Nee bij mij is het beter dat mijn ei idd gewoon op de juiste dag komt, anders zijn we te laat. Maar wel spannend hoor, ik hoop dat het raak is voor ons allemaal.
Morguh dames. Ik heb een kop alsof ik gezopen heb. Moe en suf. Onrustig geslapen. Net Materiaal besteld voor bestellingen van ma dr winkel, moeten nog voor vrijdag af. We ryden zo naar t zh. Met ma gaat t wel. Ze had een rustige nacht gehad en hoefde geen morfine meer. Vandaag hopen we meer te horen. Ik las snel iets over vroege en snelle eieren...klussen dames!!! Mijn ei duurt nog we, hebben Vrijdag 11-11 afspraak gyn.
Jeskejes: Fijn dat de morfine al weg is. Hopelijk herstelt ze verder snel. Ik wist niet dat je naar de GYN zou gaan, alvast succes daarvoor, want ik ga het vergeten tegen die tijd te doen! Net mijn ontbijt achter de kiezen (kan dat niet meteen als ik waker ben, moet echt 1 uur wachten, anders voel ik me echt beroerd van het eten). Nu even kijken wat ik in huis ga doen en dan nog naar de markt lopen, lekker in beweging en ondertussen tussen alle spullen neuzen
Marja, toch nog even een vraag. Want misschien zit ik gewoon helemaal mis en doe ik het al maanden verkeerd hi hi. Ik verwacht mijn eisprong in principe vrijdag, jij verwacht jouw eisprong zaterdag toch? Als mijn lf 14 dagen is en ik mijn nod op 19/11 heb, is jouw NOD dan niet op 21 of 22/11? Sorry dat ik zo doorvraag maar ik word dan angstig dat ik al maanden verkeerd gok ha ha. @Kelly: Het verschilt echt enorm per maand. Soms voel ik niets, soms krampen zoals bij menstruatiepijn en dan op een gegeven moment voel je dat weg trekken en is het over. Vaak steekjes en prikken onder in. Maar ik moet toegeven dat ik het duidelijker leek te voelen toen ik er nog niet op lette, nu lijk ik alles te voelen. Wat ik wel heel opvallend vind is dat ik vaak 3 a 4 dagen na het moment waarop ik mijn eisprong ljik te hebben, een paar felle steken en krampen heb. We klussen daarom door tot dat moment deze maand, misschien is dat mijn eisprong wel en is wat ik daarvoor voel gewoon de aanloop naar mijn eisprong. Dan loop ik nu al maanden mijn "echte eisprong" mis. Ik zou dan een lf van 11 dagen hebben. Misschien zo mijn banner even aanpassen
Goedemorgen meiden, @Jeskejes: Fijn dat het redelijk gaat met je moeder, veel sterkte vandaag weer met je mams.. Hier lijkt mn ei ook al geweest, jeeeeeeeeeej lekker een weekje eerder. Mja ik juich nog niet te vroeg, eerst maar deze hoge temp houden
OH jee, ik denk weer rug pijn te gaan krijgen :x:x. Vorige maand ook gehad en dat was geen pretje. Duurde wel denk 3 weken . Toen begon het volgens mijn ook opeens uit het niets en zo'n week na me ongi..... IK HOOP HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Eisprong denk dat ik het al gehad heb,heb geen flauw idee Wacht nu op dat telefoontje (onderzoek clomid) Dus laat deze maand maar lekker voorbij gaan Heb toch al Beeb-Maak-Vakantie @Eisprong voelen: Nou,ik voel mijn eisprong ook en moet je zeggen als ik er niet op bedacht ben,dan merk ik het niet eens Je voelt een groeiende pijn (nou ja niet zo zeurend als ongi) en op een gegeven moment een plop @Lizzy Als je precies weet wanneer je eisprong is kan je het eigenlijk alleen maar berekenen Ik zou als ik jou was om de dag klussen en dan de hele cyclus door als je niet weet wanneer je ei is Of je gaat je afscheiding checken een paar dagen na je ongi als het doorzichtig is en je kan er draden van trekken dan ben je vruchtbaar
Betreft eisprong voelen; De gyn zei tegen mij dat sommige vrouwen het duidelijk kunnen voelen maar dat een groot deel van de vrouwen de rijping van het eitje voelt. Overigens moet ik toegevn dat ik noit wat gevoelt heb tot na mijn eerste mk! sindsdien voel ik hem wel. k weet niet of het me ei is of de rijping ervan! Ik had nou maandag en dinsdag ontzettend terkkerig gevoel en lage rugpijn! Gister had ik dus heel duielijk een hele felle steek in mijn linker onderbuik! Vremoed dan ook dat dat mijn ei geweest is! Overigens had ik deze ronde iets heel vreemds. Maandag avond toen wij gingen klussen had ik ontiegelijke pijn! Echt niet normaal dit heb ik nog nooit eerder gehad!? Nou maar afwcahten of dat iets betekend of niet! We zullen zien! Ik heb nu echt mega hoofdpijn, dus misschien waren de afgelopen twee dagen niet mijn eislrng maar de rijping van mijn ei! fwcahten dus. Vanavond nog even klussen en dan zulle we zien! Vorige 2 maanden heb ik getempt maar ben daar mee gestopt vond dit zoveel spanning geven! Dus daarna toch maar niet meer getempt! We zien wel. dit is de berekening vorige maand zat daar 1 dag verschil in! Als ik idd gister mijn ei gehad heb dan zit daar nu dus weer 1 dag verschil in! Nou ik ben beniuwd wat deze maand zal brengen! Eerste dag van je laatste menstruatie: 20oktober Een beetje vruchtbaar: 30oktober Vruchtbaar: 31oktober Erg vruchtbaar: 1november Eisprong: 2november Innesteldag: 7november Vanaf hier kun je testen: 16november Vermoedelijke bevallingsdatum: 26 juli 2012 En ik zal nog wel een plekje vrijhouden hoor dames op het wachtbankje!? liefs mamavand
