haha, zo een dingen ga ik niet doen hoor! Ik ben niet gek Maar is echt geen moeilijk iets ofzo hoor. gewoon je benen op trekken dan wat naar voor en achteren schommelen. Gaat heel vlot. Ik schommelde 25 keer, dat was dan wel zeker een halve minuut
Hebben jullie al een idee wanneer jullie willen gaan testen? Heeft iedereen genoeg zelfbeheersing om te wachten tot de NOD of hebben we er vroeg testers tussen? Mijn NOD is 19/11 maar omdat het 16/11 een jaar geleden is dat de Mirena verwijderd werd zou ik die dag wel willen testen. Mits er nog geen bruinverlies is geweest, dan weet ik al genoeg.
gezelligheid weer hier Mijn man stuurt me net een berichtje dat hij wat later thuis is. Dan weet ik al genoeg, dan drinkt hij met z'n collega's nog een biertje (is altijd op vrijdag) Dus ik terug sturen, drink je niet teveel das slecht voor 't zaad Krijg ik terug, als het kind groen te wereld komt met een Heineken logo weet je genoeg hahahaha Over die standjes voor het zaad te laten zakken........ Ik heb in 2009 dus wel een 20min bijna op me kop gestaan, oftewel flink met de benen in de lucht . Die dag erna was ik me toch misselijk niet normaal zo erg.... Dus me man zei gelijk al oh je bent zwanger. JA DAG!!!!! Ja echt waar en het wordt een meid zei die hahaha blijkt hij nog gelijk gehad te hebben ook... Waarschijnlijk puur toeval, maar het was wel grappig. Testen............ ik weet niet wanneer ik ga testen (mocht het nodig zijn natuurlijk) In 2009 testte ik ook pas na een week overtijd heel lichtjes positief dus ik zie nog wel.....
Hahaha het is meer dat als ik nog een hoge temp heb op 13/14 dpo dat ik dan iets heb van ja mss dit keer wel zwanger In april (waren niet bezig om zwanger te worden) bleef m'n temp hoog en bleek dus ook zwanger te zijn!
ik ben sinds 2 maanden serieus bezig met ovulatietesten en temperaturen... afgelopen ronden bleek ik geen ei te hebben... de ronde daarvoor heb ik het ei wel gevonden... het maakt me erg onzeker dat ik geen ei had... misschien is het wel vaker voor gekomen... moet donderdag naar de huisarts en hopelijk naar de gynaecoloog...
Zit nu naar Pink (Aerosmith) te luisteren op de radio hihiih Ben nog op kantoor hoor, radio staat heel de dag aan
Ik was zelf ook niet zeker of ik wel een eisprong had en dat is voor mij de reden geweest dat ik begonnen ben met tempen. Ik hoop dat je meteen naar de gyn kan gaan hoor! Ben er regelmatig heen moeten gaan en is wel fijn dat je in de gaten gehouden wordt
hahaha een groen kind met een heineken logo erop! het zou wat zijn!!! dan zou die van mij bruin zijn met een vleermuis op z'n kop! (mijn vent houdt nogal van baco-tjes haha)
Ik drink en rook niet! Dus dat is al ideaal! (ook nooit gedaan!) Ik let er wel op dat ik geen dingen eet die je niet mag eten als je zwanger zou zijn....na mijn ei! Misschien overdreven, maar het voelt voor mij het beste!
Ik rook niet, dus daar zit het probleem niet. Ik ben wel echt gek op een wijntje en die laat ik niet staan. Hoe relaxter ik ben, hoe beter denk ik. En zoveel drink ik niet hoor. Ik heb ook wel maanden geen druppel aangeraakt maar als het dan niet het gewenste effect heeft.. tja.. Ik heb het aan mijn huisarts voorgelegd en zijn advies aan mijn was rust vinden en weer wat gaan genieten van het hele proces. Sindsdien voel ik me een stuk beter. Wanneer ik "zwanger" op de test zie staan laat ik acuut alles wat slecht kan zijn vallen natuurlijk
Drink nauwelijks en ben inmiddels 1,5 jaar gestopt met roken!! Ben lekker onderweg naar huis. Allen een goe weekend en veel klusplezier!!
Ben ook geen heilige Ik drink niet, maar rook wel... gelukkig wel al veel minder als voorheen Zit nu nog op 5 a 6 sigaretten per dag Ik kan er niet vanaf blijven, lang leve de stress af en toe met die 2 kids van me man... Vorige zwangerschap ook 5 a 6 sigaretten gerookt en verloskundige zei je kan beter maar af en toe roken als dat je veel stress hebt want dat is nog veel slechter.... Maar ja alles waar "te" voor staat is slecht he
Ik rook niet en drink echt amper. Zo heb ik op vakantie bv maar 1 glaasje appelcider gedronken.. En dat is dan op vakantie haha, thuis raak ik geen druppel aan..