NOD-lijst 16 - 30 november 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mira85, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hahha maeiden wat een praat weer zeg.
    Nou hier ook af en toe het mannetje zijn zingeven endus de volgende dag spierpijn maar ik kan er nog welom lavhen hoor!!

2. Swissy

Swissy Actief lid

23 sep 2011
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, wat een praat inderdaad... maarja... het klopt wel! Haha!
    Hier loop ik 's ochtends ook nog wel eens leeg... en de rest van de dag dat je denkt 'yuchh'. En die spierpijn: ja, lekker, dan hebben we weer het gevoel dat we goed gesport hebben! :p
    Veel calorietjes verbranden!
    En verder over de standjes: ook op z'n hondjes zou erg effectief zijn: diepe inbreng van de zaadjes en dus meer kans dat 'de zwemmers het halen'.

Is het zo dat de meesten van ons 'alleen maar' op de vruchtbare dagen klussen, of dan juist vaker?
    Hier namelijk dat laatste (dus dan vaker), en iets bewuster. Dat vind ik op niet fijn van mezelf: dan zijn we lekker bezig en dan denk ik ineens 'laat deze raak zijn!'
    Herkenbaar of ben ik....??:)

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Wel nee! Je bent niet... ;)
    Ik had gisteren een giga K-dag met verdrietig nieuws en veel tranen. Eerst dacht ik; laat maar schieten deze ronde. Vervolgens heb ik toch aan mijn lief gevraagd of hij me wilde "troosten".
    Soms voel ik me schuldig maar ik kan er niets aan doen dat ik rond mijn eisprong meer zin heb. Ik kan wel veranderen dat we het daarna bijna niet doen. Dat is niet eerlijk ten opzicht van hem, en trouwens ook niet ten opzichte van mij :D

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Wij klussen wel regelmatig, maar soms ook dagen niet hoor.... Maar ik merk wel dat we beiden meer zin hebben in de "klus week". :D
    Maar ik denk ook als ik lig te wachten na de daad, zal het deze maand raak zijn?????? hihihi, je moet toch wat denken als je nog even blijft liggen :p

5. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

6. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo lieve meiden,

Ik wil me weer voorzichtig hier bij voegen! Wat hebben jullie lief gereageerd...! Heb zo nu en dan wat meegelezen, maar heb niet alles onthouden, mijn excuses!

Mijn hoofd is één grote wattenbol...en dat gisteren een vriendin vertelde (de tweede in twee weken tijd) dat ze 12 weken zwanger was helpt ook niet mee..

DUS; ik kan jullie vrolijke positivisme wel gebruiken!

Het bloeden is hier bijna over; dan wil ik een zw-test doen om te kijken of ik helemaal schoon ben en dan weer door met ovu-testjes... Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik weer een 'ei spot!

Ik ga vanaf nu weer proberen mee te lezen en te reageren...!

Liefs LadyT

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lizzy14 ik las t by t kaarsje branden. Meid das idd klote nieuws. Kan t niet anders zeggen. Veel sterkte meid.

Hier waarschijnlijk een verloren maand, heb absoluut geen zin om te klussen. Nu is mn ei nog niet onderweg maar ja.
    Blijven vannacht int zh mn pa & ik. Het is erger dan verwacht met mn moeder. Maar mn ma is een vechter, een taaie, niet kapot te krygen en komt er gewoon boven op. Dat moet!!!!! Maar dat t kritiek is weten we ook.
    Meiden ik moest ff mn verhaal kwijt. Lucht toch wel wat op om t van je af te tikken.

8. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    ...

verkeerde topic!:p lekker bezig

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Jeskejes: Dankjewel meis. Ik moet het nog even verwerken allemaal.
    Wat afschuwelijk dat het zo slecht gaat met je moeder. Heel veel sterkte en er staat hier een kaarsje voor jullie te branden.

@Esmeralda: heel verdrietig! Hopelijk mag het deze ronde weer raak zijn en gaat alles goed.
    En je bent niet brutaal hoor, dat is juist de bedoeling :D

@LadyT: fijn dat je er bent al kan ik me voorstellen dat het verdriet je heel hoog zit. Heb je je vriendin verteld van je miskraam of wil je dat liever voor jezelf houden?
    Ook voor jou hoop ik dat het deze ronde weer raak mag zijn en drie maal is scheepsrecht zeggen ze altijd toch?
    Neem je tijd!

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @jeskejes, jeetje wat een ellende dat het toch erger blijkt te zijn met je moeder!! maar vertrouw me, ze weten echt goed wat ze doen hoor op zo'n afdeling!! ik hoop dat er snel weer goed nieuws voor jullie komt! veel sterkte toegewenst we zullen duimen voor jullie! en 1 ding dat ei dat komt wel weer een keer hoor! dan kan een maandje extra er ook nog wel bij, eerst je moeder weer beter!

