hoeveel kosten ze misschien? zo duur kan dat toch niet zijn.. hangt natuurlijk ook af, hoeveel er in een doosje zitten..
Ohh dames wat ben ik benieuwd naar morgen. Heb last van wat steekjes en verder heel erg veel afscheiding. Maar goed, dat zegt totaal niks, enige wat ik kan doen is afwachten
hey meiden, Mag ik bij jullie op het lijstje. ik za kort even ons verhaaltje vertellen. Wij zijn in aug 2008 gestopt met de pil, want wij zouden heel graag een kleintje ontvangen! Helaas duurde dit tot onze frustraties heel lang! In april 2010 is met 4 weken en 6 dagen te vroeg ons mannetje geboren! Omdat het bij ons mannetje zo lang duurde besloten wij in maart 2011 voor een tweede wondertje te gaan! Maar wij hadden nooit verwacht dat ik zo snel zwanger zou raken. Want ja in april bleek ik al zwanger helaas liep dit uit op een mk! En in mei had ik alweer een posi test! Wat waren wij blij, toen wij een dudielijke 10 weken echo hadden met een kloppend hartje! Dus vertelde we het aan de familie! Met 12 weken had ik een raar gevoel en niets bleek minder waar toen wij voor een echo gingen bleek ons kindje niet meer te leven. Ik droeg het al 2 weken dood bij me want de echos kwamen steed uit op 10 w en 1 dag of te wel 1 dag na de vorige echo is ons kndje overleden! Ik heb daar 2 curretages voor gehad binnen 6 dagen! Heel zwaar! Maar alles goed! Bleek na 2 weken dat het niet goed was het was een partiele mola zwangerschap! Oh wat was dat een klap. Elke week bloed prikken en hopen en bidden dat we geen chemo kuur zouden hoeven! Nou gelukkig bleek mijn waardes goed te dalen! Dus ik was ontzettend blij toen wij groen licht kregen! Afgelopen mand een zeer goed gevoel ik was begonnen met tempen! En dat ging goed! dus ik had zelfs 2 licht psoitieve testen! Maar doormidedl van bloedonderzoek is vastgesteld dat ik echt neit zwager ben! Wat was ik verdrietig gister, zo ongeloooflijek gehuild weer een maand dichter bij mijn uitgerekende datum! Zonder zwanger te zijn en met een lege buik! Dus wil ik heel graag hier op het bankje. Ik heb overigens er wel voor gekozen om te stoppen met tempen dat maakt me onzeker en dat wil ik niet! We gaan rustig aan verder en ik hoop dat ik zwanger ben voor me januari me uitgerekende datum voor ons meisje! Nou meiden ik zou heel graag op de lijst komen te staan voor 30 nov 3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje! Ik zet het expres zo ver weg want ik wil nu alleen testen als ik echt 1 week overtijd ben! Dus vandaar! Ik heb nu alleen nog maar roze slijm maar ga er wel vanuit dat ik vandaag ongie ga worden of morgen! nou lieve meiden ik hoop dat ik hier op het wachtbankje mee mag kletsen! Liefs mamavand
MamavanD: Ik heb je verhaal al eerder ergens gelezen (kan dat kloppen?) en blijf het een vreselijk verhaal vinden! Welkom hier, op naar een kleintje dat bij jullie mag blijven, knuffel!
Welkom nieuwe meiden! @Mamavand: Wat balen meis, had niet verwacht jou hier weer te zien.. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met tarwekiemolie! Heb ergens gelezen dat je tarwekiemolie wel gewoon tijdens zwangerschap mag blijven gebruiken alleen met teunisbloemolie moet je al stoppen na je eisprong.. Hebben jullie gewoon die capsules van de kv? Denk dat ik van het weekend hier even ga kijken in zo'n natuurwinkel..
ja het kan kloppen dat je ons verhaal eerder hebt gelezen ik heb er namelijk ook een topic over geopend! Ik had het ook niet verwacht maar helaas is het wel zo! We wcahten af en hopen dat we snel zwaner mogen zijn met ze allen van een een plak beebje
NOD-lijst 16 tot 30 november 16 November (1 dame) -Jetta30 (3e ronde 1e kindje) 17 November (4 dames) - debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - toekan: (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - angel77 (2e ronde, 2e kindje) 18 November (0 dames) - 19 November (0 dames) - 20 November (1 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) 21 November (1 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) 22 November (0 dames) - 23 November (0 dames) - 24 november (0 dames) - 25 November (0 dames) - 26 November (0 dames) - 27 November (0 dames) - 28 November (1 dames) - Jez (ronde 8, 1e kindje) 29 November (0 dames) 30 November (1 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (ronde 4, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Totaal aantal dames: 10 dames Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest [/QUOTE] Mamavand je staat erbij . Wat een verhaal zeg, jeetje meid jullie hebben al een hoop meegemaakt ppff... Hopelijk ook voor jouw snel roze en blijft het roze!!
