Hier zitten we best op een raar punt, dochterlief ligt tot nu toe nog steeds op haar babykamer maar begint die nu echt te ontgroeien. We gaan deze week een start maken met het klussen op haar nieuwe kamertje. Dat moet echt al een beetje een meisjeskamer worden waar ze nog een jaartje of 10 mee vooruit kan. Ze krijgt een heel tof zelfgebouwd bed: een echte bedstee, met kastruimte er omheen. Heel leuk allemaal en ik heb veel zin om er mee aan de slag te gaan. maar dan is ze straks verhuisd naar haar nieuwe kamer en is de babykamer dus leeg. Lijkt me zo raar.......
Ik slik de pil al 4 jaar niet meer! Dus dan zou ik al lang naar de gyn kunnen Maar pas sinds juni voor t echt bezig! Hier kan je meestal snel terecht bij de gyn! Vorige keer al binnen 1 week! Ik denk dat we deze ronde nog afwachten en dat ik dan de huisarts bel! Dat zou dan half dec zijn! Verwacht dan in jan terecht te kunnen bij de gyn! Dank voor jullie lieve reacties, fijn!
Hoe zit dat met die maansteen, heb er al meer zijdelings naar horen verwijzen, maar heb geen idee wat het is / doet?
Waxientje: Sommige dames hebben een maansteen (ik heb er net een besteld ) en deze zou een gunstig effect hebben op je cyclus en helpen bij zwanger worden. Op de link die Liefkleintje voor mij neergezet heeft kan je info vinden over de werking van een maansteen. Ik denk dat ze het daar beter uitleggen dan dat ik kan
Hier ook een maansteen gehad al bij mijn andere 2 meiden en sinds ik die om had diezelde maand zwanger,, Nu ook om en nog steeds niet ongi.. Ik geloof tot nu toe erg in de maansteen
Ik ben zo bang dat het misgaat hier meiden... alle symptomen zijn weg! En heb erge ongesteldheids krampen
Maar in het begin heb je niet altijd 24/7 klachten toch. En kramp hoort ook bij het begin. Tenzij jij zegt, deze krampen zijn erger dan ongi krampen? Niet gelijk in paniek raken hè. Gewoon even lekker gaan bank hangen ofzo en kijken of de klachten blijven of verergeren.. Of dat je straks denkt, eigenlijk viel het best mee.
Gaat de goede kant op. Maar voel me nog wel een beetje oma-achtig want ik ben nog wat kortademig en heb weinig energie. Het herstellen heeft natuurlijk tijd nodig.. alleen geduld is nooit mijn sterkste punt geweest.
het wordt hier nu langzaamaan rustiger he? iedereen door verhuist naar een nieuw forum? hoe zit het met de lijst? een dezer dagen nog nieuwe testers?
hey meiden, lang geleden dat ik nog iets gestuurd heb, maar ik lees nog elke dag mee. Ben nu 4 dagen overtijd en heb nog een test liggen van KV. Raden jullie aan om hem pas morgenvroeg te doen of is vandaag ook nog goed. Ik ben op van de zenuwen en bang voor teleurstelling. groetjes
hey vickske, ik zou hem morgen ochtend doen, dan kan je jezelf ook niet gek maken met een eventuele twijfeltest (of je urine wel of niet te veel verdund was..) succes!
Vickske, ik zou hem nu doen. Vanaf je NOD mag je op elk moment van de dag testen. jij bent daar nu 4 dagen voorbij. En bij het resultaat kan je dan lekker een avond balen/genieten ipv te gaan werken.. Rosa: goed dat het wat beter gaat meid! geef het wat tijd! Mira: een dikke knuffel meid! Ik zag je je al aanmelden bij het december topic... hopelijk heeft je ei nu snel zin om te springen. Je wacht er nu al lang genoeg op vind ik! Jessica: WOEHOEW!!!! proficiat! Meiden wat hebben we al een roze maand! (ik hoop dat dat volgende maand ook zo wordt) Sky: niet te snel in paniek slaan. Ik heb geen idee hoe het voelt om zwanger te zijn, maar ik dacht ook dat ongi-krampen een symptoom waren...