Zo wat hangt er hier een roze fibe hahahaha! Goed dat is positief ik was al zo positief door jullie word dat alleen maar sterker hahaha!
De huisarts had ook al gezegd dat de ibu geen kwaad kon, maar toen de gyn het zei was het voor mij pas goed Lizzy, ik verwacht mijn ei rond het weekend! Maar al begonnen met klussen hoor! Hihi! Ik ga lekker naar bed! Tot morgen meiden!
zo nog even last minute, hoewel jullie volgens mij allemaal al slapen! Ik ben blij want man is vandaag aangenomen bij nieuwe baan!!! 2,5 jaar ziektewet ivm hernia (operatie & revalidatie) en nu was hij sinds een aantal weken ah solliciteren. Nr 2 hadden we maar even op een laag pitje gezet, we wilden toch graag eerst wat meer (financiële) zekerheid. Morgen contract tekenen en per 1 dec kan hij beginnen! Ben zo blij! Het is hem zoooo gegund! Feestje bouwen hier, we kunnen gerust voor een nr 2 gaan nu!
@jeskejes, gaat t al wat beter? Hoop dat t nare gevoel weg is inmiddels! Knuffel! @ toekan, enjoy de vakantie! Onze eerste is ook in de vakantie verwekt, haha... In de Zwitserse bergen, vandaar mijn naam... @ whitesaber, we duimen voor nr 4 en dan poging 1 meteen raak, oké? @ alle anderen, laten we voor t roze-record gaan! Komt m'n mannetje vanavond thuis: schat, ik ga nog even de buren helpen bij t klussen! Whaha! Ik kwam ff niet meer bij! Als je dat maar laat !! Hihi En... Is t niet Aerosmith...? PINK, is my favorite color !! Pink it is! Lfs en trusten! Oh, we gaan voor onze tweede...in de lijst staat derde... Wil iemand et veranderen? Of iemand helderziend...en worden het er twee?
@Zaterdag: gefeliciteerd!! Wat heerlijk voor jullie! Huppatee nog meer positiviteit op het topic haha. @Liefkleintje: wederom plezier vannacht hi hi. @Jeskejes: hoe is het nu? Gaat het al wat beter? @Swissy: "klussen bij de buren" krijgt ineens een hele andere betekenis ja Het nummer is inderdaad van Aerosmith, de tekst in mijn handtekening de eerste zin van het nummer. Ik heb niets met roze maar in dit geval maak ik graag een uitzondering Slaap lekker meiden!
He ff snel vanuit mn bedje op foon. Nja t gaat. De steken.blijven aanhouden. Ibu ingenomen maar helpt nog niet. Kijken hoe de nacht gaat. Lief voor t vragen. Trusten.
Jeskejes: Wat vervelend meid (zacht uitgedrukt!). Hopelijk gaat het binnenkort toch snel beter met je. Beterschap meid! Vanmorgen weer temp genomen en die ik 0,3 graden gestegen sinds gisteren, dus dat bloeden (wat uiteindelijk eenmalig bleek) is mss wel mijn eisprong geweest. Zo snel had ik die niet verwacht (dat zou dan een cyclus van 31 dagen opleveren ). Dus over 2 weken zien we wel of het mijn eisprong was of toch een trucje van mijn PCOS om mij te verwarren...
goedemorgen dames, Ik was van het weekend niet thuis vandaar mijn totale aanwezigheid Nou hier het weekend mijn eisprong als het goed is, druk aan het klussen en het beste maar hopen. Mijn manlief is vanaf morgen tot vrijdag op locatie en dan voor 3/4 weken de hele week en alleen de weekends thuis, maar gelukkig deze maand wel een reele kans Iedereen op roze gefeliciteerd Ik zal straks even terug lezen. mijn banner staat niet helemaal op de juiste dag, maar dat komt omdat mijn lf 16 dagen is ipv 14. Laatste menstruatie:23 oktober 2011 Cyclusduur:28 dagen Meest vruchtbare dag:4 november 2011 Eisprong dag:5 november 2011 Innesteldag:10 november 2011 Positieve bloedtest mogelijk 15 november 2011 Positieve thuistest mogelijk19 november 2011
@Jeskejes; he verdorie meid!! Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Ga je de ha bellen als je het niet meer trekt? @Mira: hmmm dat zou natuurlijk kunnen. Dan kort je cyclus gewoon met de helft in! Goed nieuws toch? En dan ook direct graag roze
Welkom terug Marja! Ook een druk weekend voor de boeg dus! Wij hebben dezelfde NOD en kunnen gezellig samen afwachten. Overigens verbaast dat mij wel aangezien ik een lf van 14 dagen heb?
goeiemorgen meiden, bedankt voor de positiviteit, wij zijn uiteraard ook heel blij dat man weer aan de slag kan, na ruim 2 jaar thuis heb je het wel gehad. Zoon zijn luier zat vannacht blijkbaar niet goed, we konden om half 3 even een nieuw & schoon bed en pyjama regelen Nou ja daarna gelukkig weer lekker verder geslapen. Wel jammer van het uurtje, zoon is nu steeds een uur eerder wakker.
Eerste dag van je laatste menstruatie: 27 oktober 2011 Een beetje vruchtbaar: 4 november 2011 Vruchtbaar: 5 november 2011 Erg vruchtbaar: 6 november 2011 Eisprong: 7 november 2011 Innesteldag: 12 november 2011 Vanaf hier kun je testen: 21 november 2011 Vermoedelijke bevallingsdatum: 31 juli 2012
Lizzy: Zou wel fijn zijn als mijn cyclus korter zou zijn, maar hadden het niet verwacht, dus pas gisteren voor het eerst geklust. Hopelijk niet te laat als dit werkelijk mijn ei was...
Goedemorgen meiden, ik heb even een vraag aan de temperatuur dames... vanaf 19 okt loopt mijn temp 36.8 - 36.9 - 36.8 - 36.8 - 36.8 - 36.9 - 36.9 - 36.9 - 36.8 - 36.8 - 36.9 - 36.9 - 36.9 - 36.7 En ja vanmorgen ineens 36.7 (iemand een idee of dit iets betekend?) Heb ik mijn ei al gemist? NEE TOCH???????????????
Kelly je ei moet nog komen hoor. En zou zelfs nog 1 deze dagen kunnen zijn. Lekker blijven doorklussen
Gelukkig ik schrok al Zoveel verstand heb ik er niet van, maar dacht dat je temp daalt toch als je eisprong geweest is??
Je temp is redelijk gelijk gebleven tot nu toe. Je temp zou eventueel kunnen zakken net voor je eisprong en daarna gaan stijgen. Pas na een stijging zou je kunnen zeggen dat je ei geweest is. Denk dat jouw temp boven de 37 uitkomt als je ei geweest is.