Jeetje als ik zo lees wat jullie allemaal doen/gebruiken dan ben ik echt een groentje Ook snap ik niks van DPO en CD en LF Heb me er blijkbaar nooit mee beziggehouden hoe mijn lichaam in elkaar zit (of nooit geen goede voorlichting gehad )
DPO= days past ovulation Cd= cyclusdag (vermoed ik) LF: luteale fase (aantal dagen na je eisprong) haha ik heb het ook allemaal maar pas een 3 weken geleden geleerd hoor
Klopt helemaal Ik draai hier al wat langer mee, maar moest in het begin ook erg goed nadenken wat alle afkortinge nu precies waren. Ik geloof dat er ergens een topic is met veel voorkomende afkortingen hier op het forum. Geen idee meer hoe het heet, maar heb die toen een keer gelezen, erg verhelderend
Ik heb een soort van kalender gevonden voor op mijn telefoon waar ik nu alles bij kan houden, en nog in het Nederlands ook dus helemaal happy ohnee blij
Hi! Goh een dagje niet kijken en alweer een paar pagina's volgekletst door jullie! Haha! Idd een paar bekende namen! Helaas, hopelijk veel rose deze maand! Go july babys!! Ik temp ook.. Wil inzicht krijgen in ovusticks en ei.. Mijn intrepetatie blijkt te kloppen.... Ik werk ontegelmatig waardoor het erg lastig is om op hetzelfde tijdstip te tempen, maar doe mijn best! Uhh.. Tarwekiemolie?? Vertel?!
zijn een soort capsules te kopen bij het kv. Helpen om de weerstand te verhogen EN om een innesteling vlotter te laten verlopen best een handig weetje dus
NOD-lijst 16 tot 30 november 16 November (0 dames) - 17 November (4 dames) - debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - toekan: (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - angel77 (2e ronde, 2e kindje) 18 November (0 dames) - 19 November (0 dames) - 20 November (1 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) 21 November (1 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) 22 November (0 dames) - 23 November (0 dames) - 24 november (0 dames) - 25 November (0 dames) - 26 November (0 dames) - 27 November (0 dames) - 28 November (1 dames) - Jez (ronde 8, 1e kindje) 29 November (0 dames) 30 November (0 dames) - Datumloos (1 dame) - Mira85 (ronde 4, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Totaal aantal dames: 8 dames Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest
hallo meiden, ik kom jullie ook vergezellen! na een even een tijdje hier weg geweest te zijn, ben ik toch weer van de partij. vandaag eindelijk ongesteld geworden, maar ik heb mijn NOD maar even gegokt, want daar is natuurlijk helemáál geen pijl op te trekken! ik hoop zo dat nu eindelijk eens raak mag zijn! en voor jullie ook natuurlijk! succes allemaal!
Welkom Jez! Op naar roze!! Tarwekiem capsules slik je 3x per dag! Ik ben er gisteren mee begonnen! Ben benieuwd of het effect heeft! Las wel dat je er mee moest stoppen, zodra je zwanger bent..... Maar dat is een zorg voor later! Eerst maar eens zwanger zien te worden toch!
Welkom Jez! Liefkleintje 3 keer per dag???? Zo dat zal lekker in de kosten lopen dan.... En wat doet dit dan met je lichaam??
Ja, 3x per dag! Al ben ik hem vanavond vergeten We gaan er gewoon vanuit dat we allemaal binnen 1 of 2 maanden zwanger zijn met die capsules! Dan vallen de kosten mee Geen idee wat het precies doet! Het is sowieso weerstandverhogend en zorgt voor een betere doorbloeding! Dat zou ook weer zorgen voor een betere innesteling!
Hoi dames Zou iemand mij er ook bij willen zetten? 3e ronde 1e kindje , nod 16 nov. bedankt alvast , en iedereen succes deze ronde!!!!!!!
NOD-lijst 16 tot 30 november 16 November (1 dame) -Jetta30 (3e ronde 1e kindje) 17 November (4 dames) - debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - toekan: (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - angel77 (2e ronde, 2e kindje) 18 November (0 dames) - 19 November (0 dames) - 20 November (1 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) 21 November (1 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) 22 November (0 dames) - 23 November (0 dames) - 24 november (0 dames) - 25 November (0 dames) - 26 November (0 dames) - 27 November (0 dames) - 28 November (1 dames) - Jez (ronde 8, 1e kindje) 29 November (0 dames) 30 November (0 dames) - Datumloos (1 dame) - Mira85 (ronde 4, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Totaal aantal dames: 9 dames Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest
balen Jetta, ik las het net in het andere topic! Maar heel welkom! Hier gaan we het nu ook gezellig maken tot de nod's en dan is iedereen gewoon lekker zwanger!