NOD-lijst 16 - 30 november 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mira85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    whitesaber: Op 1 december is mijn 5e afspraak. Ik moet eerst afvallen voordat ik echt geholpen wordt met mijn cyclus :( (zie weblogs).

2. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Woehaha uiteraard!!! Nu lijkt het inderdaad alsof we niets anders doen, maar dat is natuurlijk niet zo:p Wij hebben een gezond libido, maar doen nog veel andere zaken:D Maar tv kijken is daar niet echt één van, wij kijken echt bijna nooit tv. En als we kijken is het een dvdtje ofzo, geen last van reclame en dat soort onzin;)

3. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Afvallen is juist slecht als je zwanger wilt worden
    Alle afvalstoffen die opgeslagen zitten in je vet worden dan vrij gelaten in je lichaam,wat niet is voor een kindje lijkt mij...
    Vreemd hoor clomid enz is er juist toch voor meiden waarbij het niet wil lukken?

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Whitesaber: Vanwege mijn PCOS is het belangrijk dat ik af val. Ik heb zoveel overgewicht dat mijn vet en eierstokken een grote hormoonfabriek is die alles in de war stuurt. Zodra ik een bepaald gewicht heb (bij de laatste thuisweging nog 5,8 kilo) gaat de GYN me helpen mijn eitjes 'een schop onder de kont' te geven. Kan er niks aan doen dat ik MOET afvallen, anders is er helemaal geen hulp voor mij!

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Mira ik hoop echt dat je toch 'gewoon' zwanger wordt meid!! Het is je van harte gegund!

Hier net even de calculator op zp gebruikt.. haha, hij zegt dat ik in actie moet schieten!

Eerste dag van je laatste menstruatie: 19 oktober 2011
    Een beetje vruchtbaar: 30 oktober 2011
    Vruchtbaar: 31 oktober 2011
    Erg vruchtbaar: 1 november 2011
    Eisprong: 2 november 2011

Innesteldag: 7 november 2011
    Vanaf hier kun je testen: 16 november 2011
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 26 juli 2012

Nu moet ik wel zeggen dat ik denk dat hij voor mij niet helemaal correct is. Ik denk dat mijn LF mijn vorige cyclus maar 12 dagen was geen 14.;) Dat zou dus komen op dit:
    Vruchtbaar: 2 november 2011
    Erg vruchtbaar: 3 november 2011
    Eisprong: 4 november 2011

Maar we zullen al een fond leggen, dat er niets mis kan gaan!!

Hoe zit het eigenlijk bij jullie dames? Zijn er nog die al hun ei tegenmoet gaan?

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Toekan: whooehahah! Ik moest het even checken hoor haha :D Op een of andere manier werkt je enthousiasme hier wel aanstekelijk. Mijn mannetje loopt meer dan tevreden rond haha.

@Mira: heel veel respect voor jou!
    Knap dat je zoveel in het werk stelt om jullie droom te verwezenlijken. Het moet vast heel zwaar zijn. Ik hoop dat dit harde werken straks heel snel wordt beloond meis!

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Lizzy: Thanks! Een positief bericht zoals die van jou is erg fijn op dit moment. Afvallen is heel erg zwaar voor mij. PCOS zorgt er bij mij ook voor dat ik makkelijk aan kom en moelijk af kan vallen :( Ach, daar moeten we dan maar even doorheen. Hopelijk dinsdag goed nieuws bij de diëtist, maar vermoed dat er erg weinig af is...

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Haha Lizzy, keep up the good work!;):D

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Mira: wie weet valt het allemaal mee meid. Maar ik kan me voorstellen dat het heel zwaar is. Je kan hier altijd je ei kwijt.
    Heb je wel eens meegeschreven op een afval-forum? Misschien zijn er dames die nog goede tips voor je zitten, en die zelf in een soortgelijke situatie zitten en dus ook weten waar ze het over hebben.

@Toekan: ik zou idd de hele week meepakken en niet te snel stoppen, al zal dat in jullie geval niet zo'n probleem zijn hi hi.
    In dat geval hebben we onze eisprong vermoedelijk rond dezelfde dag. Hoe gezellig is dat?!
    Ik houd er deze ronde overigens ook rekening mee dat ik een lf van 11 dagen heb en wij knuffelen gezellig een weekje door haha.

10. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ooh wat leuk!!! kunnen we elkaar lekker knettergek maken daarna:p:D

En neen, stoppen doen we hier niet:cool: enkel op de periode van mijn ongi, dat vind ik echt wansmakelijk dan, haha

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Meiden hier niet je "ei" kwijt raken hoor :D:D:p:p

Wel lekker van je af kletsen :)

ben lui van de kids die zijn geweest dit weekend, dus ga zo lekker naar bed voor een massage, en alles wat daarna komt :p

WELTRUSTEN!!!

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Oeee Kelly, geniet er van meid!:D:D:cool:

En inderdaad, je ei kwijt raken doen we hier liever niet!:p

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hahaha, een ei kwijt raken zou erg vervelend zijn :p

Ik ga naar bedje toe, morgen hopelijk een betere dag! Welterusten!!!

14. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Toekan: Wansmakelijk?? :D Leuk woord, die kende ik nog niet!
    Ga ik onthouden. Je mag helemaal gek maken hoor meid haha. Alleen voel ik redelijk snel na mijn ei als pms kwaaltjes en weet ik dat het niet gelukt is. Dus ik waarschuw je nu alvast dat er misschien een kans is dat ik dan niet zoveel meer meeklets.

@Kelly123: haha have fun meid!

Wat zullen die kerels van de dames op dit topic toch lopen opscheppen op hun werk deze week haha!

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    haha, nou veel ms klachten zijn toch gelijk aan zwangerschapkwaaltjes? wie weet denk jij dan doodleuk: nou dat was het weer voor deze rond en blijk je gewoon zwanger te zijn!:D

Ja ik ben een belgje he, wij hebben soms andere woordenschat:cool:

16. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Toekan: wel ja, is de verrassing des te groter :D

Hier nog een leuke link naar een site waar je alles in 1 oogopslag kunt zien, voor de ongeduldigen onder ons. Dan weet je direct welke dagen je in je agenda vrij moet houden..

Zwanger worden... | Wanneer gaat het eitje innestelen?

17. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0

Meiden paar dagen geleden ongesteld geworden, dus op naar ronde 13 en ik kan mij op mn eigen verjaardag neerzetten, de 21e.
    Zou toch leuk zijn :)
    Maar even op 26 dagen, want zoals jullie op mn ticker zien, is het een beetje een zooitje. Maar ja nu 26 dagen gehad en dat is wel een beetje mn gemiddelde, dus daar houden we het maar even op.
    Heel veel succes en we gaan voor roze!!!

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Welkom Zaterdag!
    En hopelijk is 13 jullie lucky number!

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Die site had ik ook al ontdekt Lizzy, maar ik vind voor de LF zp hier 'grondiger' haha, ik ben een controlefreak zeg maar:D

Welkom Zaterdag! Hopelijk wordt dat een verjaardag om nooit te vergeten!

Nou dames, ik ga even naar mijn ventje toe en daarna lekker onder de wol!

tot morgen!!

(en vergeet je mannetje niet tegen je aan te trekken hé:p)

20. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Goodnight ladies!

Deel Deze Pagina