@ladyt welkom terug meis! we gaan er gewoon weer met goede moed voor! en met jou vele anderen!! rot voor je dat er nu net ook andere meiden in je omgeving zwanger zijn (ik weet wat je voelt, ik moet het ook dagelijks aanhoren) maar probeer je verstand op 0 te zetten en kom het gewoon hier van je af klagen!!! alles mag hier ;)
    en dan op naar een plakkertje voor jou!!!

@lizzy jee meid, nu jij ook al slecht nieuws... dat is niet zo mooi

meiden!! hangt het in de lucht ofzow! alleen maar slecht nieuws hier!! nou ik heb mijn (ook een hele grote) portie al gehad hoor voor dit jaar..(hoop ik)..dus stoppen nu hoor!

dan maar een digitale knuffel voor jullie pechvogels! (oh een echte knuffel voelt natuurlijk nog veel beter maarja.....)

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Jez:
    Sommige dingen heb je niet voor het kiezen helaas. Wij zitten nu in onze 7 magere jaren. Zijn nu bijna 6 jaar samen dus nog maar 1 mager jaar te gaan haha. Het kan alleen maar beter worden. En als je bedenkt dat je maar 1 dag tegelijk hoeft te overleven, valt het uiteindelijk wel mee.

Dus lieve ladies, mooie koppies omhoog en vertrouwen op al het moois wat nog komen gaat!! Het komt echt goed allemaal :D

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    LadyT, welkom terug. Vol goede moed er weer tegenaan. Maar rustig aan he!!

Jeskejes, jeetje dat bericht had ik helemaal niet verwacht zeg. Gelijk het kaarsje weer aangezet hoor voor jullie en je moeder. En blijf maar lekker van je afschrijven hier hoor, daar zijn wij ook voor.

Lizzy, heb ik wat over het hoofd gelezen? Of had ik al gereageerd op jouw? Kan me ff niet herinneren wat jouw slechte nieuws is/was :) shame on me!! KNUFFEL!!!

Wij zitten ook in de magere jaren, dec wordt het 6 jaar, maar die waren heel zwaar en we beginnen toch wel langzaamaan uit die zware jaren te klimmen... al worden die niet veel beter als je het nieuws hoort :x

13. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Nee hoor lieve Kelly, je hebt het niets gemist. Ik kom er nog op terug ok? Ik vond het niet gepast er iets over te zeggen na het slechte nieuws dat Jeskejes had gekregen over haar moeder.

Daarom zeg ik; one day at the time! ;)

14. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Lieve Jeskejes...Ik heb net even gericht terug gezocht wat er aan de hand is...meid wat naar!
    Heel veel sterkte met elkaar!!

Digitale knuffel van hier

15. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi dames,

@Jeskes klote zeg veel sterkte!

Ja we moeten hier op forum toch wel lekker positief blijven dat hebben we nodig!!!
    En hoopvol, op een roze maand!

Ik hoop het zo wil eigenlijk niet de MMM ik wacht er op.
    Maar mijn gevoel zegt dat ik gewoon dit jaar nog even af moet wachten.
    Vraag me niet waarom, hopelijk heeft mijn gevoel het goed.
    Wil trouwens wel graag even een echo om te kijken of het allemaal goed zit van binnen bij mij.

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Jeskejes.....wat heftig van je moeder!!! Is het wel een hersenbloeding? Of is het allemaal nog veel heftiger?

Heeeeeel erg veel sterkte! Ik duim voor je!!!

Lizzy, las jou verhaal in je eigen topic! Vreselijk!! Moet heel moeilijk zijn! Ook voor jou heel veel sterkte!!
    En meid.....ook jij mag toch hier vertellen waarom je je verdrietig voelt?!

17. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Liefkleintje: dankje meis, erg lief van je hoor!
    Ik wil het nog even wegstoppen, het zal nog wel echt genoeg worden. Ben er gewoon nog niet aan toe.

@iedereen:
    We hebben gisteren gehoord dat mijn moeder Alzheimer heeft. Dat hakt er behoorlijk in.
    Ik wil me nu voornamelijk concentreren op een positieve test. Verdrietig zijn kan ik nog lang genoeg.

Liefs

18. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    @Lizzy, ach jeejte wat een rot nieuws zeg.
    Ja daar schrik je van ken me voorstellen.
    Heel veel sterkte met verwerken van het nieuws.

En ja wat je zegt positieve test!
    Ik gun het je van harte!

19. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

:( omg jeetje wat een ellende overal zeg...
    Sterkte meid...

@Hier (ja komt nog meer bij...) manlief heeft middenoorontsteking en nu 41 gr koorts is nu naar de ha met een vriend...
    Hij gaat door de grond van de pijn...
    Joey wil daarom ook niet slapen,hij voelt wel dat er wat aan de hand is...

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Het is veel heftiger dan een hersenbloeding. Het gaat met pieken en dalen. Nu ging t gelukkig weer beter. Lieve meiden...dank je wel voor jullue steun. Doet me zo goed!!!! Think PINK and keep positive!!!!!!

Deel Deze Pagina