Goedemorgen allemaal! Normaal gesproken zit ik nooit op dit tijdstip op t forum, maar ben thuis van het werk. T is een papadag, maar papa ligt ziek op bed, dus heb ik vrij genomen en heb nu dus lekker een mamadag. De grote vent is een taart van klei aan het maken, dus ik snel even bijlezen... Wat zijn er veel dames aan het tempen! Doe ik niet, lijkt me ook een heel gedoe. Ik ga er altijd van uit dat m'n ei tussen dag 10 en 13 is. Klussen doen we dan in ieder geval tussen dag 9 en 14... Komend weekend gaat zoonlief lekker naar opa en oma en kunnen wij even tijd voor onszelf nemen Jeskejes, fijn dat het wat 'rustiger' is. Beterschap voor je ma en jij succes bij de Gyn.
@Whitesaber, MamavanD en Swissy: Bedankt voor het meedenken! Mijn ha heeft dat dus ook tegen mij gezegd, dat het vermoedelijk de rijping van het eitje is. Mooi knullig dan want ik dacht dus dat het na-pijn van de eisprong was (zelfs een topic over geopend haha). Daarom deze maand de klusmarathon met een week verlengd tot ik die felle steken heb gehad. Liever te veel dan te weinig. En ehm, even een vies praatje maar ehm.. als wij regelmatig seks hebben 's avonds, zie ik de volgende dag dat vruchtbare slijm niet meer zo goed doordat ik altijd nog wat "vocht" verlies.. Meer meiden hier last van?
Lizzy....heel herkenbaar!! Ik zei dat vd week nog tegen mijn vriend! Zoveel als ik de dag erna nog verlies....bah Ik dacht de eerste maanden ook rond dag 14 mijn eisprong te hebben, omdat ik bijna altijd een cyclus van 28 dgn heb. Zo naief was ik toen nog Nu ik ovu testen gebruik weet ik dat ik hem zeker niet voor dag 15 heb, soms zelfs pas dag 19!! De eerste maanden dus ook te vroeg gestopt met klussen! Deze maand willen we ook zeker doorgaan met klussen! Mis ik mijn ei zeker niet! Al denk ik dat ik hem vandaag of morgen heb....we gaan door!
Hye meiden, Ik kom hier ook mee kletsen. Van de week toch ongesteld geworden. Had voor mijn nod een positieve test in handen, heel raar allemaal. Nog nooit mee gemaakt, maar ja. We gaan voor de volgende ronde.
Heb even de lijst gekopieerd Heb me zelf er tussen gezet, 23 november NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - Toekan (1e ronde, 1e kindje) 17 november (5 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) 18 november (2 dames) - Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) -LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) --> ook maansteen? Maansteen meiden (bijhouden van..) 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) 20 november (7 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) 21 november (6 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - barb (1e ronde, 1e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (1 dame) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) 24 november (4 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) 25 november (3 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) 26 november (0 dames) - 27 november (1 dame) -Mukje (7e ronde 2e kindje) 28 november (4 dames) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - LadyT (6e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (5 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) -Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal aantal dames: 50 Zwanger, Ongesteld, 1 Vlinder, 4 MMM, 3 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest
@Liefkleintje: Dan ben ik niet enige gelukkig haha! Ik heb mijn banner nu maar aangepast en ga er vanuit dat ik volgende week mijn eisprong heb. Geeft in ieder geval motivatie om langer door te klussen. Ik heb ook wel ovu-testen gebruikt en die slaan altijd op dag 14/15 positief uit. Mijn ha zegt dat de piekt hoogstens zegt dat er een grote kans is dat je eisprong binnen 24-36 uur is. Het kan gerust later zijn. We proberen het gewoon een keertje zo @Esmeralda: welkom meid! Maar wat ontzettend jammer voor je! Wat een teleurstelling, heb je daarna nogmaals getest of ben je zeker dat je niet zwanger bent? Wil je dat ik je op de lijst toevoeg?
