sky, knuffel meid!!! En hopelijk is het gewoon een bloeding omdat je baarmoeder nu beter doorbloedt is. Of ben je echt hard aan het bloeden? En waardoor zou je het gejinx'ed hebben? Dat moet je niet denken hoor! Ik weet dat het heel moeilijk klinkt nu, maar als de natuur er zo over beslist, zal er iets niet oke geweest zijn met het beebje. En dan toch beter nu dan binnen 3 maanden... KNUFFEL!!!!!!
Sky: Wat vreselijk. Ik hoop dat de bloeding minimaal is en het toch nog goed gaat komen. Knuffel meid!
Sky! Weet je zeker dat het helemaal mis is? Sowieso sterkte... met het verlies dan wel de onzekerheid. edit: en je hebt het echt niet gejinxed... het gaat zoals het gaat. Een kleine regelt zich helemaal zelf, daar kun jij geen invloed op uitoefenen op die manier. Het enige wat je kan doen om te helpen is gezond leven. Is het leven van een baby niet gezond, dan wil de natuur ook liever dat je meer ellende bespaart wordt... in die zin, gelukkig maar! Al blijft het gevoel nog steeds verschrikkelijk omdat je zo graag gezond leven wenst.
@ sky sterkte hopelijk valt het allemaal mee !! hier nog geen bloed te bekennen vorige maand was ik zelfs op dag 24 al ongie geworden maar goed dat zeg niks!! heb wel ongiebuikkrampen dus denk dat er wel aan gaat komen heb nu alleen al 1.5 week zere borsten en dat heb ik normaal nooit gehad !! ik zie het wel als ik overtijd loop dan pas ga ik testen eerder niet!!
Spannend, ga heel hard duimen voor je!!! En een beetje extra HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
dank je wel ik ga me best doen maar als het deze maand echt niet gelukt is dan ben ik er helemaal klaar mee!! dan eet ik mijn schoen op dan zie ik het vanzelf wel en dan geen gestress meer!!
Ah Sky.... Wat erg voor je..dikke knuffel! Hier denk ik dat mijn ongi weer stipt op tijd in aantocht is, de 'voortekenen' zijn er alweer...dus ik denk dat ik morgen ook op rood moet.
@Sky oh nee!!!! Balen zeg... Heel veel sterkte... Dikke knuffel @Gesina ik ga voor jou duimen dat jij je schoen niet hoeft op te eten...
@ Sky sterkte! Gisteravond niet getest, wil nog heel even wachten. Heb er op zich wel een goed gevoel over Zijn er nog meiden die vandaag ongesteld zijn geworden of een hele mooie posi test hadden?
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (6 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) -Rosa5 (1e ronde, 5e kindje) helaas een * geworden - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) 17 november (8 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - Sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - SannekevW (3e ronde, 3e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) - Girly81 (9e ronde, 1e kindje) 18 november (4 dames) - LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Princess79 - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) 19 november (6 dames) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) - Childwish (3e ronde, 2e kindje) - Milly123 (4e ronde, 1e kindje) - Kayke (4e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (2e ronde, 1e kindje) 20 november (9 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) -Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) - Itsme82 (8e ronde, 1e kindje) - Lysette (1e ronde, 2e kindje) - Daphne26786 (2e ronde, 1e kindje) 21 november (7 dames) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) -Barb (1e ronde, 1e kindje) - Zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) - druppel (1e ronde, 2e kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) 22 november (5 dames) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) - LieveMama28 (6e ronde, 2e kindje) -Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Mmuisje (6e ronde, 2e kindje) - Steffie1904 (2e ronde, 1e kindje ) 23 november (5 dames) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) - Suusjelove (13de ronde, 1e kindje) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - Pabbels (14e ronde, 2e kindje) - Tinkerbell26 (4e ronde, 2e kindje) 24 november (10 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) - Muppet83 (2e ronde, 1e kindje) - Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) - Sky (1e ronde, 2e kindje) -Toekan (1e ronde, 1e kindje) - Nuage (48e ronde, 2e ronde, partiele mola zwangerschap 1e kindje) - mamavz (22e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) 25 november (4 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) -jazz1979 (3e ronde, 2e kindje) 26 november (6 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (3e ronde, 1e kindje) - kinderwens1983 (1e kindje, ronde 12) - Jessica3 (1e ronde, 1e kindje) -N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) - Happy80 (4e ronde, 2e kindje) 27 november (3 dames) - Mukje (7e ronde 2e kindje) - Nanette77 (? ronde, 2e kindje) - Sas1979 (7e ronde, 4e kindje) 28 november (1 dame) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (4 dames) - Gesina (8e ronde,1e kindje) -Twis88 (2e ronde, 1e kindje) - merelrosie (1e ronde, 3e kindje) - zomerrr (... ronde na 3MK, 1e kindje) 30 november (7 dames) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) - Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje (3e ronde, 1e kindje) - Waxientje, (telt maar geen rondes..., 2e kindje) - Shushi82 (14e ronde, 1e kindje) - Tommatje (1e ronde na MA, 1e kindje) 1 december (2 dames) - LadyT (6e ronde 2 mk's in totaal, 1e kindje) - EnjoyLife (4e ronde, 1e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Charmedknorrie (1e ronde, 2e kindje) Totaal aantal dames: 89 21 Zwanger, 39 Ongesteld, 2 Vlinders, 7 MMM, 4 Cyclus van slag, 5 Negatieve testen, 1 Twijfeltest Shushi82 op rood gezet
hier nog geen ongi maar wil nog steeds niet testen wha hoe hou ik het vol .. ik weet nog goed dat ik bij allebij de meiden gelijk zo beroerd was en nu nergens last van dus ja heb gewoon een gevoel dat er binnenkort weer ongi is al vaker meegemaakt .. maandag testen we als dan de pngi er nog niet is
woezelpip: hoe hou je het vol? Ik zou in jou plek al lang getest hebben. Ik begrijp wel dat je wil wachten omdat je het gevoel hebt dat je ongi gaat worden, maar als je van de stelling uitgaat dat je ongi word wanneer je getest hebt, zou ik juist snel testen; hoe sneller je ongi er dan is, hoe sneller je de volgende ronde in kan. En als hij positief is: zo veel te beter!