haha aaah sorry tinkerbell! het was maar een geintje, ik ben een beetje melig het is een goed teken dat hij omhoog gaat, want als hij erg omlaag gaat dan is dat vaak het begin van het einde.. heb je geen kaartje bij FF? dan kunnen wij even turen
nee da heb ik daar spijtig genoeg dat ik engels en spijtig genoeg kan ik geen engels ik heb da op mijn ipod
het is heel simpel hoor! gewoon bij de calender op de goede datum klikken en dan je temperatuur bij temperature invullen! en de rest gaat vanzelf!
dan zal ik die wel eens proberen bij de volgende ronde ga me nu klaar maken gaan een avondje weg mt de collega's van het werk
Hoi lieve dames!! Vandaag uitslag sperma onderzoek manlief, alles was in orde. 7 dec 1e afspraak gyn. Zie er eigenlijk wel tegenop de mmm in te moeten. Morgen is mijn nod. Ik ben voor eerst nu echt heel zenuwachtig. Heb wel wat kwaaltjes: pukkeltjes, pijntjes onderbuik, vaker plassen, moe moe moe, snel emo, snel geirriteerd, vol gevoel borsten, borsten zijn gevoelig... Maar durf niets te hopen! Wanneer zou ik testen? @rosa Wat een rottijd maak je door. Heel veel kracht en sterkte!! @daphne Wat tegen jou gezegt is is absoluut onaanvaardbaar! @kelly Hoe is het met je? Wij zijn vandaag thuis gekomen van gezellig weekje valkenburg. Ik dacht afleiding maarrrrr kon met niets anders bezig zijn. Liefs
Kinderwens1983 Fijn dat jullie een goede uitslag hebben gehad. Scheelt toch de ´helft´ toch? Als morgen jouw NOD is, zou ik gewoon testen wanneer het voor jou goed voelt.
@rosa Ja daar heb je gelijk in scheelt de helft. Ik vind zo eng om te testen.. bang dat ik niet zwanger ben. Zit nu in ronde twaalf. Moet eerlijk zeggen dat verdiet steeds groter wordt. Maar dat zullen alle meiden wel herkennen.
Ik zou het ook eng vinden hoor om te testen, als je al zolang bezig bent. Daarom zei ik ook, wanneer het voor jou goed voelt, dan pas testen. Een nega test is natuurlijk heel verdrietig maar als je gestrest raakt door niet te testen, wordt het er natuurlijk ook niet beter op. En wie weet ontspring je wel de mmm en ben je toch nog lekker zelf zwanger geworden. Wat vind je man?
Ja dit word het eerste kindje van mij (heb ook al een hond maar die mag je niet meetellen, al voelt het wel al als een kindje, hondenliefhebbers snappen dit wel haha)...een goede vriendin van mij heeft nu al een zoontje een half jaar, en een andere vriendin heeft net verteld dat ze elf weken is...hopelijk ik ook zo..
Misschien moet ik weer op on-rood. Ik snap er niks meer van, mijn ongi zet niet door. Het waren een paar druppels helderrood, en nu alleen nog bruin.. Het is maar heel weinig. Ik heb vanmorgen getest, die was negatief, maar ik zit ook pas op 10dpo. Gek lichaam!
Yasmin! Yahoo!!!!! Gefeliciteerd! Dat is waarom ik nog wact met testen. Zodat ik nergens over hoef te twijfelen. En BAM duidelijkheid!
Zwangere dames: gefeliciteerd!!! Alle ongi - dames; succes in de volgende ronde... Ik denk dat ik vlug bij jullie zal mogen aansluiten . De ongi krampen komen er aan... Voor de testers: SUCCES