NOD-lijst 16 - 30 november 2011

Discussion in 'NOD forum' started by Mira85, Oct 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Wat betreft drinken en roken doe ik ook
    weer lekker mijn ding...
    Ben zelfs een tijd gestopt met roken...
    Nu drink ik op zn tijd lekker en rook er een
    sigaretje bij...
    Werkt ook ontspannend...

2. helena14

helena14 Bekend lid

Oct 28, 2011
    768
    0
    16
    rook niet, wel gek op wijn :D
    ben wel geminderd met wijntjes voor de laatste zwangerschap.. gewoon om t idee :)
    denk dat t geen kwaad kan om af en toe n peukie te doen of n wijntje te drinken als je zwanger wilt worden stress is erger toch?! :p
    ons kind moeten we dan maar Sauvignon of chardonnay noemen:D
    er zijn in 2010 trouwens 2 meisjes geboren in NL die de naam chardonnay gekregen hebben:) is toch maf !? :D

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Whahaha ik kom niet meer bij!!
    "Chardonnay we kunnen eten!" :D:D:D:D

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik rook niet en met drank ben ik gestopt sinds we aan het klussen zijn voor een kleine ;) Ik mis het eigenlijk ook niet hahaha!

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

Aug 30, 2011
    5,930
    0
    0
    Bollenstreek
  6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@ lizzy nou dat is dus wel eens het probleem mijn vriendin heeft vaak half nietd oor hoe moeilik dit voor ons is.
    ik heb daar dan ook behoorlijk moeite mee.
    Zo zei ze tegen mij toen ze de 20 weken echo hadden gehad dat ze het niet leuk vond dat ze een jongen kreeg wat ze wilde een meisje.
    Dat deed bij ons heel erg pijn!

@ roken drinken.
    Ik drink en rook niet daar ben ik ook wel heel blij om!
    Wnt ik ben wel van menin dat roken echt heel slecht is!
    Misshien nog wel slechter als af en toe een wijntje.

@ vroeger testen, ik weet niet me voornemen is te wachten tot 30 dan zou ik al bijna 6 weken zijn maar ik dnek dat ik echtw el eerder ga testen!
    hahaha
    me nod is 18 denk dat ik rond de 16e me al niet meer in kan houden hoor!
    hahahah
    We zullen zien.
    Fijn weekend allemaal
    Liefs mamavand

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ladies, I'm out!!

Fijn weekend, ik probeer af en toe even te spieken.

Enneh THINK PINK!!

8. mariska11

mariska11 Bekend lid

Apr 26, 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat soort ontactische opmerkingen zijn mij ook niet geheel vreemd. Sommige mensen zijn zo lomp!

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Toekan ik zie je al schommelen bed. Ja dat kryg je he als je in beelden denkt hihi.
    Waha Kelly die van ons zou ook dan met een Heineken logo eruit komen. Of met een kabouter op zn stui. Drinken soms La Chouffe.

Haha ik kan weer lekker lachen met jullue.

En..... de chirurg is net langsgeweest en zoals t er nu naar uit ziet gaan ze mama maandag opereren als zondag nog alles goed is. We zyn er nog niet maar dit is zo positief.
    Het zou het mooiste cadeau zyn voor mijn verjaardag dat alles goed gaat en mama kan gaan herstellen. Ik word namelijk maandag 30.

Wat betreft roken en drinken. Ik.pak hier een lekker wijntje. Is niet eens zo slecht hier. En helaas was gestopt maar rook nu weer. Sorry ff zwak moment.

Zit nu op dag 8 en heb nog beetje rozig afscheiding en toch wel steken by baarmoeder. Vrijdag 11-11 afspraak gyn. Ik weet dat ik niet zwanger kan zyn. Maar die steken en afscheiding zit my niet helemaal lekket. Maar eerst mama beter zien worden.

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

Aug 30, 2011
    5,930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh jeskejes, wat een fijn nieuws van je moeder. Ik ga voor je duimen en ik brand straks weer een kaarsje hoor :)

En een zwak moment qua roken vind ik het niet hoor, je hebt nogal wat voor je kiezen gekregen deze dagen!!

11. toekan

toekan Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    3,702
    0
    36
    NULL
    België
    @ jeskejes: Wat goed dat je moeder dan geopereerd wordt! Hopelijk gaat ze dan snel aan de beterhand zijn!
    En wat is het fijn dat we je kunnen doen lachen! We zijn er voor je hoor meid!

Wat het testen betreft: ik wacht denk ik zeker tot 2 dagen voor mijn NOD. Ik denk dat mijn man me zelfs zal doen wachten tot op mijn NOD. Maar we zullen zien of er iets op een zwangerschap zal wijzen de komende twee weken... Ik denk dat daar ook de testdatum wat zal van afhangen ;)

12. helena14

helena14 Bekend lid

Oct 28, 2011
    768
    0
    16
    die lijst met namen hahaha!
    wat een grap.. wat mensen hun kind wel niet aandoen:p
    onze zoon heeft de initialen MTW als ons derde kindje een jongen word zal het BMW wordne hahah

13. dromertje35

dromertje35 Actief lid

Jul 28, 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Ik ben geloof ik meer een meelezer en daarbij nog eens heel slecht in namen. Zag dat een aantal meiden het moeilijk hebben ivm moeders en man. Heel veel sterkte gewenst!!

