Hahahaha, ik lig hier dubbel!! Die lizzy en toekan, heerlijk! Jullie positivisme werkt aanstekelijk! Wij gaan er vnvd toch voor! Wel of geen hoofdpijn Had vnvd zo enorm veel afscheiding....lijkt een ei aan te komen. Al is mijn ovu test nog negatief. Ach...we gaan er gewoon voor! Mira, wil nog tegen jou zeggen dat ik respect heb voor je!! Super knap dat je gaat proberen af te vallen om jullie droom uit te kunnen laten komen! Heel veel succes!!!! Zaterdag, welkom!! Ik duim voor een mooi verjaardagscadeautje!!
@Mira jeetje meid Wat een gedoe Pco... Moet me er even in verdiepen zie het zo vaak op zp Hoop dat het afvallen een rond buikje zal betekenen Het is toch wat,afvallen om dikker te worden Even wat lol erbij ben zelf ook te zwaar heb dan geen pco maar wel heel wat problemen om zwanger te raken (Ziekte van crohn,kan alleen met clomid zwanger raken enz) Soms moet je wat gein er tussenin gooien anders trekken we het op een gegeven moment niet meer toch? @Toekan Vind belgjes heerlijke mensen! Belgie is mijn favo land
Hey meiden, ik kom me hier ook melden...zo laat op de avond... Om maar bij de stemming aan te sluiten: hier ongi en nu ff niet klussen, dus zo laat nog maar ff een berichtje. @ Mira: toi toi meid! Ik weet uitervaring dat t niet gemakkelijk is! @ toekan: jij noemt t wansmakelijk... Een vriend van me noemde het idee eraan al 'afgruwelijk'! Haha. Verder moet ik nog even teruglezen. Succes allemaal, en wel blijven genieten van t babietjes maken! Oh ja, kan iemand mij morgen op de lijst zetten, 21 nov, 5e ronde, 2e kindje? Ben er nog niet zo handig in... Sowwie...
Goedemorgen ladies! Wordt gezellig wat afgekletst hier. Moet zo nog een aantal paginas teruglezen. Inmiddels op dag 9 beland. Ongi is hier altijd snel voorbij dus het klussen is al begonnen. Nu eens zien wanneer mn ei dit keer komt. Ga nu ff vriend onder de douche vandaan sleuren want is al laat en moet er zelf ook nog onder! Fijne dag allemaal!
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e kindje 3e ronde) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - Toekan: (1e ronde, 1e kindje) 17 november (5 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (1 dame) - Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) 20 november (6 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) 21 november (6 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - barb (1e ronde, 1e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 3e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (0 dame) - 24 november (4 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) 25 november (1 dame) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) 26 november (0 dames) - 27 november (0 dames) - 28 november (3 dames) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - LadyT (6e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (3 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal aantal dames: 41 Zwanger, Ongesteld, 1 Vlinder, 4 MMM, 3 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Lijst weer goed aangepast!
Dames: Bedankt voor alle steun... Ik heb geen idee wat het is, wacht op de reactie van de verloskundigen hier. Afvallen gaat heel langzaam, maar hoop dat het voor 1 december goed is en we met de GYN kunnen afspreken voor behandeling. We wachten maar af
Goedemorgen allemaal!!! @Liefkleintje: Het is de bedoeling dat het positivisme aanstekelijk werkt! Ik wil alleen maar roze zien dit keer in de lijst! En hoe kan je dat anders doen dan iedereen aan te steken met een roze kijk op de wereld En een fondje leggen van soldaatjes kan nooit kwaad hoor @ Swissy: Afgruwelijk hahahahahah, die moet ik onthouden!! (en ook van harte welkom bij de pink lady's van november deel 2!) @Mira: ik heb ook al gemerkt dat je soms eventjes moet wachten op een antwoord in die topics. Maar ze antwoorden wel hoor, soms dan net met 3 tegelijk Hier is het nog eventje enkele dingen voor elkaar brengen. Dan vanavond naar een bijeenkomstje dat ik moet begeleiden en daarna, hop, vakantie! Dus vandaag blijf ik nog eventjes meekletsten hoor
Toekan: Ik wacht geduldig af hoor. Vind het vooral vervelend dat er nu nog meer verwarring bij komt, in plaats van meer duidelijkheid... Ach, een groot mysterie!
Goedemorgen pink lady's welkom "nieuwe" pink lady's Lekker uitgeslapen allemaal? En genoten van gisteravond? Hier wel hoor
Aha pink ladies dus! Dat had ik ff gemist maar vind het helemaal prima!!! Toekan je temp blijft aardig stabiel zeg!
Gek he? Het lijkt wel alsof er een dikke balk ligt die mijn temp tegenhoudt om boven die 36.7 uit te komen haha... tot ik mijn ei heb gehad.. Dan legt het die lat op 37... Maar laat ik nu net hopen dat dat nu niet zo gaat zijn maar dat ik een wandelend oventje wordt! Trouwens jij hebt ook zo een balk e, alleen zorgt die bij jou dat je niet lager gaat dan 36.3
ooh en die Pink Lady's. heb ik een paar dagen geleden aangehaald. gedachten zijn krachten, dus als we onszelf zo heel de tijd noemen, komt het wel vanzelf!
Hahaha ja die balkjes heb ik wel vaker alleen is temp vandaag wat hoger dan normaal maar ja. Het is pas dag 9. (heb wel eens lager dan 36,3 gezeten hoor ) Geen probleem think pink!!!
Mijn temp kaartje kunnen jullie niet zien die zit op me mobiel . Maar mijn temp is de ene dag 36.8 en dan weer 36.9, soms een paar dagen hetzelfde maar meestal wissel ik lekker af
Mijn tempkaartje is ook niet te zien, maar laagste temp was 35,5 (korte nacht en tijdens ongi) en de hoogste temp was 36,2 (vanmorgen, na een onrustige nacht, veel wakker geworden door mijn bloedingsmysterie ). Ik heb soms een paar dagen dat het stabiel rond de 36,0/36,1 blijft en tussendoor van die pieken (schijnt bij PCOS wel vaker voor te komen, een berglandschap ). Net op toilet geen rood meer gezien. Totale verwarring en kan eigenlijk aan niks anders denken dan "Wat is het???". Mss gewoon een tussentijdse bloeding? Ik heb het anders nooit gehad, maar mss is dat het gewoon wel. Argh, ik maak mezelf gek met vanalles
Hoi dames, Ik vroeg me af hoe het zit als je kort ongesteld bent geweest. Hoe het zit met je cyclus? IK heb alleen donderdag heel klein beetje gebloed na het sporten en vrijdag klein beetje. Voor de rest beetje bruin, dit heb ik nog nooit gehad hoor trouwens. Krijg je dan ook eerder je ei? En is je nod dan ook eerder?
Goodmorning ladies! Wat zijn jullie al actief vandaag zeg haha. Hier een rutig nachtje gehad, maar dat mocht ook wel even. @My Faith: volgens mij heeft het aantal dagen geen invloed op je cyclus. Althans, toen ik het 8 a9 dagen was had ik een cyclus van 28 en nu met 3 dagen ook. Maar ik zou het voor de zekerheid wel een beetje in de gaten houden. @Mira: heb je reactie? @Swissy: welkom! Ik hoop dat je van roze houdt haha
Uhm oke vind maar vreemd ben al langer dan een jaar van de pil af. En normaal bloed ik hevig, nu wel buikkrampjes lichtelijke. En gisteren en vandaag alleen maar bruinverlies. Normaal krijg je dat bruinverlies alleen in begin toch? Niet als je al een klein beetje gebloed heb.