Jeetje vannacht voor de 2e nacht heerlijk door kunnen slapen. Vorige week elke nacht stipt om 4u wakker omdat ik moest plassen.... Nu weer heerlijk de nachten doorslapen Eetsmakelijk voor degene die nog moeten eten. Ik ga even samen met me dochtertje een boterham eten en dan gaat ze weer lekker slapen
NOD-lijst 16 tot 30 november 16 November (1 dame) -Jetta30 (3e ronde 1e kindje) 17 November (4 dames) - debs1 (ronde 10, 5de na MK, 1ste kindje) - toekan: (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (6e ronde, 1e kindje) - angel77 (2e ronde, 2e kindje) 18 November (0 dames) - 19 November (0 dames) - 20 November (1 dames) - Kelly (3e ronde, 2e kindje) 21 November (2 dames) - LeenElise (6e ronde, 1e kindje) - TVL (7e ronde, 1e kindje) 22 November (0 dames) - 23 November (0 dames) - 24 november (0 dames) - 25 November (0 dames) - 26 November (0 dames) - 27 November (0 dames) - 28 November (1 dames) - Jez (ronde 8, 1e kindje) 29 November (0 dames) 30 November (1 dames) - Mamavand (3e ronde na partiele mola zwangerschap 2e kindje) Datumloos (1 dame) - Mira85 (ronde 4, 1e kindje, PCOS geconstateerd) - Totaal aantal dames: 11 dames Zwanger, Ongesteld, Vlinder, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest Vanochtend ongi geworden dus op naar volgende maand. *baal baal*... Heb mezelf op de 21e gezet.
Nieuwe dames, wat balen dat jullie toch ongi zijn geworden!! Maar wees van harte welkom hier! De maand waar we met z'n allen roos zullen kleuren!! (want oja! ik bekijk het heel rooskleurig!)
Goedemorgen meiden het is rustig hier..... Stilte voor de storm? Ik zal vandaag niet veel online zijn, heb vandaag een verjaardag, me vader is jarig. Hij zal super blij zijn met een cadeau van zijn kleindochter, haar aller 1e tekening. We hebben ze gister voor het eerst potloden laten ontdekken en leuk dat ze het vond fijne dag meiden
ooh wat fijn!! ja dat gaat hij echt prachtig vinde! die gaat waarschijnlijk voor lange tijd aan het prikbord hangen! Hier niet veel nieuwtjes; ik ben nu wel de ergste periode van mijn ms voorbij.. ik moet altijd twee dagen hel doorstaan, met zelfs 's nachts om de 3 uur opstaan... Maar deze zijn nu voorbij, nu is het 'medium' haha vind ik helemaal goed, want wil ook zeggen dat het morgen al weer bijna niets meer is en ik er dan weer vanaf ben!
Welkom nieuwe meiden! Hier ook weinig nieuws.. Mijn ongi en ongi buikpijn is eindelijk wat minder Gefeliciteerd met je vader Kelly, fijne dag.
Wat me wel opvalt aan het lijstje is dat we, op drie mama's die voor hun tweede gaan na, allemaal nieuwe mama's in spe zijn.. wat leuk! Haha ik vind het super spannend! Ik zou er de hele dag over kunnen praten, maar houd me soms toch maar in, om men mannetje niet af te schrikken .. zie dat hij zich weer bedenkt
Hey meiden, Welkom nieuwe meiden! Op naar een roze lijst!! Kelly, gefeliciteerd met je vader! Die moet vast super blij zijn met het zelfgemaakte cadeautje van zijn kleindochter!! Hier ook weinig te melden! Wordt al minder ongesteld! Als de pijn in mijn rug nou ook helemaal over zou zijn, kunnen we straks weer klussen!
hey meiden, Hier kan ik nog niet echt zegen dat me ongie echt doorgekomen is! Ik heb alleen nog maar rood slijm! Hoop wel dat het vandaag of morgen doorzet! Verder gaan we deze maand niet tellen of zo we wachten gewoon af!! Ik ben benieuwd of de rust zijn vruchten zal afleveren! hahahah @toekan. Ik ben idd ook altijd zo erg ongie. Ik heb de eerste 2 dagen echt gewoon kraamverband en tampon in en lek dan gewoon binnen een uur door! Kan dan ook echt de deur niet uit! Het is verschrikkelijk! Maar eerder was ik echt wel 4 agen erg en dn 2 dagen wat minder! Maar nu valt dat wel mee! na mijn curretages is het nu 2 dagen erg 2 dagen weinig! dus wat dat betreft hebben de curretages wel geholpen
Ja das echt niet fijn he!! ik ben altijd blij als mijn regels doorkomen op een dag in het weekend of als ik vrij ben... anders zou ik het echt amper uithouden op het werk, maar wat moet dat moet... je kan toch moeilijk elke maand een dag of twee 'menstrueel verlof aanvragen'... alhoewel, klinkt best wel goed eigenlijk
Kelly: Gefeliciteerd met je vader! Morgen bij ons ook een feestje, schoonvader is dan jarig Hier is de ongi nog niet over. Waarschijnlijk tot zondag of maandag nog voor alles over is. Lange cyclus = lange ongi Daarna gaan we regelmatig klussen zodat we proberen het ei niet te missen Vind manlief helemaal niet erg Ovutesten wil ik mee beginnen 1 week na het stoppen van de ongi, dus nog even wachten Anders duurt het zo lang voordat ze positief worden!
Hey ladies Ik kom me hier ook weer melden! Wil iemand me op de lijst zetten? 16e NOD; 3e kindje thx alvast! Hier een lekker druk weekend...vandaag de oudste jarig, en morgen de jongste Dus fijn weekend allemaal!