wel dat dat geen excuus mag zijn! Omdat het juist goed schijnt te zijn als je hoofdpijn hebt
Liefkleintje: Ik heb nog amper ovutesten gedaan, gezien mijn lange cyclussen wilde ik er morgen mee beginnen, dus ik heb geen idee of ik ei al heb gehad. Kan een eitje wel springen tijdens je ongi, ook vanwege je hormonen enz? Ben op dit moment ook echt blanco wat dit zou kunnen zijn.
@My Faith: geen idee meis, ik zou me er niet al te druk om maken. Ik ben zelf van 8/9 dagen heftige bloeden met stolsels naar 1 dag rood en 2 dagen wat bruinverlies gegaan. Normaal gesproken moest ik medicijnen slikken omdat ik bijna flauwviel door het vele bloedverlies. Geen idee wat het verandert heeft en elke maand maak ik me weer een beetje zorgen. Ik snap je probleem dus goed. Als je het echt niet vertrouwd misschien even het telefonisch spreekuur van je ha proberen? @Mira: meid, meid wat vervelend! Ik hoop dat je snel een antwoord krijgt. Jouw geduld wordt ook wel erg op de proef gesteld met die lange cyclussen denk ik zo.
@Liefkleintje: ja zo voel ik me ook Vervelend dat je hoofdpijn hebt. Maar ehm misschien dat je mannetje eerst aandacht aan jou kan besteden.. ben je direct van je hoofdpijn af
Lizzy: Ik hoop ook op snel antwoord van de verloskundigen hier op het forum. Ik vermoed morgen pas. Ja, mijn geduld raakt op deze momenten op. Wat moet ik hier nu weer van denken??? Pfff, heb er dan zo genoeg van! Morgen weer eens kijken wat de dag brengt
@Liz uhm ja ik wacht morgen even af. Heb ook geen buikkrampen gehad, geen stolsels nee normaal wel. Ik heb al heel wat mee gemaakt in al die maanden. Weet dat je lichaam elke maand kan veranderen.
Myfaith en Mira: ik heb bij geen van beide een idee aan wat het kan liggen... hopelijk krijgen jullie snel wat zekerheid!! Liefkleintje: ik heb ook al wel vaker gehoord dat het zou helpen tegen de hoofdpijn. Meestal is dat bij ons zelfs een smoesje om het net WEL te doen HAHA... "Nou liefje, ik lijk wel een beetje hoofdpijn te hebben" HAHA, hij weet meteen wat doen!
Toekan: Thanks! Als ik iets weet zal ik het hier neerzetten... Ik ga maar lekker tv kijken en tussendoor hier spieken. Avondje Obese, zo'n respect voor die mensen Net al tampon in gedaan, vond het genoeg bloed om dat te doen...
Ja dames ik ga lekker so you think you can dance kijken heerlijk. Ja obese, mooi programma respect voor die mensen.
@Myfaith: het blijft vervelend. Ik wilde je ook alleen maar gerust stellen. Dat je niet de enige bent die zoiets heeft. Aan de andere kant went het snel hoor, een korte milde ongi @Mira: bah, onzekerheid is altijd naar! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. @Toekan: mijn god meid, zitten jullie ook wel eens gewoon naast elkaar op de bank een filmpje te kijken??
@Mira zit je al lang bij de gyn of is 1 dec je eerste afspraak? Want vreemde bloedingen had ik ook 15x in één maand ze gaven mij Primolut en daarna Clomid je cyclus word dan een heel stuk stabieler