NOD-lijst 16 - 30 november 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mira85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Sterte Mukje. Ik hoop voor jou dat je volgende ronde meer geluk hebt en koos hoen komen we elkaar weer tegen. Zou dan ook in de 9e ronde zitten. Lopen we gelijk op.

2. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    We zullen zien ;) denk niet dat ik morgen ga testen... heb ook helemaal geen zwangerschapskwaaltjes. Vorige keer had ik enorme trek!!! Ook dat nu niet....

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hey meiden.
    Ik spiek weer even mee vanaf de bank, met telefoon.
    Ik voel me nog steeds zwaar ellendig maar dan vooral door de hoge koorts en de benauwdheid. Vloeien is namelijk gisteren al gestopt en heb ook geen last verder daarvan. Ja psygisch natuurlijk wel. Ik probeer het zo positief mogelijk te bekijken.
    Door mij gelukkig te prijzen met mijn kinderen die ik al heb. En dat dit nog maar ronde 1 was. Dat het direct mis is en niet pas na een aantal weken.. Etc etc..
    Maar af en toe barst ik ineens in snikken uit en gun ik mijzelf even een paar minuten zwelgen in zelfmedelijden.
    Liefs

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    hey lieve rosa! natuurlijk mag je even lekker een potje snikken!! gooi het er maar uit, dan kan je over een tijdje met goede moed weer verder! dikke knuffel

@mukje balen meid! vanavond even lekker uithuilen in de armen van je mannetje!

@N80 ja maar niet elke zwangerschap hoeft hetzelfde te zijn toch! ik heb ook maar bijzonder weinig 'echte' zw. kwaaltjes hoor!

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @sky hey meid, ik zie een mooi temp kaartje bij jou! ik vind het wel jammer hoor dat jij pas zondag test! je zit nu toch op 14dpo? wanneer geeft ff toestemming dan? als je een ons weegt? :D

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Lieve Rosa, een dikke knuffel voor jouw!!, en huil af en toe maar eens lekker uit hoor!! *knuff*

7. Sky

Sky Actief lid

6 nov 2011
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jez- ff zegt dat ik zondag mag testen ;) dus zodoende dat ik dan pas test. Ik ben iemand die pas test als het niet anders kan dan dat de test positief is. Pas 1x eerder getest en dat was toen ik 5 dagen overtijd was toen ik zwanger was van onze zoon. :p

8. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    dank je,
    maarreh, ik hoop natuurlijk dat we niet samen zullen lopen en dat ik je volgende ronde niet in het december-topic tegen kom!
    En anders is het wel gezellig natuurlijk. Vind het soms best moeilijk om in de lijst te zien bij hoeveel dames het al in een van de eerste rondes raak is. Ik gun het iedereen natuurlijk van harte hoor! Maar soms vraag ik me wel eens af waarom de natuur mij niet effe een beetje helpt...

mijn schoonouders zijn wandelen met mijn dochter (ik heb een thuiswerkdag en dan passen zij op) dus ik heb ff gauw een zak chips naar mn werkkamer gesneakt:$
    ach ja, zo af en toe mag je toegeven aan een emovreetbui vind ik hoor!!

(en morgen ga ik lekker toch die dure schoenen kopen!):p

9. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    hihi,
    dat is nu juist de reden dat ik mijzelf niet kan bedwingen om voor nod te testen. want als je een paar dagen overtijd bent dan weet je het eigenlijk al en geeft testen alleen maar een bevestiging van wat je al wist.
    Maar als je voor nod test heb je eerder duidelijkheid (ook al is dat soms schijnduidelijkheid, dat weet ik ook wel) en komt de tegenvaller (bij mij tot nu toe) gefaseerd aan. Maar vooral zeg ik iedere ronde weer tegen mijzelf dat als ik het twee dagen eerder weet, ik ook twee dagen langer van de zwangerschap kan genieten!

en tsja, ik moet ook toegeven dat ik na iedere nega-test weer tegen mijzelf zeg dat ik de ronde erna minstens op nod test....

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

ik denk dat iedereen dat wel eens denkt of heeft gedacht die langer dan een aantal maanden bezig is! en dat is ook niet gek, maar sommige dames hebben gewoon meer geluk.... (grrrrrrrr ik haat dit soort zinnen echt!!! wat heb je daar nu aan.. helaas is het wel zo..) ik hoop gauw roze voor jou!!!

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    hoi meiden even tussendoor: De kleuters hebben het overleeft en ik ook haha en nu weekend!

Mmuisje: geen rood voor jou hoor schat!! Anders lijkt het alsof er niets geweest is. jij krijgt nu orange... nog eens een knuffel meid!

Jeskejes: als ik me goed herinner is het is het eind-oktober NOD-topic ook op slot en aan de 5000 berichten;)

De rest ben ik wat vergeten.. ben er ook heel vluchtig doorgegaan dames. Excuses. Heb nog plannen vanavond dus...;)

12. Sky

Sky Actief lid

6 nov 2011
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mukje- ik maak mezelf gewoon niks wijs ondanks het feit dat ik paarse tepels heb, lichtelijk misselijk ben en constant honger heb. En allerlei andere signalen die mijn lichaan angeeft. Maar dat terzijde. Ik test niet voor zondag en misschien zelfs later. Ik zit zelfs te denken om pas na een week overtijd te testen. Ik begrijp anderen die eerder testen ook hoor, don't get me wrong, maar ik wacht even met testen. Ha ha

13. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ja zo denk ik ook wel eens maar ja het komt wanneer het komt alles heeft een reden zeggen ze :)

14. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    @ rosa je mag best wel vedrietig zijn laat ie tranen maar lekker lopen hoor dikke knuffel

@Sky spannend hoor ziet er wel veel belovend uit hoor duim duim duim

@mukje balen succes in de volgende ronde en een dikke knuf

15. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland

kan het goed begrijpen hoor het is soms heel oneerlijk verdeelt
    ik maak het ook mee van mensen die ik goed ken
    dikke knuffel;)

16. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    hoi dames,
    even een vraagje mijn temp was deze morgen 36.6 en de dag ervoor 36.4 wat wil dit zeggen?

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    dat hij 0,2 omhoog is gegaan! :D

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    :D Ja idd als je voor de rest je temp niet hebt bijgehouden zegt het niet meer dan dat.

19. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

idd ;) TESTEN :p

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @ Sky jouw kaartje ziet er goed uit.:cool:

Deel Deze Pagina