Zag een vraag over roken en drinken, ben nu ruim een half jaar gestopt met roken. Drinken doe ik amper, thuis drink ik niet en kan weinig weg dus dat scheelt weer :D:D

Hier is de klustijd ook weer aangebroken alleen heb ik een vriendlief die alleen maar heel bang is dat hij me pijn doet ivm met mijn rug. Erg lief zo bezorgd zijn, maar nu even niet :p
    Vandaag te horen gekregen dat ze eindelijk verder gaan zoeken waarom mijn rug/been iedere keer zo een pijn doet, ben dus even helemaal blij:D

14. toekan

toekan Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    3,702
    0
    36
    NULL
    België
    @ mama van C en M: haha BMW! geweldig! :D

@ dromertje: wat lastig van je rug! Heb je dit altijd? of gewoon bij bepaalde 'handelingen';) Kan goed begrijpen dat je nu even wil dat je vriend gewoon denk aan het klussen en niet aan je rug! (misschien helpt het hem te motiveren door te zeggen: als we nu goed klussen is het misschien wel raak, (is korte pijn) anders moeten we het volgende maand weer proberen en kan je me ook pijn doen hoor..:p)

15. dromertje35

dromertje35 Actief lid

Jul 28, 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Ik heb het zo ongeveer altijd, kan niet lang staan of lopen..maar liggen des te beter :p
    Zal het vriend lief eens zeggen, kijken hoe hij reageert...

16. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    ja ik herken het wel hoor!
    Heb 1 vriendin die met IUI bezig is en ik ken haar heel erg lang dus zou het voor haar echt geweldig vinden als ze zwanger is, ook als dat voor mij is. Haar gun ik het echt zoveel!

Maar ik heb een collega op het werk die nu zwanger is van de 3e en ik vind haar sowieso niet heel leuk, ze is wat vreemd.
    Daarbij heeft ze behoorlijk lang lopen klagen hoe vreselijk makkelijk ik het wel niet heb, met 1 kindje van bijna 4, en hoe zwaar zij het wel niet heeft klaag klaag klaag en dan toch zwanger worden van de 3e.
    En ja dat was een bewuste keuze.
    Daarbij is ze niet te genieten als ze zwanger is, bah, ik ben niet de enige die dat merkt. Was bij haar vorige zwangerschap ook al zo.

Kortom, ik merk dat ik haar meestal ontwijk en ik vraag weleens naar haar zwangerschap uit intresse maar vooral niet te veel :)

17. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    dromertje is het geen hernia? Ik kan natuurlijk geen diagnose stellen maar als ik lees last van je rug en been en zitten en staan gaat niet maar liggen wel, gaat er bij mij een lampje branden.
    Man heeft hier lang in de ziektewet gezeten vanwege hernia dus kwam me bekend voor.
    Gaat een neuroloog naar je rug kijken?

18. dromertje35

dromertje35 Actief lid

Jul 28, 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Ik ontwijk er maar eentje, maar die is dan ook wel extreem zwanger..
    Met alles wat ze doet, of eet of drinkt is het: want ik ben zwanger. En dan maar blijven vrangen en jij dan en op alles letten. Kan ik niet tegen.

19. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    dromertje dat is echt wel heel irritant ja, je hoeft echt niet bij alles te melden dat je zwanger bent :(

Over roken en drinken: ik rook niet (gelukkig niet, hoef ik er ook niet vanaf en weet ook hoe slecht het is maar dat hoef ik de wel rokers natuurlijk ook niet te vertellen) en drink af en toe een wijntje rood of rosé.

Thuis eigelijk bijna nooit, wel met 1 vriendin. Toen ik zwanger probeerde te raken, werkte ik nog als stewardess en toen dronk ik meer. Je borrelt vaak, gaat vaak uit eten etc.
    Maar toen deed ik het niet tijdens de wachtperiode, uitzondering daargelaten.
    Uitgerekend toen ik een keer in Miami was, heb ik een rood wijntje genomen en eenmaal thuis bleek ik zwanger, totaal onverwachts.
    Maar ja, zoon heeft er niks aan overgehouden :)

Nu neem ik af en toe een wijntje in de wachtperiode maar drink geen druppel als ik zwanger ben. En ik ga volgende week lekker sushi eten :)

20. toekan

toekan Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    3,702
    0
    36
    NULL
    België
    Nou dames.. ik ga me hier klaar maken om te bed te gaan... Lekker vroeg, ik weet het, maar met terug te komen van vakantie, zijn we een beetje 'ontregeld' zeg maar haha;) Mijn mannetje zit hier al te knipogen naar me, dus dat beloofd voor zo meteen;)...

haha, als ik hier van zwanger wordt is het me een raadsel wat het worden zal!

Ben trouwens erg benieuwd naar wat mijn temp morgen zal doen.. Ik vermoed stijgen, maar we zullen zien!

tot morgen Pink Lady's!

Liefs
    'Pink' Toekan;)

Share This Page