Dag meiden, mag ik me bij jullie toevoegen? Ben 24 jaar en nu voor de 5de ronde bezig voor ons eerste kindje. Ik doe nog niet aan ovutesten/temperaturen, maar denk wel te voelen 1 dezer dagen mn ei te hebben. Er beginnen nu wat lichte steekjes te komen links onder in m'n buik. We zijn dus druk aan het klussen! Kan iemand mij op het NOD-lijstje zetten? Ik heb mijn NOD 17 november en kan nu al niet wachten totdat we 2 weken verder zijn... Groetjes!
@Lizzy: Haha héél herkenbaar. Daarom vind ik het ook wel fijn dat ik temp, dan weet ik iig zeker wanneer mn ei is geweest.. @Esmeralda: Wat balen meis! Welkom hier, hopelijk gauw een plakbeeb voor jullie. @Sitalita: Ook welkom!
NOD -lijst 16 tot 30 november 16 november (4 dames) - Jetta30 (3e ronde 1e kindje) - Enas (3e ronde 3e kindje) - Meandor (6e ronde, 2e kindje) - Toekan (1e ronde, 1e kindje) 17 november (6 dames) - Debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - Liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (2e ronde, 2e kindje) - Vlindertjeee (?e ronde, ?e kindje) - sterre21 (5e ronde, 1e kindje) - Sitalita (5e ronde, 1e kindje) 18 november (2 dames) - Mama van C en M (1e ronde, 3e kindje) -LiittleOne (1e 'maansteen' ronde, 1e kindje) --> ook maansteen? Maansteen meiden (bijhouden van..) 19 november (3 dames) - Marja Poortman (4e ronde, 3e kindje) - Lizzy14 (12e ronde, 1e kindje) - Butterfly78 (4e ronde, 1e kindje) 20 november (7 dames) - Kelly1312 (3e ronde, 2e kindje) - Baby90 (1e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (2e ronde, 1e kindje) - Mejosje (5e ronde, 2e kindje) - Samba (3de ronde, 2de kindje) - Dromertje35 (4e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (13e ronde, 2e Kindje) 21 november (6 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) - LadyT (2e ronde na mk (5e totaal); 1e kindje) - barb (1e ronde, 1e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Swissy (5e ronde, 2e kindje) 22 november (3 dames) - Yasmin84 (2e ronde, 1e kindje) - Whitesaber (14de ronde, 2de kindje) - Moonymuppet (2de ronde, 1e kindje) 23 november (1 dame) - Esmeralda1984 (2de ronde, 3de kindje) 24 november (4 dames) - Woezelenpip1980 (2e ronde , 3 kindje) - My Faith (11e ronde, 2e kindje) - Linny24 (2e ronde 3e kindje) - Vickske (12e ronde, 2de kindje) 25 november (3 dames) - Moontje01 (1e kindje, 3e ronde na vmk, en na 2.5 jaar geen cyclus) - Vissertje84 (3e ronde, 2e kindje) - Within (3e ronde, 1e kindje) 26 november (0 dames) - 27 november (1 dame) -Mukje (7e ronde 2e kindje) 28 november (4 dames) - Jez (8e ronde, 1e kindje) - LadyT (6e ronde, 1e kindje) - N80 (8e ronde na MK, 1e kindje) - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29 november (0 dames) - 30 november (5 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) - Fokje (2e ronde, 3e kindje) - Jeskejes (ronde 12, 1e kindje) -Ape (ronde ??, 1e kindje) - 25Noortje, 3e ronde, 1e kindje) Datumloos (2 dames) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje)PCOS geconstateerd) - Lyanna (23e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal aantal dames: 51 Zwanger, Ongesteld, 1 Vlinder, 4 MMM, 3 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest __________________
Ik heb je toegevoegd Sitalita! En meiden welkom bij de Pink Ladies want daar gaan we voor @LeenElise: ik voel me zo'n geit af en toe haha. Als het nu raak is weet ik in ieder geval zeker dat ik al 5 maanden te vroeg ben gestopt haha.
Nou Lizzy, je bent met je "vieze praatje" dus duidelijk niet de enige Hier ook last van hoor!! Dat verhaal over "er draden van kunnen trekken" heb ik bij mezelf ook nog niet mogen ervaren . Teveel seks dan????????????????????????? hahaha Nieuwe meiden welkom op de PINK LADY'S CLUB
Hahaha!Teveel seks bestaat dat ook nog ?? Uitgelubbert,spierpijn hebbend en kreupel zal dat erbij horen? Dat komt me bekend voor namelijk