Lizzy: Dat hoop ik ook! Positiviteit haal ik echt van hier, familie en manlief. Kan soms een behoorlijke doemdenker zijn Wij gaan ons klaar maken om naar bed te gaan. Weer een avondje klussen Tot morgen!
Denk toch vandag me ei gehad te hebbem had daarna net steed een beetje buikpijn en toen in ene links een hele felle steek! Nou zo nog even klussen en dan maar wer op het wachtbankje! Las van iemand dat haar moeder een hersenbloeding heeft gehad, heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal mee valt! Liefs en dikke knuffel mamaavnd
He roosje, ik ook ronde 13 en nod dagje later, de 21e toevallig! En ook 2e kindje, echt grappig. Hoe oud is je eerste nu? En heb je er toen lang over gedaan om zwanger te worden of niet?
Goedemorgen dames, Lekker geklust , ik voel al lichtelijk buikpijn dat is van me ei. Dus ik denk dat ie wel iets eerder komt. Dat vind ik helemaal niet erg, voor de zekerheid straks ovu testje halen.
MamavD: Op de wachtbank dan maar Faith: Hopelijk wat eerder je ei dan Gisteren weer geklust, aangezien we die waarschuwing hebben gekregen op zondag Vanmorgen weer temp genomen, was 36,4, dus nog steeds 'hoog' vergeleken met de eerste 17 dagen... Ik begin het steeds meer te geloven dat ik mijn ei al heb gehad, wat steekjes op maandag, gister en vandaag niks meer... We wachten af, ga nog ovutestjes doen om te kijken welke kant die op gaan (donker of licht) en blij natuurlijk tempen Ik ben benieuwd!!!
Goodmorning ladies Ik denk dat we allemaal een vroege eisprong hebben deze maand..ik voel ook al wat gerommel in mijn buik. Spannend hoor! Eerder je eisprong is natuurlijk ook eerder testen hi hi @Jeskejes: heb je een beetje kunnen slapen meid?
Ja voor mij ook wel erg snel maar ik weet hoe die buikpijn voelt. En heb ook maar 1 dag echt gebloed, de rest was alleen beetje bruin. Nog nooit gehad en wat eerder wel ik krijg al heel snel buikpijn na me ongi.
Mijn ei komt 2 dagen eerder als die van jou en mijn lf duurt 2 dagen langer, dus komen dan alsnog op hetzelfde uit spannend samen wachten. Laatste maanden, als mijn ei kwam steeds 14 dagen erbij opgeteld en dan kwam er niks dus kreeg ik hoop en dan toch op de 16e dag mijn ongi, dus daardoor weet ik dat mijn lf 16 dagen duurt. Heb mijn cyclus daarop aangepast zodat het (als het goed is ) nu wel klopt.
Goedemorgen dames! Hier zet FF al een kruis neer! Veel te vroeg voor mijn doen (normaal tussen dag 14-18) Maar ja het is een twijfel kruis dus zal vast wel verplaatst worden. Jeskejes: sterkte hoor! Mira: dat zal wel fijn zijn dan als je ei geweest is Lizzy: ook al een vroeg ei in de aantocht hihihi
vrijdag mijn meest vruchtbare dag als het goed is, gelukkig komt mijn vriend dan thuis van locatie. Kunnen we meteen aan de slag .
Nou meiden wat grappig dat het bij iedereen ineens zo snel lijkt te gaan! En dan straks massaal op de wachtbank Hou je een plekje voor ons vrij MamavanD? @Marja: idd een leuk voouitzicht! Bij jou is het dus niet de bedoeling dat je eisprong er eerder is. Hebben jullie ook zo'n last van de wintertijd? Ik kom mijn bed niet uit en heb geen zin om de deur uit te gaan. Nou ja, nog 5 weken werken en dan een maand vakantie, een heerlijk vooruitzicht!! Hopelijk zit ik dan kotsmisselijk op de bank ha ha
Yasmin: Ja en nee. Ja, want mijn cyclus zou dan een heel stuk korter zijn en nee, want dit hadden we niet verwacht en we hebben dan ook pas gisteren en eergisteren voor het eerst geklust... Dus ik hoop dat het eitje net iets later gesprongen is, maandag ofzo, ipv die zondag met het bloedverlies, dan maken we nog iets meer kans Ik heb mijn tempkaartje tot nu toe bij mijn foto's gezet, mapje 'zwanger worden'. Zou er iemand willen kijken en mijn kunnen vertellen wat zij denkt. De laatste dip is van zondag en toen had ik dat bloedverlies, daarna hogere temp... Dan moet ei eigenlijk wel geweest zijn toch? Menstruatiekalender is namelijk alleen om bij te houden en die zet zelf geen kruis om een eisprong aan te geven (rood vlak is de lengte van mijn ongi, groene vlak zou mijn vermoedelijke eisprong zijn als de cyclus de verwachtte 76 dagen zou zijn). Alvast bedankt!
Lizzy: Geen last van eigenlijk. Krijg wel eerder slaap en honger, maar verder niet. Ik ben er 's morgens eigenlijk eerder uit dan ik van mezelf gewend ben. Dat is dan wel weer een voordeeltje, want ik ben een echt avondmens (normaal gesproken ) en kan in de ochtend makkelijk blijven liggen, maar nu niet echt. Wordt ook veel wakker de laatste paar dagen, vreselijk!!! Van die hazenslaapjes
@Mira ja als ik het zo zie zou ik ook denken dat je ei zondag geweest is. Weet je wat je temp normaal gesproken is na je ei? Mss dat er nog een stijging zal komen waardoor je ei later is....
Yasmin: Dit is mijn eerste ronde waarin ik temp, vandaar ook geen vergelijkingsmateriaal qua temp ofzo De tekenen gaan er steeds meer zijn dat mijn ei al is geweest... Oow ik hoop zo dat we niet te laat zijn geweest met klussen, maar ik vrees het ergste
In dat geval kan het zelfs zo zijn dat je temp nog meer omhoog moet gaan voordat je je ei hebt!! Temp gewoon door elke dag braaf op hetzelfde tijdstip en probeer te blijven klussen. Hier lijkt ei ook geweest te zijn aan de hand van temp maar zelf geloof ik niet dat het zo is dus ja geef de hoop niet op!!!
Goedemorgen Pink Lady's Hier geloof ik nog geen "ei" geweest, vanmorgen temp weer 36.9. We blijven gewoon klussen. Als ik ook uit ga van een cyclus van 33 dagen (cyclus van slag) dan komt mijn "ei" zondag, en als ik uit ga van mijn "normale" cyclus van 28 dagen dan had ik mijn "ei" gisteren. Maar denk dat ik weer naar de 33 dagen ga, en mijn cyclus dus nog steeds van slag is......... Dus de hele week gewoon lekker klussen Jeskejes, hoe is het nu met jouw? En met je moeder natuurlijk?
Yasmin: Ik heb een wekker gezet om te tempen, moet ik er niet uit kan ik daarna nog ff blijven liggen Dus hetzelfde tijdstip komt helemaal goed. Wilde toch al door blijven tempen, gewoon om te kijken wat het doet, maar het kan dus ook dat ik mijn ei nog moet hebben en het alleen een tempverhoging is. We blijven klussen
Meiden, een vraag over je "ei". Sommige van jullie weten wanneer je je ei sprong hebt want je voelt 'm..... Wat voel je dan precies? Ik heb nu flinke steekjes in me rechter onderbuik (ongeveer die richting) en af en toe een steekje in me linker onderrug WAT IS DIT NU WEER DAN???