hallo dames! ik ben ook weer van de partij! geen testers meer vandaag? jammer hoor! ik zag net wel een testje voorbij komen, alleen zag ik daar niet zo veel op.. hopelijk wordt het streepje snel duidelijker! alles goed met iedereen? @jeskejes ik las iets dat je moeder weer naar de verpleegafdeling mocht omdat het beter ging! super joh! weer een stapje verder!
Dank je, daar ga ik zeker voor. Dan heb ik ook vakantie = rust. Wie weet werkt dat. In ieder geval iedereen die zwanger is enorm gefeliciteerd Ik ga maar naar het forum voor eind december.
Hier nog geen ongie te bekennen En mijn temp is maar 0,1 gezakt. Normaal veel meer. Ik blijf hoop houden.....
@Lady T, snap 't hoor meid! Hoop dat we je terug zien en je kunt vertellen dat je zwanger bent.... en goede moed houden he!! @Rosa, hoe gaat 't met jou nu? @Daphne, raar mens zeg, ik zou er ook klaar mee zijn. Als je zulke dingen gaat zeggen 'spoor' je volgens mij niet helemaal, jaloers of niet, dit hoef je niet te zeggen! Ik weet niet op welke kleur ik nu moet, roze niet meer in elk geval, moet ik dan 'gewoon' ook maar weer op rood?? Bleh, dat wil ik niet Maar heb wel besloten dat ik voor een roze kerst ga. Samen met iedeereen die hier nu niet op roze staat!
hey kelly, ja lekker hoor!! lekker met mijn mannetje genieten van het weekend!!! alles goed met jou???
Ik weet ook niet welke kleur je nu zou krijgen..... Maar succes in de volgende ronde naar de mooie roze kerst!!!
vreetziekte ha! ik wil ook alleen maar lekkere dingen eten!! en de gewone boterham smaakt helemaal niet! (euhhhh al heb ik dat eigenlijk altijd hahaha!) ik heb nergens last van verder! (en anders 'draag' ik het met plezier!)
Ja dat dacht ik gister ook, maar test was dus negatief. Is ook eigenlijk voor het eerst dat mij temp niet zo schommelde, dus had er eigenlijk wel hoop op...
morgen ben je dan weer 2 dagen verder en wat niet is kan ineens komen he! zeker 2 dagen voor nod hoeft er nog helemaal niks te zijn!!! morgen testen?
aaagh ik zit het spijt me te kijken, maar wat een verdrietig verhaal zeg! moet er gewoon een traantje van weg pinken!
heb zojuist het eerste rood gespot... ben even heel erg verdrietig. mn schoonouders zitten beneden en man wil hen niet vertellen dat we bezig zijn met zwanger worden dus ik moet mijn tranen even bewaren voor vanavond. slik ze nu dus maar even weg, is wel moeilijk 6 dec. eerste afspraak bij de gyn.
Balen meid!! Jeetje en dan kan je nog niet eens even uithuilen omdat je schoonouders beneden zitten........... *knuff*
Ah dat is hoe het moet? Lol !ope ik wacht braaf tot ff me toestemming geeft. Dat zal ten vroegste zondag zijn dus Nu ga ik eerst even bijlezen maar moest gewoon even reagere voor ik het vergeet. Mijn temp is hetzelfde gebleven. Vind ik prima zolang het niet daalt.